Olet täällä

6kk pelaamatta ja jatkuu

Valtti tarjoaa vertaistukea liikaa pelaaville. Katso myös pelihaittoja ehkäisevän ja vähentävän Peluurin palvelut. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: 6kk pelaamatta ja jatkuu

ViestiKirjoittaja Pelittömyys2019 » 24.8.2021 11:51:10

2 vuotta, 4kk, 17pv pelaamatonta aikaa takana ja jatkuu. Raha-asiat on hyvin. Ostettiin myös viimein isompi asunto, suurin unelmani vuosiin toteutui ❤️

Olen käynyt paljon täällä lueskelemassa, nyt tosin hieman harvemmin, kuin aiemmin. Tsemppiä hirveästi kaikille pelien lopettamiseen ❤️
Pelittömyys2019
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Pelittömyys2019 » 19.4.2022 09:00:24

3 vuotta pelaamatta tuli täyteen kaksi viikkoa sitten. Viimeiset 9 kk ollut elämäni rankimmat ja vaikeimmat kuukaudet, olen menettänyt läheisiä ihmisiä useamman. Mutta silti (ja toisaalta juuri siksi) olen pysynyt peleistä erossa ja ahdistuksen tullen turvautunut muihin keinoihin, kuten meditointiin, joogaan ja käsitöihin.

Raha-asiat on ok, tuun maksamaan vielä ainakin 3 vuotta viimeistä pelivelkaa, mutta en ota siitä sen kummempia paineita, siinä se roikkuu yhtenä laskuna muiden joukossa. Rahaa ei tosiaankaan ole liikaa, mutta juuri sillain, että pärjätään ihan mukavasti. Mut huomannut myös sen, että ei sitä rahaa niin äärettömiä määriä tarvitse ollakseen onnellinen, riittää, että perustarpeet saa tyydytettyä ja jonkun kerran ostettua esim uusi vaate tai käytyä viikonloppureissussa eri paikkakunnalla ystävän luona.

Tsemppiä kaikille, pelaamattomuus on mahdollista! Tiiän miten kamalan vaikeaa aloitus on ❤️
Pelittömyys2019
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja coolgrape79 » 19.4.2022 10:44:54

Hyvä hienoa !! Perässä täältä hiljalleen tullaan.
Gambling is big fucking lie :!:
coolgrape79
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

Edellinen

Paluu Valtti