Olet täällä

Etsin haastateltavaksi peliongelmaisia

Valtti tarjoaa vertaistukea liikaa pelaaville. Katso myös pelihaittoja ehkäisevän ja vähentävän Peluurin palvelut. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Etsin haastateltavaksi peliongelmaisia

ViestiKirjoittaja Carlos » 30.8.2022 08:52:04

Terve kaikille!

Olen kertonut tilanteestani muutamassa palstan keskustelussa. Olen pyrkimässä eroon pelaamisesta, ja velkaa on useampi kymppitonni.
Kirjoitan ammatikseni, ja olen tekemässä laajempaa työtä peliongelmista ja niiden syistä. Tarkoitus olisi kirjoituksessa yrittää ymmärtää, että miksi juuri meille kävi näin? Mikä meissä on sellaista, että pelit veivät ongelmiin?
Etsin haastateltavaksi ihmisiä, jotka kärsivät tai ovat kärsineet rahapeliongelmista.
Jos suostuisit kertomaan minulle omasta ongelmastasi ja elämästäsi, niin ota yhteyttä sähköpostiosoitteeseen peliongelma2022@gmail.com.
Olisin kiitollinen jokaisesta haastattelusta. Ehkä tästä on myös apua ymmärtämään omia ongelmia, ja ehkä tämä auttaa muita ymmärtämään, että mistä peliongelmassa on perimmiltään kysymys.

kiitos,
Carlos
Carlos
Miedosti panostava jäsen

Re: Etsin haastateltavaksi peliongelmaisia

ViestiKirjoittaja Göran » 2.9.2022 17:44:37

Moi Carlos,

Pitääkö tässä haastattelussa esittäytyä omalla nimellä?
Göran
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

Re: Etsin haastateltavaksi peliongelmaisia

ViestiKirjoittaja Carlos » 19.9.2022 19:30:49

Pahoittelut, että vastaus tulee vasta nyt. Ei tarvitse olla omalla nimellä, jos ei halua. Kaikki on haastateltavasta kiinni.
-Carlos
Carlos
Miedosti panostava jäsen

Paluu Valtti