Olet täällä

Eteenpäin selvänä

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Eteenpäin selvänä

ViestiKirjoittaja Antiloopin paluu » 30.5.2013 10:50:07

Kenia kirjoitti:Alkaa vahvasti mietityttämään josko en olekkaan se narsistin uhri vaan... :cry:

Mua on kans mietityttänyt jonkin aikaa. Ja sitten oon luullut, että mä olen suurin piirtein ainoo, joka alan aina tässä ketjussa kuvitella ihan vainoharhaisesti, että joku tässä nyt vain mättää niin helvetin tavalla.
I never made a mistake in my life. I thought I did once, but I was wrong. (Charles M. Schultz)
Antiloopin paluu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.5.2013 11:24:08

Antiloopin paluu kirjoitti: Ja sitten oon luullut, että mä olen suurin piirtein ainoo, joka alan aina tässä ketjussa kuvitella ihan vainoharhaisesti, että joku tässä nyt vain mättää niin helvetin tavalla.

Mä voin kyllä vainoilla kerallasi, Antilooppi, siis ainakin tässä ketjussa, jos seura kelpaa :D . No, ehkä mä yritän kuitenkin pysyä hiljaa ja nätisti taustalla. Tässä ketjussa vain lentää välillä sellaista legendaa, että tämä tyttö ei oikein meinaa pysyä perässä, mutta ehkä vika on minun päässäni :? :wink: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kenia » 30.5.2013 11:31:48

.
Viimeksi muokannut Kenia päivämäärä 21.10.2013 12:08:49, muokattu yhteensä 1 kerran
Kenia
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja andante » 30.5.2013 11:33:53

No jos teillä on vikaa päässänne AP ja Winston, niin on sitten mullakin. Kenia, meillä oli kuukausia sitten lyhyt ilo (?) tutustua toisiimme toisessa ketjussasi. Silloinkin poistuin kuvioista, koska hommasi ei oikein avaudu minulle. Tuskin mitään menetätkään, mutta minä en sparraa oikeassa elämässäkään aikeiden julistajia. Niistä minulla on vuosien kokemukset. Yhden asunto tyhjennettiin viime viikolla huonekaluista. Toivottavasti sinä onnistut paremmin.

PS. Sinä olet ainoa, joka itsesi kyseenalaistat. Kunnioitan kuitenkin ketjuasi ja poistun ihan suosiolla sinulle vilpittömästi menestystä toivoen.
Viimeksi muokannut andante päivämäärä 30.5.2013 11:58:21, muokattu yhteensä 1 kerran
"Mikään ei ole niin pysyvää kuin muuttuvuus"
andante
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Antiloopin paluu » 30.5.2013 11:42:11

Winston ja Andante, on ilo olla paranoidinen hyvässä seurassanne. :D
I never made a mistake in my life. I thought I did once, but I was wrong. (Charles M. Schultz)
Antiloopin paluu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pumpkin » 30.5.2013 11:57:44

Vahvasti tästä tulee joku elokuvakäsikirjoitus mieleen. Pääosissa vaikkapa Richard Gere ja Julia Roberts. Minun on vaikea lukea tätä ketjua, koska en tiedä, onko tässä mitään todellista. Homma ei etene, jos tuo tarinointi ei lopu.
Välkky vilkkuu pimeässä.
Pumpkin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Silent » 30.5.2013 13:59:18

Ikävä sanoa, mutta alan olla samaa mieltä edellä kirjoittaneiden kanssa. Tämä alkaa olla jotenkin niin uskomatonta kaikessa sekavuudessaan. Aina, kun kuvittelee saavansa jostakin kiinni, seuraavassa käänteessä ei taas ymmärräkään hölkäsen pöläystä.

Tosiaan tulee mieleen jo kyseenalaistaa koko todenperäisyys. :(
Mahtaako Kenia olla täällä vain ajankulukseen tarinoimassa tai ehkä jopa jollakin tavalla pilkkaamassa meitä oikeasti alkoholin kanssa kamppailevia ihmisiä. :shock:

Alkaa todella, todella, ymmärrys hiipumaan. Varsinkin tuon "jäin hotellille" - "mies toi minut kotiin"... Pisti ihan tosiaan epäilemään nyt tätä koko juttua. Ja sitten, miten tuokin nyt jo muuttui, että ensin oltiin jossakin terassilla, jossa sorruttiin siideriin- seuraavassa käänteessä juotiinkin vain viiniä. :?:

Jos sinä, Kenia, haluat vielä täältä tsemppiä ja ymmärrystä, pitää sun valitettavasti vähän alkaa miettimään tekojasi ja tarinoitasi. Älä viitsi keksiä omiasi. Se on loukkaavaa.
Tee elämästäsi kuolemisen arvoinen.
Silent
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja tuulenviemää » 30.5.2013 14:02:04

Pumpkin kirjoitti:Vahvasti tästä tulee joku elokuvakäsikirjoitus mieleen. Pääosissa vaikkapa Richard Gere ja Julia Roberts. Minun on vaikea lukea tätä ketjua, koska en tiedä, onko tässä mitään todellista. Homma ei etene, jos tuo tarinointi ei lopu.

