Olet täällä

Vittumaista Tänään

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Vittumaista Tänään

ViestiKirjoittaja 1970 » 29.12.2017 22:05:12

^ niinno, näinhän ei voi jatkua... tarvii nyt ootella sen seuraavaa liikettä ja ensi yö tarkkailuun...
mut kylmää täältä lähen, en ole enää viihtynyt sitten tämä vuoden kevään, eikä ole tunnesidettä tähän paikkaan,
jossa on mun tavaroita ja esineitä ja kukat ja muut - taloon, jota kodiksi kutsutaan.

Hassisen Kone - Tällä Tiellä - https://youtu.be/25DDewDU2qU

Aamu
Sänky on vieras
Kylmät seinät huokuvat tuskaa
Eilinen hyökkää kuin vihainen tuuli
Se repii, raastaa ja kiduttaa
Eilen
Omistin tuskan
Nukahdin pelkoon ja uneen ahdistavaan
Eikä tuska unohda mua
Se ei jätä minua yksin

Ja mä kävelen tätä tyhjää tietä
Taloon, jota kodiksi kutsutaan
Vaikka siellä ei ole minulle ketään
Olen yksin tällä tyhjällä tiellä
Tällä tiellä
Tällä tiellä

Ilta
Pöytä on tuttu
Vieraat kasvot aukovat suitaan
Tyhjyys ympäröi meitä ja tuska
Eikä kukaan uskalla kerätä luitaan

Tulee ja heittää
Meidät tyhjille kaduille taas
Synkät kadut kuin tuhannet sillat
Vievät pimeydestä pimeyteen

Tällä tiellä
Tällä tiellä

Tällä tiellä
Ja aina
Yksin

mahtava biisi ja lyriikat, jotka sopivat oikeestaan aina kaikkiin elämäntilanteisiin, aukottomasti
Bentsoitta 2013 - 2015, ja 22.2.2017 alkaen,
selkeenä sulhasena since 8.1.2019, aye !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja ak47 (poistunut käyttäjä) » 29.12.2017 22:46:18

ä
Viimeksi muokannut Vieras päivämäärä 30.12.2017 06:37:20, muokattu yhteensä 1 kerran
ak47 (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja helise » 29.12.2017 23:14:29

Elekää nyt alkako synkistelemään!

Kyllä tästä vielä kaikki paremmaksi muuttuu!

Netflixiltä oli multa jäänyt kesken toi 1000 tapaa kuolla. Äskeinen pätkä oli kyllä yliveto. Siinnä keikkapussi oli pysähtynyt keskelle jotain raamattucountya ja huumeet oli maestrolta loppu. Kauhuissaan kyseli neuvoa joltain roundarilta joka ohjeisti, että oman ulosteen haistelusta pääsee pilveen. No maestro otti neuvosta vaarin sekä linnottautui bussiin paskomaan sekä imppaamaan tuotetta. Lopulta paskaa ei tullut enää ja maestro joutui epätoivon valtaan. Vaan torin laidasta hänen näkökenttäänsä osui bajamaja ja hän sai vision. Maestro kiiruhti bajamajalle, änkeytyi kontilleen imemään bajamajan voimakasta höyryä, kaasu olikin liian voimakasta vieden maestron tajunnan ja niin hän kuoli noihin höyryihin.

Kaikkeen sitä voikin kuolla
Lue, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei lue.
Ajattele, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei ajattele.
Tee, joka päivä, jotakin, jota kukaan muu ei ole tarpeeksi hölmö tehdäkseen.
On mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä.
helise
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja maaliskuu17 (poistunut käyttäjä) » 29.12.2017 23:23:00

"Yksinkertaisia niksejä" ketjussa kehoitetaan lukemaan toisten kirjoituksia, kommentoimaan ja tukemaan toisia. Siitä saa itsekin hyvän mielen, joten nyt tiedoksi 1970 ja ak47 että luettu on ja täältä tulee lämpöiset terveiset!
maaliskuu17 (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja 1970 » 29.12.2017 23:38:49

^, ^^ Kiitos vaan, ei kai tää elostus nyt ihan pelkkää ulostusta ole sentään, vaikka onkin välillä muista johtuvaa toistuvaa ja monenlaista harmia, mutta toki myös Dannya ja Armia !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 16.1.2018 10:43:16

Kipeeksi aattelin tulla ja ehkä tulenkin. Ostin jo eilen yksänlääkettä ja finnrexei, joita käytänkin.

Nähtävästi tämä tauti, joka koostuu kurkkukivusta, flunssan kaikista oireista ja vetämättömästä olosta,
tulee joka vuosi. Nuorempana ei ollut tai ei tuntunut missään, joten katson tämän kärsimystason
olevan ikään sidottu.

