Olet täällä

Positiivista Tänään

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Positiivista Tänään

ViestiKirjoittaja 1970 » 21.8.2018 07:38:23

Hieroomo ja pitzaamo tälle päivälle on riittävän positiivista ja normiunet ja viilee keli ja pop-kirjoittajan vapaapäivä.
Siinä on jo niin monta positiivista asiaa lähitunneille, ettei kannata vaatia yhtään enempää. Jos vaan siis olen hengissä.

:arrow: , :arrow: , :arrow:

:arrow: , :arrow: ,

:arrow:
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 25.8.2018 07:51:38

Trukilla-ajo. Tai ei siis tänään, vaan tällä viikolla, jolloin sain kunnon urakkaa tuon ihanan laitteen ohjaimissa.
Maailma ois parempi paikka ja vähemmän päihdekeskeinen, jos jengi sais päästellä sähkö- tai bensakäyttöisellä trukilla aina välillä.
Pyrin tekemään tuota hommaa housut jaloissa, mutta jos vaan tässä vielä kesän päätteeksi tulee tilaisuus, niin myös ilman housuja !

Elämä menee silleen ihan kivasti tässä uudessa kodissani ja eka kesä taittuu pulkkaan ja kelkkaan kertyy koiranuitatusta ja
asiat on suurelta osin hyvin ja onnellisuutta lisää uusi puhelin, sillä materialistisessa himossa ei ole mitään hävettävää ja
aion kaapia kaikki fyysisesti rakkaat esineet mukaani, kun täältä aikanaan erkanen tai jos ylipäätään milloinkaan ees kuolen !!

1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja H2O » 25.8.2018 07:55:13

Syyssade peltikattoon - ja enää neljä kuukautta jouluun :lol: !
Tyhmyyttä vastaan taistelevat jumalatkin turhaan. (Friedrich von Schiller)
H2O
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helise » 25.8.2018 09:04:25

Sateita, sateita tuloopi. Männä yönä oli kyllä outoa sadetta peltikaton äänistä päätellen. Tais tulla aina hetkittäin jonkin tuulenpuuskan siivittämänä hirmumäärät vettä. Mä vähän ihmettelin jot mitä täs ny oikein tapahtuu. Enää tosiaan 4 kuukautta jouluun, sillä jouluahan tässä aina odotellaan kokonainen vuosi valttamattomana, nääs paras aika vuodesta.
Lue, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei lue.
Ajattele, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei ajattele.
Tee, joka päivä, jotakin, jota kukaan muu ei ole tarpeeksi hölmö tehdäkseen.
On mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä.
helise
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 1970 » 4.11.2018 08:00:17

Moi, tyypit ja tyypittäret. Oon niin lazy shit, että kopsasin vaan tän pikaraportin aamuSaunasta, jossa asun nykyään, kuten ennenkin !

=>

Nähtävästi viiden timman unilataus piisaa. Ylös ennen kuutta ja oon kuin joku fakin grandmotherfucker ja
peränsä siinä osittain onkin, sillä isona musta tulee vanha pappa.

Kokkauspäivä nro kaksi ja läväytän kanaa ja riisi- ja nauhamakaronipohjaista mättöä tulille ja lasagne- ja lihapitoista muonaa ritilälle !
Mut sitä ennen kahveet, jotka on jo tullut nieltyäkin ja sitten karvanaamaisen ja nappisilmäisen luppakorvan kaa ulkosalle mansen keskustaan. On se vaan vielä mukana ja innolla völjyssä ja heittäytyy mun kanssa messiin, vaikka ikää kuvan nartulla jo 12 v 2 kk 1 vko.

=> Mun aikuinen, tasapainoinen ja kiltti ja nätti beibe mua kaipaa jossain ja mä häntä. Se tunne, että on joku jossain.
Se fiilis, että hän oli koko ajan mun edessä ja jo viime vuoden keväällä häneen kajosin, kun hieroin töissä kipeytyneitä naishartioitaan.
Se epätodennäköisyyksien sivuunsiirtymisen tunnelma ja että tulevaisuus on auki ja hyvällä tavalla kaikki on täysin mahdollista.

