Punatulkku. kirjoitti: Etäisyyttä ottaa asioihin, niin näkee vähän mitä on tullut tehtyä. Eihän tälle kaaokselle voi kun nauraa.. Mutta eteenpäin. Alkoholi on tosiaan yhden viisaamman suusta täällä kuultuna itsellekin eskapismia. Jonkin sortin pakenemista tai muuta sellaista. Pakenen myös nettiin. Useiksi tunneiksi. Pitäisi joku balanssi löytää elämään.
Raittiuden voi löytää itsestään jos sitä sydämestään haluaa. Keinoja raitistumiseen on sitten nykyään miljoonia. Niistä kokoamaan omaa palettia tai työkalupakkia tms.. niin eiköhän sillä onnistu. Eikä se old-school menetelmä eli 12-askelta pahaakaan tee. AA on kova handu. Auttaa monia.
Monimutkainen rosessi ja loppujen lopuksi aika yksiselitteinen.. Tämä juomattomuus.. Eikä sitä tiedä, että jos ajattelisi, että kerran vielä.. No.. tänään olen raittiina ketjun teeman mukaisesti. Varmaan huomennakin.. Voi kun toivoisi kaikille tämmösen fiiliksen, että alkoholi menettäisi otteen elämästä. Tosi vapauttava tunne. Yrittäkää, älkää antako periksi, kyllä te onnistutte. Löytäkää oma tapanne. Kyllä se löytyy vielä.
Ajatukset ei pyöri alkoholin ympärillä. Ei tarvitse päättää mitään mistään, että pitäisi olla juomatta tai päättää että juon tuolloin.. Jotenkin luonnollinen olotila juomattomuus.. No tämmöstä mulla..
Kevättä kohti ja valoa - elämää!![]()
Voimia kaikille ja alkoholi on voitettavissa!
Hienoa ylipäätäänsä lukea tälläistä tekstiä!
AA on kova käsi mutta ei ihan aina auta. Itse sain käteen väkisin 27-ofsuitin (enkä olisi halunnut edes koko "pelipöydän" ääreen) jonka olin jo heittämässä pois mutta onneksi juuri tällä kertaa pöydästä löytyy 227QK, ässät ovat jäljessä ja pahasti