Olet täällä

Vittumaista Tänään

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Vittumaista Tänään

ViestiKirjoittaja helise » 3.4.2018 17:50:23

Joo, eiköhän nuo ne tavallisimmat tyypit lienee ole talossa kuin talossa. Täs talos asuu aika paljon erakkoja, kanssakäyminen jää tuohon moikkailuun ja joskus jonkin sanan säästä voidaan kohteliaasti vaihtaa.
Lue, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei lue.
Ajattele, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei ajattele.
Tee, joka päivä, jotakin, jota kukaan muu ei ole tarpeeksi hölmö tehdäkseen.
On mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä.
helise
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 1970 » 4.4.2018 14:13:21

Nyt onkin sitten kotietsintä käynnissä ja siitä sain jo ensivaikutelman, kun kyttien siviilipaku oli poikittain
yhden autotallin edessä, ei tosin meikäläisen, kun ei mulla ole tarvetta moiselle ylellisyysvälineelle ja pitopaikalle.

Siinä ne käypi läpi ihmisten tavaroita eli tonkivat romuja ja etsivät jos mitäkin laitonta ja onhan toi koiranhommaa, totesin koiralleni ja sen hakiessa duunista tullessani ja palattuani ja muahan ei vilpittömästi kiinnosta toisten elämät sen vertaa, mutta nyt vjittu on tunkenut mun kotiovelle aivan liian tiheässä tahdissa viime aikoina. Talon loihtinut akkitehtikin on ollut varmaan kamoissa, kun on suunnitellut nää rappukäytän asuntojen ulko-ovet, jotka kolisee saatana kuin entisen muorin grand kanjoni, eikä tietenkään mitään stoppareita ole niihin laitettu ja vankilakolinat kaikuu vanhassa käytävässä ja se saattaa olla tuttuakin tälle rakkaalle naapurisparille. Nainen taisi olla paikallakin, enkä ymmärrä miksi kukaan haluaa jäädä kotietsinnässä paikalle, kun ei tarvitse olla, sillä sehän vain pahentaa ja ahdistaa entisestään, etenkin jos on poresta pulaa ja viekkarit painaa päälle,
mutta valintojahan myös ovat nämä päihdeurat.

Oon saanutkin jutella erään kamun kanssa ja hällä on vuosia sitten loppunut metkun käyttö, jota kestikin about 8 vuotta ja metadonin vaikutuksissa kuulemma ei ollut oikein mitään halua tehdä mitään ja koko sen ajan pystyi nyt tiivistämään kahteen - kolmeen kuukauteen.

Aina diggailen tästä, kun ilmaantuu tyyppi, joka on jättänyt haittasubstanssit taakseen ja oikeesti lopettanut - hienoa
Bentsoitta 2013 - 2015, ja 22.2.2017 alkaen,
selkeenä sulhasena since 8.1.2019, aye !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Vittupäistä eilen, tänään, huomenna ja ylihuomenna

ViestiKirjoittaja 1970 » 7.4.2018 12:41:27

Vittumaista aina on ollut tuittupäisten naisten kanssa asiointi.

Eräässä kaupassa on sellanen herkkupeppu-anneli, jonka kaa jotain jerryä joskus heitinkin ja sitten se alkoi mököttämään ihan ammattimaisesti ja tätä vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja siitä tulee aina mieleen duunissa
oleva toinen mörkönainen, josta taas nimen kautta tulee välittömästi mieletön ja vastenmielinen yhtymä eksään,

joka oli todellinen mestari ja impovertaalisen kommuunikadon suurhallitsija
ja sellaista luonnetta ja tyyliä ja ihmismallin toimintatapaa mä suorastaan vihaan, perkele.

Ongelma on oikeesti se, etten tälläkään vuosimäärällä ja lyhyen elämäni aikana ole oppinut tätä asiaa ja oikeaa ja vähemmän energioita vievää suhtautumistapaa. Mä otan liikaa itteeni tällasia joutavuuksia ja se mua kuormittaa.