Samaa mieltä, ei ole enää juonenkulku hallussa kertojallakaan. Taisi olla oikeassa siinä kuka se narsisti on.
tuulenviemää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja tuulenviemää » 30.5.2013 14:03:27

.. ja onpahan näköjään päässyt siitä riivaajasta eroon...
tuulenviemää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Millanen » 30.5.2013 14:05:30

Olen minäkin mielessäni noita samoja asioita pohdiskellut, kuin aiemmat kommentoijat. Jotenkin tuo Kenian homma vaikuttaa lähestulkoon maaniselta!
"Ihminen ei voi löytää uusia valtameriä, ellei hän uskalla kadottaa rantaa näkyvistään."

-Andre Gide
Millanen
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jaana.muru » 30.5.2013 14:09:53

Odotin mielenkiinnolla mitä vastaat tuohon antabuksesta kyselyyn... vastaus on valitettavasti just sellainen kuin odotinkin. Harmittelit jonkun meikkiboxin katoamista, eikös sinulla ole lapsikin " kateissa " :cry: ?
*Toisinaan vaikeat ratkaisut helpottavat elämää ja helpot ratkaisut vaikeuttavat sitä*
jaana.muru
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kenia » 30.5.2013 15:26:10

Pakko on myöntää että kai se sitten on pohjimmainen syy ihan täällä päässä.Alunperinkään kun tänne kirjauduin en olettanyt saavani ymmärrystä osakseni, kummastelen kuitenkin miten jotkut ihmettelee uskottavuutta?En mä niin friikki sentään ole...nämä kertomani ovat mun tavallista päivääni, voipi olla että lentäisi kannat kattoon jos kertoisin epätavallisemmasta puolesta jota ei edes ole.
Käsittämätöntä miten sanoistakin voi vääntää...ei tullut mieleen pilkuntarkkaan selostaa moneltako ja mistä mies haki,toi ja vei...googlemaps vois auttaa mut en niin epätoivoinen ole et alan vakuuttelemaan tuntemattomille jotain mikä tuntuu naurettavalle!
rsoonani kyseenak
Toisaalta itseänihän tässäkin revin palasiksi-jotenkinuskomatonta että persoonani kysenalaistetaan jpa nettipalstalla.

Ja sitten taas...aivan tuttua...jo kaksikymppisenä kun palailin reissuiltani töihin,työkaverit kyseli mistä voin keksiä niin mielikuvituksellisia juttuja, ne vain sattuivat olemaan totta ja vilpittömänä niitä kerroin.Ei ole muuttunut sitten siitä ilmeisesti mihinkään, yhtä uskottava edelleen omine omituisuuksineen.

Soitin tuossa juuri asianajajalleni...totesi vain että tulta päin mennään taas-tytön isiä-ja mainitsi ettei ollut maailmanneksi fiksuinta minulta soittaa vastapuolen asianajalle ja ladella totuuden sanoja :oops:
Kenia
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja basi » 30.5.2013 15:59:55

Sinua on vaikea tukea Kenia siksi, että näiden kirjoitusten perusteella piirtyy monta eri Keniaa. Vaikutelma minuudestasi on hauras ja hajanainen. Se ei ole toki kovin harvinaista näissä piireissä ja itselläkin siitä kokemusta on. Juominen pahentaa tuotakin asiaa, yhtenä hetkenä yhtä ja toisena toista. Sinänsä ei ole kovin merkityksellistä, että onko tarinasi totta vai ei. Kummassakin tapauksessa olet avun tarpeessa.
"Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself."
- Rumi
basi
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Kenia » 30.5.2013 16:14:20

Mielestäni ei ole haurautta olla avun tarpeessa.Tarinani on totta...pelottaa itseäkin liikaa.Tiedostamisen rajat on paukkuneet jo ajat sitten, jotenkin odotan vain normielämää, mitä tarkoittakaan jokaisen kohdalla.Mulle se on sitä perusarkea lapsen kanssa,niitä isojapieniä iloja.Kummastus nähdä kuinka lapsi kasvaa...kohta se alkaa puhua esimurkun juttuja eikä saata tulla viereenkään enää.

Empä tiedä havahtumisen astetta, jossain vaiheessa se on väistämättä kohdattava.Totuus on se että halustani olla yskin, puuttuu joku momentti.Ehkä se arjenjakaja?En ole milloinkaan ymmärtänyt miten uhmiset voi elää saman katon alla jakaen kaiken:seksin,ilot,surut....mä erittelen kaiken ja on outoa katsoa silmiin aamulla ihmistä jonka kanssa yöllä ollut villit sänkyleikit.

Jotenkin sitä lokeroi kaiken erilliseksi ja kysymys kuuluu kuinka kukaan mies voi kestää tällasta?Seuraava kysymys:miksi pitää lokeroida ja yrittää miellyttää?En keksi yhtään vastausta.
Kenia
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja basi » 30.5.2013 16:19:36

Ei haurasta olla avun tarpeessa. Kirjoitin, että minuutesi vaikuttaa hauraalta ja hajanaiselta kirjoitustesi perusteella. Jaksamisia sinulle.
"Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself."
- Rumi
basi
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat