Olet täällä

Veikkauksen pelitilin yhteenveto/peliostot

Valtti tarjoaa vertaistukea liikaa pelaaville. Katso myös pelihaittoja ehkäisevän ja vähentävän Peluurin palvelut. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Veikkauksen pelitilin yhteenveto/peliostot

ViestiKirjoittaja Tyhmäkö » 22.6.2023 21:00:28

Heippa,
Osaako joku selventää seuraavaa kuviota?
Pyysin puolisoani juuri näyttämään Veikkauksen pelitilin yhteenvedosta paljollako hän on pelannut. Hän näytti vain, että on voitolla ja rajasi peliostot ja tappiot pois. En ymmärrä, mutta enhän siitä voittosummasta voi mitenkään päätellä paljonko hän on käyttänyt rahaa veikkaukseen.. Voittosumma oli nelinumeroinen.
Tyhmäkö
Miedosti panostava jäsen

Re: Veikkauksen pelitilin yhteenveto/peliostot

ViestiKirjoittaja Arabella » 24.6.2023 18:25:29

Mulla alkoi nyt vähän hälytyskellot soida. Itsellä ei ole peliongelmaa, mutta on Veikkaustili. Kolmen vuoden ajalta tili on miinuksella vajaat 30 euroa. Ostot vähän yli 50 euroa ja ja voitot hiukan yli 21 euroa.

Miehen pitäisi ehdottomasti näyttää tilin koko yhteenveto sinulle.
Arabella
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja theriku » 24.6.2023 19:33:35

Pyydä näyttämään kaikki. Automaattipeleissä näytetään kaikki kierrokset niin älä siitä säikähä. Voi olla vaikka 100000eurolla ostoja ja voittoja esimerkiksi 90000euroa. Ei tarkoita, että on 100000 euroa talletettu. Parhaiten kuvan saat missä mennään kun pyydät näyttämään lisäksi talletukset ja nostot.
theriku
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Tyhmäkö » 24.6.2023 20:05:05

theriku eli näkyykö Veikkauksen sivuillakin erikseen talletukset ja nostot?
Olen tosi hämmentynyt tilanteesta. Vielä kun toinen painotti vain voittosummaa eikä ainakaan vielä sanonut mitään syyksi miksei halua näyttää peliostoja.
Tyhmäkö
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja theriku » 24.6.2023 22:51:10

Menee oma pelaaminen sivulla niin sieltä voi aikahaarukan valita. Laittaa vaikka viimeiset 12kk. Sit näkyy heti onko voitolla vai tappiolla kaikista peleistä yhteenlaskettuna veikkauksella. Tämän jälkeen alhaalla erittelyä kaikista eri peleistä, mistä voitolla tai tappiolla jne. Rahansiirroissa on oma sivu, mutta siellä näkee erikseen vain onko tehty talletus, nosto sekä näiden suuruudet ja päivämäärät. Yhteislaskelta kuinka mennyt peleissä niin tulee näkymiin kuten tuossa aiemmin mainitsin. En tiedä mitä puolisosi pelaa, mutta ne summat voi monessa eri pelissä näyttää isolta, kun se sama raha pyörii ympyrää kunnes ei ole mitään pyöritettävää. Tsemppiä. Jotain miehesi selkeästi salailee ellei näyttänyt tuota voitto/tappio kohtaa ja laittanut aikajanaksi pidemmän aikavälin. Siihen kun voi valita erikseen vaikka jonkun yhden kuukauden jolloin olisi mennyt peleissä vähän paremmin.
theriku
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja ytrewq » 25.6.2023 22:56:35

Varsinkin hedelmäpeleissä paljon niitä "voittoja", kun eurolla saa 50snt takasin. Sitten se tulee tohon voittoriville 50snt todella harhaanjohtavaa!
Kirveelle olisi töitä!
ytrewq
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja PorcoRosso » 3.7.2023 08:18:08

Moro..

Pikkasen hämmensi itseänikin aluks nuo pelimäärät.. Olin tallettanu Veikkaukselle muutaman satasen ja vahingossa päädyin omiin tietoihin ja näytti kuukaudessa pelattuja pelejä 4tonnin eestä.. Tovi siinä meni ett ymmärsin jokaisen pelin, myös voitetun pelin kerryttävän tuota summaa..

Lopetellessani pelejä laitoin jonkun kympin peli rajaksi.. Niin sehän täyttyi muutamassa minuutissa, vaikken ollu tallettanu kymppiä enempää..

Silloin ku jäin pelaamisesta kiinni ekan kerran ja puoliso kysyi pelattuja rahoja - valehtelin tyynesti määriä alakanttiin, ku tiesin niidenkin määrien olevan hänelle todella isoja.. Silloinhan en pelejä saanut vielä loppumaan, ku en pystyny kaikkea tunnustamaan!! Se vei aikaa ja toisen kiinni jäämisen - rysän päältä :mrgreen:
Pelailin automaattia 20snt panoksella ja olin 4€ tappiolla..

Olin lopettelemassa tuossa vaiheessa yksin - tiedän etten olisi onnistunu, mut onneksi jäin kiinni ja pelaamattomuus alkoi :D

Tsemppiä teille..
Peliriippuvainen tulen olemaan aina, mut pienin askelin kohti parempaa elämää..
PorcoRosso
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Tyhmäkö » 9.7.2023 11:49:14

Pääni on nyt pyörällä. Itselläni on ollut olo, että puolisolla täytyy olla jotain salattavaa, koska hän ei suostu näyttämään Veikkauksen peliostoja. Mutta nyt teidän vastausten johdosta olen pähkäillyt, että siis voiko olla, että olenkin täysin väärässä..

Olen pelannut joskus työporukan kanssa lottoa ja kävin katsomassa miten Veikkauksen oma peliyhteenvetoni näyttää. Peliostoissa oli raha, jonka olin laittanut peleihin. Ylhäällä näkyi ensin tappiot (joita minulla oli enemmän) ja alhaalla peliostojen vieressä näkyi voitot (joita minulla oli vähemmän). Peliostoista oli miinustettu voitot = tappiot. Mutta siis, tämä kaava ei pädekään kaikissa peleissä vai?
Tyhmäkö
Miedosti panostava jäsen

Paluu Valtti