Olen ehkä itse erittäin vaikea tyyppi joidenkin mielestä, enkä puhtoinen pulmunen sittenkään.
Emmä kuitenkaan näiden esimerkkitapaisten ihmisten parissa viihdy ollenkaan.
Ne saa mun huonoimmat puolet esiin, eikä mulla ole mitään sanottavaa niille
ja koskapa silloin en voi hyvin, niin käytöksenikään ei ole sitä parasta mallia.

Pyrin pois, eikä mussa ole miestä vieläkään tehdä fiksusti ja kysyä, että
mikä sulla on tai että miksi käyttäydyt kuin kolme vuotias pikkuflikka.
Koska => en ole kenenkään hoitsu ja ne olivat myös vikat sanat kadulla eksälle.

Eikä näin ollen mikään tule varmaankaan muuttumaan, kun nuokin ihmiset jäävät lopullisesti taakse.
Nimet ja naamat voi vaihtua, mutta oikeestaan samat henkiset muovailuvahanaamiot tulee taas mun pakeille.

Paitsi muutos tulee tänään tässä odottamattomassa muodossa ja tällä palstalla ja tässä ketjussa ja juuri ja tietenkin nyt, kun olen tämän asian antanut pois itsestäni, eikä mun tarvii sitä enää koskaan missään ikinä kelata 8)

Tässä kerrotaan paremmin ja lopullisen selkeällä tavalla ja täsmälleen se asia, jota yritin kertoa ja kuvailla.
Tulenhan täysin hiljaisesta maailmasta, jossa ei ollut mitään keinoja ja halua kommunikoida kenenkään ja
minkään muun kanssa kuin sen aikaisen rakkauden eli putelin. Sen vuoksi en pysty näitä solmuja
avaamaankaan, vaan annan niiden vain olla ja sivuutan ja teen samat virheet jälleen.

jouza -> Guns N' Roses-14 Years ===> https://youtu.be/Cvwod3GWgqk

I try and feel the sunshine
You bring the rain
You try and hold me down
With your complaints
You cry and moan and complain
You whine an tear
Up to my neck in sorrow
The touch you bring

You just don't step inside to 14 years
So hard to keep my own head, that's what I say
You know, I've been the beggar
I've played the thief
I was the dog, they all tried to beat

But it's been
Fourteen years of silence
It's been
Fourteen years of pain
It's been
Fourteen years that are gone forever
And I'll never have again

Your stupid girlfriends tell you
That I'm to blame
Well - they're all used-up has-beens
Out of the game
This time I'll have the last word
You hear what I say
I tried to see it your way
It won't work today

You don't just step inside to 14 years
So hard to keep my own head, that's what I say
You know, I've been the dealer hangin' on your street
I was the dog, they all tried to beat

But it's been
Fourteen years of silence
It's been
Fourteen years of pain
It's been
Fourteen years that are gone forever
And I'll never have again

Bullshit and contemplation
Gossip's their trade
If they knew half the real truth
What would they say
Well I'm past the point of concern
It's time to play
These last four years of madness
Sure put me straight

You don't get back fourteen years
In just one day
So hard to keep my own head
Just go away
You know...just like a hooker she said
Nothin's for free

Oh I tried to see it your way
I tried to see it your way
Viimeksi muokannut 1970 päivämäärä 26.9.2019 09:59:35, muokattu yhteensä 1 kerran
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 14.4.2018 20:57:40

Noniin, tuli äsken "tutustuttua" tämän taloyhtiön puheenjohtajaan, joka luulee kai olevansa isokin kiho.
Ja onhan ne olleetkin varmaan silloin sellaisena aikana, kun pappeja katsottiin ylöspäin ja palvottiin :lol:

Tulin koiran kaa pihaan lenkiltä ja siinä se kyrväke seisoi ja puhutteli jotain neitoa ja mullahan on musat isoilla kuulokkeilla usein ja jotain vain mutisin, sillä ei mulla ole aina halua ihmisten kanssa jutella yhtään mistään ja ainakaan tänään ei ole kiinnostusta ollut livenä toisten elämiin ja jopa eläimiin ja mottoni nykyään onkin, että

ollaan rauhassa ja annetaan toisten olla vittu kans rauhassa, hä

Meen avaimella rappuun ja harpon hissiä venaamaan ja vanhan koiran kaa on yhtä vetämistä prkl koko ajan ja tää saatanan paksukainen ja jostain Rio Bravostä hämärästi tuttu juopponaamainen pellehermannihahmo tulee vittu kuulustelemaan mua niin, että olen koiran kaa hississä ja sen jalka oven edessä ja en pääse saatana ees omaan kotio ! Mähän lähen siitä toiseen kerrokseen ja meen sieltä aikani venaten hissillä kotio, ah ah !!

Saatana mitä idiootteja on maan päällä - ei mun tarvii kertoa kellekään vittu yhtään mitään !!
Tollanen tökerö hyökkääminen rauhassa kulkevan ja viattoman kansalaisen päälle kotipiirissä lauantai-iltana.
Tästä alkaa varmaankin mielenkiintoinen jakso. Oonko pudonnut jotenkin taannehtivasti ankealle 50-luvulle ??

Huomaan ihan kansallisuudesta riippumatta, että jotkut dorkat aivan tosissaan luulee, että ne on jotain suurta,
kun ne on vaikkapa tollasessa vitun luottamustoimessa kuin asunto-osakeyhtiön puheenjohtaja.
Onneksi en tule koskaan istumaan yhdessäkään kokouksessa, vaikka mä joskus tämän omistaisinkin, sillä mä näen jo nyt, miten ne menee ja hoidetaan :lol: Tyypillistä huonon sketsin matskuu ja stereotypioiden vahvistusta.

Asuin tammelan kaupunginosassa 16 vuotta ja siellä oli piiiitkään pj:nä ja ehkä on vieläkin 1935 syntynyt
pieni teräsäijä, jolla oli järki ja käytös kohdallaan, mutta tarpeen tullen oli päättäväisyyttä ja epäkohtiin puututtiin.
Minä olin se 1 epäkohta jossain elämänvaiheessa, mutta kaikki saatiin toimimaan ja yhteiselo sujui ihan kympillä.
Lisäksi mulla oli maailman paras naapuri, sellanen tätimummo, ettei paremmasta väliä.

No, ennen oli ennen. Täällä on ekan vajaan kuukauden aikana lyöty pihalla rautoihin kerran ja
naapurin narkkipariskunta on varmaan tutkintavankeudessa tai jossain ja pullea apulaisserihvi
koitti murtaa meikäläisen puolustuksen ja esti mua menemästä kotiin !!

Lisää on tulossa, mä niin vaistoan sen. Aion olla erittäin epämääräinen ja mysteerihenkilö, enkä puhu - mitään.
Sitten ajan saatossa alan levittämään jotain rankkaa huhua ja kuuntelen, miten paljon se matkalla ja
hovissa muuntuu. Ihmiset on aivan vitunmoisia ja sellasia ne ovat aina olleet, siksi koira.

Mut tulipa tääkin purettua ja olo on tästä eteenpäin taas kevyempi kuin höyhensaaren pyryharakalla

Vjittu villissä lännessä ois jo tullut kolmessa viikossa kasa ruumiita ja meikä jois saluunassa pitkää A-piimää.

:lol: I see bad moon rising 8)
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helise » 14.4.2018 22:13:49

Rauhallisesti, rauhallisesti!

Otan osaa tuon pikkuhitlerin vuoksi. Joo, ei varmaan kannata kokouksiin mennä, mikäli aikoo mielenrauhan säilyttää. Mikähän siinä nyt sitten oli, ettei koira vois olla muka hississä, en mä kyl koskaan ole moista aikaisemmin kuullut?
Lue, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei lue.
Ajattele, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei ajattele.
Tee, joka päivä, jotakin, jota kukaan muu ei ole tarpeeksi hölmö tehdäkseen.
On mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä.
helise
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 1970 » 14.4.2018 22:39:19

Ääää, se idiootti siis seisoi hissin oven edessä, meidän ollessa sisällä hississä ja ovi oli auki ja kuulustelu käynnissä.