Ettei auta lanata ja onnellisuus lienee sitä, ettei vituta ihan koko aikaa ja joka päivä :lol: hyi, inhoon noita hymiöitä...
hyvää päivää kaikille vaan :arrow:
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja lizzy » 4.11.2018 09:59:06

^Hyvältä kuulostaa :D Mukavaista päivää sinullekin ja kaikille muille! Positiivista tänään...melkein kaikki: mies, aikuiset hienosti pärjäävät lapset, koira, aamuauringon paiste, juhlamokka, kynttilät takan reunalla, huomenna alkava ”jouluksi fitiksi” kuuden viikon setti, alkoholinjuontihaluttomuus jne oi tätä listaa voisi jatkaa vaikka kuinka<3
Tämä päivä - koko elämä.
lizzy
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 1970 » 6.11.2018 07:38:02

Vapaapäivä ja aamupaino lukemissa 73.60 kg ja se on jo merkittävä muutos 8 vuoden takaisesta vajaasta sadasta.
Oon myös ollut havaitseva ja antanut kernaasti itselleni kertoa, että suomalaisen miehen älykkyys ja
tunne-elämän tasapaino saavuttaa suurimman kertymänsä vasta 48-vuotiaana.

Henkisen, yhä jyrkentyvän alamäen alkua ei tarvitse pelon sekaisin fiiliksin venata, sillä muistinmenetystaudit
kylvävät armeliaisuuden siemenensä kauan ennen perinteisten tautipesäkkeiden puhkeamista ja voi
rennosti nuutuen nojautua unohdukseen ja sekavan joustavaan höperyyteen, jonka esiastetta
ehkä jo elänkin ja näin ollen reenaan tulevaa varten ja kehityn tässäkin lajissa
piirikunnallisesti mestarioppiin ohi maailman trumpettihousujen ja voin
jälkieditoida eletytyt tapahtumat halutunlaisiksi, unohtaen
ehkä myös ne keijomaiset vuodet, jotka olivat
muistinmenetyksen liikkeelle laskeva
alkutapahtuma, ehkä
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 8.11.2018 07:48:52

Kirjoittaja H2O » 25 Elo 2018 07:55

Syyssade peltikattoon - ja enää neljä kuukautta jouluun :lol: !

Ensi kuussa, jo ! Duunissa teen muun logistiikan ohella myös mm. isoja paketteja ja siinä pääsen jatkuvasti sellaseen
jouluiseen fiilikseen, jossa antaminen on tärkeintä ja että joku jossain maailman karussa kolkassa
avaa minun tekemäni, henkeäsalpaavan kauniin ja kerrassaan uniikin taideteoksen ja
saa samalla merkittävää humaanitaarista ja materiaalista apua ahdinkoonsa.

Homerina ydinvoimalassa en tätä tunnevyöryä voisi varmaankaan kokea tai Akuna margariinitehtaassa.
Oon kyl erittäin ydinvoimamyönteinen ja kannatan ydinvoiman runsasta lisäämistä välittömästi.
Voisin jopa perustaa uuden puolueen asian tiimoilta tai liittyä valmiiseen versioon.
Mutta tämä ei liene politikointirunkkausketju, tämä on:

