-Olen muutaman vuoden lueskellut täältä miten muilla menee ja päätin nyt aloittaa oman topicin ihan vain oikeastaan itseäni varten ja jos joku haluaa vertailukohtaa omiin asioihinsa.
- Olen siis abaut 3-kymppinen mies ja perinteisesti elämän karut kivet on käännelty eroineen, läheisten menetysten, töiden loppumisien suhteen. N. 12v tullut pelattua lähinnä nettipokeria/vedonlyöntiä.
Enivei, velkaantuminen lähti aikoinaan siitä kun yksinkertaisesti tuli otettua pikavippi (oikeaan tarpeeseen), mitä lähettiin tietenkin paikkaamaan uudella ja uudella uudella..
Jossain kohtaa pysähdyin ja tajusin tilanteen, vanhemmille kerrottuani tapahtuneen tarjoutuivat takaamaan pankkilainan (yli 10000 euroa) mikä oli ehkä elämäni suurin virhe.
Vajaan vuoden elämä oli taas mallillaan kunnes tuli parhaan ystävän kuolema ja ero kaupanpäälle. - Uusi kierre oli syntynyt.
Loppuvuodesta 2017 korttitalo ja prinsessalinnat sortuivat. Päästin kaiken ulosottoon, palkasta ulosmittauksen alettua (kesäkuu 2018) oli ulosotossa velkaa 96 000 + 8500e vielä pankkilainaa (ainut mitä en päästänyt).
Tällähetkellä velkaa on uo 84 000e ja pankille 1900e, kohtuu hyvin jo puonnut vaikkakin taulukkomaksuihin menee varmasti ~2000e/vuosi. Kesäkuusta lähtien varmasti nopeutuu lyhentäminen

Bruttotulot minulla oli viime vuonna 55 000e, josta ulosotto otti noin 15400e.
Sen takia haluan kertoa luvut koska itse kaipailin aikoinaan saman suuruus luokan velkoja/palkkaa, kun tuskailin uo:hon menemistä.
Aurinkoista kevättä kaikille