:lol:

Apukouluserihvi luulee olevansa Clint Itäpuu tai John Wayne ! Ottaa varmaan peilin eessä poseerauksia imurin putki kiväärinä :lol:

Spede ei voi olla Chuck Norris.

Joo, näitä tällasia kyrpiä on kyl maailmassa liikaa. En tiiä vielä, millasen asenteen itse otan. Todennäköisesti itselleni hieman luonteenvastaisen. Mut ei mua rehellisesti kiinnosta hevon pitkäävittua betonissa kanssa-asujien eli toisten jurpojen taviselämät, mutta on ihmisiä, joilla ei ole minkäänlaista omaaelämää ja sellanen tapaus oli se vitun homoapina,

josta pääsin eroon 25 vuorokautta, 13 tuntia, 31 minuuttia ja 17 sekuntia sitten !! Jeeeee !!

Sen vitun psykopaatin jälkeen mä kestän saatana mitä vaan ja lähen vaikka Syyriaan kohta takaisin, jos sikseen tulee !

On aivan käsittämätöntä millanen elukka se tyyppi oli, ei sitä voi käsittää !! Onneksi en "vahingossa" tappanut sitä. Ny sit skribailisin tätä vankilassa, lyijykynällä pokemon- paperille...

Ihan totta kyllä, että rauhallisuuta × 10, mutta emmä tommosta kusipääkäytöstä ota keltään vastaan ilman vastakappaletta ja äijähän sen jo suorana multa saikin :lol:

Luuli varmaan pikku virkamiesmussoliinimussukka, että meitsi alkaa pokkuroida, tekee ilmoituksen asennosta ja juoksee kiillottamaan sen pullean apupyöräserihvin skutsisaapikkaat ! :lol:

Voi vjittu mitä pikkumunaisia piccolosieluja.

noniin, eteenpäin ja ihan oikeaan elämään

takaisin

Helvetisti oli erheitä, ku tää mopiili ei oo ihmisen kirjotuslaite :twisted:
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 15.4.2018 08:02:26

Täyttäpaskaa on tää, kun yö on aivan vitun repaleinen, eikä siitä lataudu juuri ollenkaan.
Mun laskujeni mukaan olen jo ylittänyt tän elämän aikana settimääräni näitä öitä ja tiloja.

Tänään ei kannata oikeestaan sitäkään vähää pohdiskella ääneen syvempiä mietteitä tai
koittaa ratkaista liikakansoituksen tuomaa väenpaljousongelmaa tai lähi-idän ikuista kriisiä.

Lannistavaa tällanen täysin joutava valvominen ja uniongelmainen kehä ja toistuva kierre,

fucking shit - forget about it

and in the end we´re all gonna fuckin´ DIE
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 15.4.2018 09:44:22

Joo siis kyl uni paras lääke olis, jos sitä vaan saa.

Tänään vituttaa tekemättömät työt. Ehkä kun sen nyt ihan kirjotan, saan voimia siirtyä vääntämään niitä, samalla voin sivistää itteeni Avaralla luonnolla. Pakko "jakaa tarkkaavaisuutta", muuten en saa mitään aikaan, varsinkin kun alkoholiavusteisuus on pois laskuista.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 15.4.2018 10:25:47

^Valvomalla kunnolla ja usein ja pitkään voi saada halvat päihdetilat. Mäkin olen nyt 0.7 promiskoissa.
Riippuen vähän altistumiselle joutuneen aivolohkon tilasta, olen yleensä:

1) ailahtelevainen,
2) epätoivoinen,
3) mustasukkainen tai
4) hyvin myönteisesti mukaan juttuunlähtevä,
5) uusia hyviä ideoita paljon ympärille viljelevä tai
6) kannustava, lämminhenkinen ja iloisen lapsenmielinen

Kun astuin amusella ulkoilmaan raihnaisen kultsikkani kanssa, niin pian katseeni havaitsi eilisillasta tutun
maantiepaisuman. Pullea, hyvinjuonut ja punakka ja varjoaan hitaampi wessoinin vetäjä ja saluunan kusilaarin
pitkäaikainen rakastaja ja vanhojen, multaa ja koiranputkea sisältävien sotajuttujen paatunut muistelija se
siinä lyllersi linnakkeestaan pienien piiriensä aivan absoluuttiselle rajamaille huokailemaan maailmanjomentyä
ja jatkoi epätasaista vinkumistaan ja vierimistään kadunkulmaan ja arvasin tämän hänen vakiorutiinikseen.

Meitsiin meni piru, kun ohitin tuon feikkimunkin oikealta ja lausahdin päätäni suuntaansa kääntämättä:

valvontakomission ylipäällikkö !

ja mähän en vaan voi antaa olla ja ennustankin tästä n. tuon apulaisserihvin loppuelämän mittaista mittelöä.
Se voi olla lyhytkin erikoiskoe tai yllättävän pitkä turnee. Ehkä joudun ensi syksynä jo muuttamaankin.
En ole mitenkään auktoriteettivastainen, vaan pikemminkin enimmäkseen päinvastoin ja
rakastan titteleitä ja arvonimiä ja olemattomia sotasaavutuksiani maailmalla ja jaa niitä muillekin,
mutta emmä näitä vjittupäitä oikein jaksa enää tässä iässä katella ja siis ees katella.

Mutta nyt minä laitan reenaten pyykinpesun ohella, jotta tästä hukkakaurapäivästä sais ees jotain vjittu irti

It´s day off

ja mä todellakin oon niin pop ! - https://youtu.be/spbspD9hn4M

Neljä Ruusua

Mä olen niin POP x8

Jos sä tahdot pitää hauskaa
Niin lähde mun mukaan
Tänään pukeudutaan muotivaatteisiin
Olen huomattavaa seuraa, aktiiviyöihminen
Olen pirteä ja aina iloinen

Oo...
Tuu mun kainaloon
Näyttäytymään ja viihtymään
Mä olen playboy
Siksi luoja mut loi
Se on mun työ
Kuin tyhjästä ilmestyn joka yö
Siellä missä jetset
Siellä julkkikset
Ja minä litkimässä ilmaista viinaa

Mä olen niin POP x4

Kundit kateellisena katsoo
Kun menen mallityttöjen luo
Saan ne nauramaan ja mua halamaan

Oo...
Tuu mun kainaloon
Viihtymään ja näkymään
Mä olen playboy
Siksi luoja mut loi
Se on mun työ
Kuin tyhjästä ilmestyn joka vitun yö
Siellä missä jetset
Siellä julkkikset
Ja minä litkimässä ilmaista viinaa

Mä olen niin pop
Menen muodin mukaan
Mä rentoudun
Juon rommicolaa
Aina sopeudun
Mä olen niin pop
Ja tätä tarvitsen

Jos mä jotain teen sen soitan lehteen

Mä olen niin POP x4

Mä olen niin POP...
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 16.4.2018 07:20:26

Joo, heikkounisia on yöt ja pitkiä, kuin tuopit ja aamut ennen vanhaan. Muistelen näillä palstoilla esiin nostetun
aika ajoin sellaisen kiinteän sanonnan vanhan liiton alkoholistipulpeteista, että jos ei muuta hyvää tästä päivästä
tullut, niin tuli oltua ainakin selvinpäin.

