Olet täällä

Jatkuva sisäänkirjautuminen

Tähän laatikkoon voit jättää viestin Päihdelinkin toimitukselle, kysymyksiä, risuja tai ruusuja. Kaikki kommentit otetaan huomioon palvelua kehitettäessä.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Jatkuva sisäänkirjautuminen

ViestiKirjoittaja yoru » 2.9.2018 16:41:40

Onko edellisen isomman uudistuksen yhteydessä sisäänkirjautumisautomaatiota jotenkin muutettu? Aiemmin olin jatkuvasti suoraan kirjautuneena foorumille, mutta nyt kun tulen, joudun erikseen joka kerta painamaan kirjautumispainiketta. Salasanat sun muut on siis toki tallennettuina. Lisäksi jos nettiä selatessa enemmän tai vähemmän välillä vilkuilen foorumia niin, että se on kuitenkin välilehdessä koko ajan auki, pitää minun kerran 2-3 tunnissa kirjautua uudelleen sisään tuota nappia painamalla. Eli kun olen lukenut jotain lankaa ja vaikka tunnin selaillut toista foorumia tai uutisia välillä ja tulen takaisin, niin painaessani nappulaa 'palaa pääsivulle' tms, en yhtäkkiä enää olekaan sisäänkirjautuneena.
Firefox Quantum 61.0.2
Once I pop, I can't stop.

yoru
Vahvasti panostava jäsen

Re: Jatkuva sisäänkirjautuminen

ViestiKirjoittaja Päihdelinkin toimitus » 18.9.2018 08:32:54

Moi Yoru,
pahoittelut, että vastaus on kestänyt.

Kirjautuminen Päihdelinkkiin on hiukan muuttunut uudistuksen myötä. Tietoturvan vuoksi automaattinen uloskirjautuminen tapahtuu, kun henkilö on koskematta sivustoon kahden tunnin ajan.

Yst.terv
Päihdelinkin toimitus
Päihdelinkin toimitus
Ylläpito

Paluu Toimitukselle