Positiivista Tänään =>
että kaksi voimakasluonteista ihmistä on yhdessä ja
että naiseni asioiden järjestelyt etenevät hyvällä tavalla
että ekan kerran elämässäni tuntuu todella ja teeskentelemättä siltä,
että tämä nainen on mulle oikea&paras isosta ruuhkasta
että koirani on vielä täällä tuomassa elämääni inhimillisen koiramaista näkemystä ja
että kakankeräys on pysynyt elämäntarkoituksena,
että duunit jatkuu ja
että viihdyn todella hyvin siinä pleisissä ja
että oon laajentanut tehtäväkenttääni ja teen tässä vaiheessa jo kaikkea
että mulle on koittanut ajanlaskullisesti ja pillullisesti vuosi nolla ja
että oon tullut pitkän matkan tähän
että olen olemassa ja
että minua rakastetaan ja
että minä voin rakastaa
että en kuollutkaan itsareissa ja övereissä

ja viinattomanakin on mennyt muutama vuosi ja bentsoista irtosin
sen vikan sadan päivän pilleriputken jälkeen 22.2, viime vuonna, jes madam
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 11.11.2018 07:45:02

Etten tullutkaan niin kipeeksi, kuin perjantai-iltana saattoi olla aihetta epäillä ! Nyt kun eletään kuin teinit julkipussailun ja salapussailun osalta, niin taudit saa hyvää polttoainetta. Eipä kuitenkaan tuu kaikkia vastaantulevia
bööniä ja sutturoita ja gimmoja ja naaraksia nuoltua ja imettyä,
joten tämä limailu jää kyl lähipiiriin...

Hyvää Isienpäivää isukeille !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 13.11.2018 22:12:55

Life is good. Menee hyvin siviilissä ja elämä maistuu, eikä tänään kauheesti menneet rymyvuodet spurguna paina askelta.

Parhaimmillaan kaikki muuttuu, kun päihteilyt jääpi pois. Voi olla, että unelmat ja haaveet käypi lihaksi !

No, vuosia tähänkin tilanteeseen meni. Pelko on poissa ja elämä kantaa, sellaisenaan.

Illanjatkumoja ja aamulla pinkeenä ylös, jei jee !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 15.11.2018 21:52:01

Naiseni sai asunnon, jota käytiin kattomassa tänään ja meni vain joitain tunteja ja se oli siinä.
Oon tuossa kaupunginosassa itse asunut miltei 20 vuotta aiemmin ja yhteydet on oikein hyvät...
pääsen varmaan sinne slurpailemaan ja istumaan leveille ikkunalaudoille sitten aikanaan, kyl kyl ja hyvä päivä, tämäkin !

1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Smokki_ja_Sikari » 15.11.2018 22:04:03

1970 kirjoitti:Parhaimmillaan kaikki muuttuu, kun päihteilyt jääpi pois. Voi olla, että unelmat ja haaveet käypi lihaksi !

Näin on nappulahanska.
29.4.2009; 16:10:53 - Sinä olet hyvä ihminen ja sinullakin on oikeus onnelliseen elämään.
Smokki_ja_Sikari
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

vapautensa antaneena ja antautuneena miehenä

ViestiKirjoittaja 1970 » 26.11.2018 08:00:53

^Enpä ois paremmin osannut tuotakaan ite omalla kohalla mitenkään tyhjentävästi luonnehtia.

Positiivista nyt on=>maanantaivapaat, joita on tän päivän jälkeen vielä yhdeksän (9) kipaletta tuloillaan.
+Tulevan kihlattuni asuntoonsa muutto ihan näinä päivinä ja tämä kauhian ihana marraskuukin taittuu
tällä viikolla jouluiseksi kuuksi, josta tulee näemmä erilainen, kuin aiemmat ja pimeistä pimeimmät
vuodenajatkin kuluvat nopeempaa ja mennään taasen kohti kevättä !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

SunnuntaiPositiivista Tänään

ViestiKirjoittaja 1970 » 27.1.2019 13:02:05

n o s t o

Asiat on mallillaan ja hyvää kuuluu, toivottavasti muillekin.

Saman toistoahan tää vain olisi, mutta ehkä joku voi myös käyttää valmista ketjua, ei mua haittaa.

Sitvaan raittiutta ranteeseen ja roimasti rapeaa runtua rinkiin tai jotain

juu heiwaan,

=>
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 21.9.2019 05:12:18

Positiivista ?

Juu, suurin osa ehottomasti.

Ja tätä päivää vaan kaikille.
1970