Oliko ennen kaikki paremmin ?? ja tietenkin oli, myös huonojen tilojen läpiviennissä jos muussakin.

Aina kuitenkin on tiedotettu "uudesta entistä pahemmasta viruksesta", mutta onkopa sitä sittenkään...

Kun en juo, ei tule jälkitauteja. Kun en ollut vielä perehtynyt viunaan perusteellisesti, en voinut kuvitellakaan
millaisia oloja voi pelkästään alkoholista tulla ja että siitä toipumiseen menee vuosia ja ne peruskohmelotkin...

Rapulakin keksitään uudelleen. Aina kai se on ollut, mutta sen potija kokee sen todeksi tullessa läheisempänä.

Ihmisen heikko peruskunto moninkertaistaa huonoa oloa ja pitkittää minkä vaan taudin poismenoa,
eikä meinaa tietenkään kuume tulla ja tappaa tautia.

Joten kituuttamista, mutta eipä noi hommat pahemmin paina ja vielä ei tiiä mihin suuntaan tää tästä menee.

Huippaaminen on epämiellyttävää. Joitain yhtäläisyyksiä alholin vieroitustilaan on flunssassa.
Onneksi kestän aika hyvin ja muistan aina, että ei tää ole oikein mitään verrattuna niihin deliriumeihin ja tärinöihin...

Jos tämä jäikin tämän vuoden ainoaksi vittumaisuudeksi, pidän tätä kyl melko korkeatasoisena vuotena...hyvä :arrow:
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 30.1.2018 17:56:31

Vitun puhelin lähti eri matkaan kuin minä ja epäiltävänä on pari tyyppiä, jotka näen varmasti huomenna.
Viimeksi viime kuussa eli joulun alla läks mun edellinen luuri kävelemään ja se soitettiin takaisin
vakiasiakkaalta ja suljin silloin liittymän, kuten tein nytkin ja se pitää sitten erikseen avata
tietenkin ja jos ei luuria kuulu takaisin, pitää ostaa taasen uusi, mutta eri syystä kuin viimeksi.

Mut erehdyksiä ja vahinkoja sattuu, emmä sillä, vaan ovat ihmiset nykypäivänä
huomattavan paljon huolimattomamampia, kuin 1800-luvulla, jos vievät toisen
oman omanaan. Hevosaikaan ammuttiin vähemmästäkin ja omaheppa kyl
vertautuu omaanpuhelimeen, joten lynkkajaisia oli tuolloin tasaisin väliajoin,
sillä aina on siitä jotka eivät muuten opi, mutta sitten ne oppivatkin kerrasta.

Helpompaa ois porata reikä päähän ja sieltä käsin tai päin ottaa yhteyksiä
ja surffata netissä ja kyllä sellanen sovellussarja vielä ihmiseen tulee
ja viimeistään sitten seuraavissa eläimien elämissä.
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Lasolarska » 30.1.2018 19:01:59

taposta istumaan kolisevaan vankilaan.

Ei sentään. YKSI kirjallinen varoitus pitää antaa ja sen jälkeen omistusasunto voidaan ottaa taloyhtiön haltuun. Otat selville, kuka omistaa asunnon ja otat yhteyttä asunnon omistajaan ja sanot, että ellei vuokralainen ota ojentuakseen taloyhtiö ottaa huoneiston haltuunsa ja etsii siihen hiljaisemman vuokralaisen.

Voidaan uhkailla esim. Setalla -> sanot kuuluvasi vanhoihin tamperelaisiin liikemiessukuihin, joita uskotaan viranomaisten taholta ja että teillä on kattavat oikeudenkäyntivakuutukset. Asunnon haltija vastaa myös siitä, että vieraat käyttäytyvät kunnolla -> siihenkään ei voi vedota.

Jos meteliä on klo 22:00 jälkeen -> aivan hyvin voi soittaa poliisit paikalle ja he käyvät soittamassa naapurin ovikelloa ja käskevät olemaan hiljaa.
Lasolarska
Vahvasti panostava jäsen

melkein viimeistä päivää tänään

ViestiKirjoittaja 1970 » 30.1.2018 21:49:19

^ Kaikki on jo tehty, mitä voi tehdä ja sillä selvä, ei sitä määräänsä enempää jaksa, sillä se
haittaa liikaa omaaelämää. Muutan pois ja ehdottamasti tänä vuonna !

Se on muutenkin paras neuvo, laittomista tosiaan joutuu lusimaan.

ja tilannehan on hyvä, mulla on sentään tsäänssi katella omaaloppusijoituspaikkaa ja

... tässähän ei kantsi oikeestaan hosua, kuten muuten tapanani on...
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Viimeistä päivää mennään tänään

ViestiKirjoittaja 1970 » 31.1.2018 08:52:57

Mulla on ikävä mun uutta puhelinta. Meidät revittiin erillemme eilen vähän ennen klo neljää aivan yllättäen.
Kaikki tapahtui varoittamatta ja se oli säälimätöntä tunteilla leikkimistä, jota en vihamiehillenikään toivoisi.
Illalla oli outo olo ja kakkospuhelin ei sitä netittömyyden tyhjyyttä vienyt pois tai mua pystynyt lohduttamaan.
Nyt rintaa kivistää ja ajatus on katkonainen, kädet hieman vispaavat ja mieltä painaa ja ahdistaa, ajatus ei kulje.
Ehkä näemme luurin kaa tänään tai sitten menen vaan kylmästi kauppaan ja ostan uuden, entistä kalliimman !

:arrow:
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja ak47 (poistunut käyttäjä) » 1.2.2018 10:40:31

Tulostin tekee aina avatessa jonkin koesivun ja mustehhan loppuu ennen kuin on ehtinyt tulostaa
mitään varsinaisesti aiottua. Vittu mitä nykyajan tuubaa taas. HP laserjet 2130, älkää ostako. Halpa ostettaessa,
kallis käyttää..niin kai nuo muutkin halvat...grrr

Rahat vähissä, tai kohta taas ja joutuu pihistelemään...toisaalta hyväkin..

Musiikki mahdollista kuunnella vain jostain mankasta, ei ihan huono, mutta...

Liian kylmää minun makuun..

Tein eurojackpotin ja voitan 45 miljoonaa ja sekoan ja huomaan ettei rahalla saa...

On hieman keksittävä näitä vitutuksen aiheita, mikä ärsyttää aika lailla...

Tupakoinnin lopettamisyritykset ihan ponnettomia.
Kämppä sekaisin kuin persujen focus...

Kuva
ak47 (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja 1970 » 15.2.2018 22:58:54

Oli näemmä penkkaripäivä ja mulle asti se tieto ei tullut, joten jäi saamatta suoranainen
lääkesokerillinen vyöry sekalaista karkkia ja vain yhden hikisen irtokarkin löysin,
enkä uskaltanut sitä korkata, kun ois lähtenyt kuitenkin käsistä taas uusi
armoton mässyjenvetoputki ilman tietoa sen loppumisesta, joten
sittenkin olen aika tiukka sälli, enkä sortunut,
vaan jatkan tätä sessiota ilman
herkkui ja päivänro 46
on jo menossa
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja lopussa (poistunut käyttäjä) » 16.2.2018 11:31:31

- tuo kylmyyys, saisi jo kevät alkaa
- rahat aika vähissä
- tupakka pitää otteessa
- olympialaisten televisiointi pilattu, kun ei enää kokonaan Ylellä

Pieniä vittumaisuuksia, kuitenkin :)
lopussa (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja 1970 » 18.2.2018 17:07:09

Outo, epämäääräinen olo ja olenko tulossa taas kipeeksi. No, sen näkee sit.
Tuntuu, ettei täällä himas ilma vaihdu... ehkä oon psyykkisesti ylikiree
ja niin spennaan tulevia aikoja tai olenkin itse erityisherkkä, hä
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 21.2.2018 10:47:34

Koira tuli rapun välin portaita alas vauhdilla lasketellen, mutta vaikutti olevan ulkona kävellessään kunnossa ja yhtenä hurttana. Hissi meni siis jonnekin muualle ja lähdin oikaisemaan rappuja ja hyvä ettei Suomessa ole sellasia elementtipaskatalojen paloportaita, kuten amerikkalaisissa versioissa saattaapi olla. Me ois pudottu kumpikin katuun.

Kylmyys on jo miinusta aika paljon, sillä emmä tarvii yli 20 asteisia pakkasia mihinkään.
Untuvatakilla ei tee mitään, kun asteet laskee päivän aikana ja siitä täkistä tulee tuskaisen kuuma liikenteessä.

Minimaalisiahan nämä valituksen siivittävät voivottelu on ja voihan kyynel sentään ja seuraavan sodan aikaan
yleisimmät mussutukset ovat suorastaan naurettavia asioita. Ja Afrikassa ei vieläkään kaikilla lapsilla ole edes
alkoholia, kuten meidän maamme tenavilla varmasti on, mutta uusin sukupolvi vain tykkää poltella pilveä.

Niin ja plinkki on saatanan hidas päivittyä ja oon samaan aikaan aina kahdella sivulla, toinen Saunan puolella
ja ehdin vaikka täytellä naapureitten veroilmoitusta samalla ja jutella puh.myyjien kanssa niitä tylysti kiusaten.
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat