Sulla on kyllä ollut aikamoista rallia tosi kovilla panoksilla. Sulla on siinä mielessä hankala tilanne, että oot päässyt siihen voiton makuun isoillakin poteilla. Mutta sitten et oo osannut lopettaa ajoissa. Tossa on se vaara, että ei pysty olee jahtaamatta niitä takaisin. Varsinkin, kun sä olet niin monet kerrat jo aikaisemminkin siinä melkein onnistunut. Mä oon ite tällä hetkellä niin syvällä peleissä, että en oo siinä asemassa että voisin mitään neuvoja antaa. Mutta, todella ylpeä olen susta, jos todella sun kierre päättyi tähän. Sun onnistuminen antaisi itsellekin voimaa lopettaa.
Toisaalta, kun miettii sun tilannetta, niin se 40k(?) jonka oot voitoissa hävinnyt takaisin, on rahaa joka ei koskaan sulle kuulunutkaan. Ja sun muutamat menetetyt palkat ja 10k velka on vielä tosi hyvä paikka lopettaa. Sulla on uusi duuni edessä, jolla kuittaat ton virheen pois. Voit aloittaa alusta ja ajatella, että tulipahan tällästäkin paskaa kokeiltua. Elämä jatkuu, oot vasta 26v. Kyllä nuorena vähän saakin toilailla.