Hei!
Tänään olisi tarkoitus taas lopettaa pelaaminen, toivottavasti pysyvästi tällä kertaa. Tuntuu, että vuosia jo ollut tämä sama työn alla ja aina se menee mönkään. Tauolta aukeavat pelitilit aina houkuttelevat taas pikkupanoksilla pelaamaan ja voitto tai häviö, siitä ne panokset pikkuhiljaa kasvavat, kunnes tili alkaa näyttää melko tyhjältä taas. Nyt erityisen raskaan kuukauden jälkeen, tuntuu että jotain uutta on koitettava ja kaikki tilit, myös pitkäaikaiset suosikit, on nyt suljettu kokonaan. Olo tuntuu heti hieman vapaammalta, mutta edelleen painaa tietty nuo viimeaikaiset häviöt. Aina on tuo paha olo väistynyt ajan kanssa, mutta tietää jo valmiiksi, että ensi viikko tulee olemaan raskas töissä ja vapaallakin.
Kenenkään läheisen kanssa en asiaa ole vielä ottanut puheeksi, jotenkin tuntuu siltä, etten halua muiden oloa pahentaa omilla ongelmillani. Enkä myöskään pidä ajatuksesta, että minun ongelmani pyörii muiden mielessä ollessani heidän kanssaan sosiaalisissa tilanteissa. En halua, että muut joutuvat muuttamaan omaa käyttäytymistään, jotteivat vahingossa pahoittaisi minun mieltäni. Olen toki miettinyt sopivaa "kohdetta", jolle voisin huoleni purkaa, mutta uskon kyllä aina selviäväni yksin; se jää kai nähtäväksi.
Jo tämä omien ajatusten kirjoittelu muiden nähtäväksi on jo uutta minulle. Yllättävää, miten helpolta tämä tuntuu; ehkä sitä on vielä jotenkin sekavassa ja avoimessa tilassa nyt aloitetun elämänmuutosyrityksen jälkeen. Voi olla, että kirjoittelen useimminkin tänne palstalle, voi myös olla että tämä jää ainoaksi kirjoitukseksi.
Joka tapuksessa.... Hyvää äitienpäivää kaikille!