Olen 16-vuotias tyttö, joka haluaa auttaa erästä narkomaania. En tiennyt minne tai keneen minun olisi pitänyt ottaa yhteyttä, joten valitsin ensimmäisen linkin joka hausta "apua narkomaanille" löysin.
Tapasin eilen myöhäs illalla toisessa kaupungissa vieraillessani erään 17-vuotiaan pojan, joka oli humaltunut, mutta silti todella mukava ja hyvä tyyppi. Tutustuin häneen illan kuluessa ja vietimmekin koko loppu illan jutellessa.
Hän avautui minulle elämästään ja kertoi olevansa koukussa huumeisiin, joiden takia hän oli lopettanut koulunkin. Hän kertoi myös, että toivoisi parannusta(hänen omien sanojensa mukaan hän toivoo olevansa normaali lukionörtti eikä pilveä polttava narkkari...). Hänestä on kuulemma vain helpompaa olla se mikä hän nyt on.
Olen yrittänyt unohtaa koko pojan, mutta hänen tarinansa vain pyörii päässäni ja olen todellakin huolissani hänestä.

Toivon todella, että voisitte auttaa tätä poikaa... ja uskon, että jos hän vain saisi tarpeeksi tukea, niin hän pystyisi vieroittautumaan.