Olen pelannut muutaman vuoden ja velkaa kertynyt yli 60000e. Pääsiäinen alkoi iloisesti puolisolle kertomalla. En vaan kestänyt valehtelua enää ja olin täysin valmistautunut siihen, että ero tulee. Velkasumma on jo niin suuri ja kaikki se valehtelu siihen päälle. Puoliso ei kuitenkaan hylännyt. Velkoja lähdetään selvittämään yhdessä.
En tiedä mikä pelaamiseen ajoi. Alkuun varmasti jännitys ja pienet voitot vei mennessään. Rahojen loppuessa otin lainaa ja kun 20000e oli täynnä, luovutin. Silloin ajattelin sen olevan summa jota en saa ikinä pois, ellen sitten saa jotain suurta voittoa. No eihän sitä voittoa ikinä tullut, mutta velka sen sijaan lisääntyi. Käsittämätöntä miten typerä sitä voikaan olla. Ennen kaikkea tunnen itseni tällä hetkellä tyhmäksi, petturiksi ja valehtelijaksi. Tuntuu, että olen pilannut koko perheen elämän vuosiksi.
Muutama päivä mennyt pelaamatta ja sen suhteen olo on helpottunut. Jotenkin tuntuu hyvältä, kun ei enää tarvitse pelata, vaikka ei siihen kukaan aiemminkaan pakottanut.
Kaikki pelitilit on suljettu.
Lainoja oli
Ferratum 2000
Vippi 2000
Bank norwegian 27000
Nordax 24000
Bondora 8000
Näistä saatiin heti säästöillä maksettua Ferratum pois ja halvemmalla lainalla bondora sekä vippi. Tilanne tällä hetkellä on
Bank norwegian 27000
Nordax 24000
Op 10000
Ehkä tämä tästä...