Olet täällä

Eteenpäin selvänä

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Eteenpäin selvänä

ViestiKirjoittaja cricket » 1.6.2013 18:58:18

Winston-84 kirjoitti: Moni ihminen täällä on ihan tosissaan yrittänyt tukea ja auttaa Keniaa ja ymmärrän hyvin, että he kokevat erittäin turhauttavana ja jopa loukkaavana tuollaisen ihme satuilun, jossa todellakaan ei ole päätä, eikä häntää.

Ei tuosta ole syytä turhautua tai loukkaantua, että joku ei halua vastaanottaa nk. 'hyviä neuvoja'. Jos kirjoittelu tänne auttaa Keniaa niin hyvä niin. Ei se ole minulta mitään pois.
If you want others to be happy, practice compassion. If you want to be happy, practice compassion.
Dalai Lama
cricket
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja ikzu » 1.6.2013 19:02:08

Kenia kirjoitti:Hävettävää on seksikin...minusta kuoriutuu se hullu peto alkon voimalla,muutoin ujostuttaa.Itsetuntokysymyksiä...mulla ei ole leveää lantiota ja kauniita rintoja...olen niin minikokoa että joudun todistelemaan sitä ympäriinsä.Samalla koitan haihduttaa vielä 10 kiloa...siitä se elämä urkenee.

Etkös sinä vasta joku aikaa sitten valittanut suurta ylipainoasiakin?
ikzu
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Kenia » 2.6.2013 06:58:57

ikzu kirjoitti:
Kenia kirjoitti:Hävettävää on seksikin...minusta kuoriutuu se hullu peto alkon voimalla,muutoin ujostuttaa.Itsetuntokysymyksiä...mulla ei ole leveää lantiota ja kauniita rintoja...olen niin minikokoa että joudun todistelemaan sitä ympäriinsä.Samalla koitan haihduttaa vielä 10 kiloa...siitä se elämä urkenee.

Etkös sinä vasta joku aikaa sitten valittanut suurta ylipainoasiakin?

Ne alkutalven juoma ja mässäyskilot haihtui jo suurimmaksi osaksi, enää kymmenen jäljellä tosin hippa alle 60:ssä jo olen joten vähän liioittelun makua mutta kaikista pienimmät vaatteet ei vielä mahdu.
Kenia
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 4.6.2013 08:36:09

cricket kirjoitti:
Winston-84 kirjoitti: Moni ihminen täällä on ihan tosissaan yrittänyt tukea ja auttaa Keniaa ja ymmärrän hyvin, että he kokevat erittäin turhauttavana ja jopa loukkaavana tuollaisen ihme satuilun, jossa todellakaan ei ole päätä, eikä häntää.

Ei tuosta ole syytä turhautua tai loukkaantua, että joku ei halua vastaanottaa nk. 'hyviä neuvoja'. Jos kirjoittelu tänne auttaa Keniaa niin hyvä niin. Ei se ole minulta mitään pois.

Ei kenenkään tarvitsekaan piitata muiden hyvää tarkoittavista neuvoista, jollei tahdo, eikä se tosiaan mikään loukkaantumisen aihe olekaan. Se sen sijaan on ihan hyvä syy loukkaantua, jos niitä ihmisiä pidetään pilkkanaan, jotka yrittävät auttaa ja kyllä nuo Kenian jutut voisi välillä suoranaiseksi pilkkaamiseksikin tulkita, vaikkei hän ehkä aina aivan olekaan kartalla kaikesta, mistä kirjoittaa :? . Ja mahtaakohan tänne kirjoittelu edes Keniaa itseään kovasti auttaa :? . Tästä voidaan olla montaa mieltä.

En minä suinkaan ole edes kovin pahasti tämän ketjun jutuista loukkaantunut. Monet muut ovat kyllä pistäneet tähän sen suuntaisia viestejä, mutta kaiketi iskit silmäsi juuri minun viestiini, koska olen Saunan "narkkarijengiä", ts. huonompi ihminen, kuin raitistunut tai ainakin kovasti raitistumaan pyrkivä "pelkkä" alkoholisti, ja näin ollen minua saa ja pitääkin muistuttaa lestissäni pysymisestä, kun olen jälleen röyhkeästi tunkeutunut tänne lopettajien puolelle :wink: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja cricket » 4.6.2013 13:39:23

Winston-84 kirjoitti: En minä suinkaan ole edes kovin pahasti tämän ketjun jutuista loukkaantunut. Monet muut ovat kyllä pistäneet tähän sen suuntaisia viestejä, mutta kaiketi iskit silmäsi juuri minun viestiini, koska olen Saunan "narkkarijengiä", ts. huonompi ihminen, kuin raitistunut tai ainakin kovasti raitistumaan pyrkivä "pelkkä" alkoholisti, ja näin ollen minua saa ja pitääkin muistuttaa lestissäni pysymisestä, kun olen jälleen röyhkeästi tunkeutunut tänne lopettajien puolelle :wink: .

Khyl. Väijyn täällä päivät pitkät 'huonompien ihmisten' viestejä ja lainailen niitä. Ja niitä toki piisaa, koska itsehän olen muita huomattavasti parempi :mrgreen:
Tähän myös pätkä Dr. Evil -naurua pikkurilli suussa.

Oikeesti hei. Pitäisikö lainauksessa olla disclaimer mukana? 'Tätä kirjoittajaa ei ole lainattu loukkaamistarkoituksessa vaan keskustelun aikaansaamiseksi/jatkamiseksi'
If you want others to be happy, practice compassion. If you want to be happy, practice compassion.
Dalai Lama
cricket
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kenia » 4.6.2013 21:56:14

Riitely on joskus hedelmällistä toisinaan ei.

Kiitos Cricket tukemisesta.Tänne kuuluu hyvää, kerrankin:) Lapsi on kotona ja otetaan takaisin menetettyä aikaa.Ei ole kovin paljon netissä ehtinyt roikkua.Lapsi on kuin papupata...täytyyhän se äidille höpöttää koko alkutalven ja kevään asiat.Jos ihminen voisi pyörtyä rakkaudesta, makaisin kintut pystyssä maassa.
Kenia
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Väinö Utrio » 31.8.2022 00:11:28

Ja olen varma, että olen löytänyt keinon välttää samojen virheiden tekemistä. Eräs ystäväni kertoi minulle hiljattain, että täällä voi analysoida kaikkia osakemarkkinoiden muutoksia. Näin saan paremman käsityksen osakkeiden ostotilanteesta ja siitä, mihin kannattaa sijoittaa.
Väinö Utrio
Miedosti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Me Lopettajat