Eilen pesin pyykkiä tai kone sen hoiti keittiössä erillisessä koneiden yksikössä ja tuumin sitten illansuussa, että
jos ei muuta hyvää tästä päivästä tullut, niin tulipa ainakin pyykit nostettua kuivumaan ja oltua raittihina.
Mutta siinä niitä rääsyjä ja laatukuteita naruttaessa kaatui koko paska epäsuotuisan tasapainopisteen vuoksi ja
kuivausteline otti kovaa kontaktia kitarahuoneeni peräseinän elektroakustiseen ibanetziin ja siinä meni sekin sanonta kuin kankkulan kaivoon ja tulipa nyt yksi skepaloista merkattua kunnon ruosteraidalla, vaikkei mikään pysyvästi hajonnutkaan ja peli soi ihan kirkkaasti, mutta

fy fan och bärkkele, också und kurwa,
iso shaitti ja förbannare and fucking shit, man
ja voihan löysä koirankakka matolla ja arvaa harmittiko.
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Re: AntiKeijomaista Tänään

ViestiKirjoittaja 1970 » 19.4.2018 20:26:48

Eipä ne unet liian hyviksi muuttuneet vieläkään.

Tää olikin aika pohjanoteerauspäivä, kun koira paskoi uuteen kotiin tokan kerran,

vitun kuulokkeet hajos toisen kerran iltalenkillä, jolla meni koiranpaskaset farkut taas pesuun

ja lisäksi vielä joku vitun tusinajuulia tulee kyselemään multa, onko pitkäkin putki takana !!

Nimenomaan siis juuri minulta, ah ah ah :lol: :lol: :lol:

Hupaisa päivä kerrassaan !! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol:

:lol: :lol:

:lol:

8)

joo
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Re: AntiKeijomaista Tänään

ViestiKirjoittaja Metsien mies » 19.4.2018 20:52:50

.
Kun on alkuun päästy, niin antaa mennä vaan!!!
Metsien mies
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 21.4.2018 10:40:23

70!
Muistan kyllä että jossain kysyin onko pitkäkin putki takana, en nyt vain löydä sitä kommenttia ja asiayhteyttä. Kirjoititko uudella nimmarilla, minulla oli käsitys että siinä oli ihan uusi tuttavuus minulle?

Anteeksi nyt, jos pilasin päiväsi. Älä kanna kaunaa, jos olisin ymmärtänyt sinun olevan kyseessä tuskin olisin noin kommentoinut. En aina pysy tajunnanvirtasi mukana. Siis ihan oikeasti anteeksi. :(
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 21.4.2018 11:49:10

^ Joo, se päivä oli kyl muutenkin jo ojassa siinä vaiheessa. Ja ei siinä nyt ole enää mitään sen kummempaa,
joten Nainen, älä ressaa enempiä. Mutta toisaalta kyllä ihmettelen, että mitä sulla on ketään keijoa vastaan...

Tajunnanvirtaketju tai millä nimellä se kulloinkin on ollut vuosien aikana, on täyttä fuulaa ja shittiä,
eikä sitä ees juuri kukaan ees lue milteipä koskaan. Tarkoituksellista irtiottoa vähän kaikesta.
Helin kaa siinä palloteltiin joskus jotain kevyempää ja Metsien Mieskin oli mukana talvella.

Keijoa ei voi arvostella pelkän keijon kannen perusteella, joten kattavaan keijoanalyysiin tarvitaan keijosti enemmän. Keijosta perille pääseminen vaatii myös vähän keijomaisempaa otetta ja ei sitä keijontuntijaksi niin vaan tullakaan. Meillä alkaa kohta keijoilun loppusuora tai sitten se tosiaan ei lopu koskaan, tuolla Saunan puolella.

Tulihan siinä omiin 11 ketjuun laitettua päivän ajaksi vähän keijoa otsikoihin, mutta nyt ne on jo antikeijottu.

Koko sanan vääntö lähti Saunan Lavuskan kanssa tehdystä kuukausia kestäneestä ja
loputtomasta sana-assosiaatioketjusta.

Jatketaan vaan, mulla on sitä paitsi kiire saada toka kymppitonni täyteen :mrgreen: :shock: :D
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 22.4.2018 10:59:57

Onnea sen kymppitonnin johdosta.
E iminulla ole mitään KeijoA vastaan, ihmetteilimpä vain mistä nyt olen jäänyt paitsi kun on KeijoA koko plinkki täynnä.

Yhden Keijon olen tuntenut. Se oli alakansakoulussa samalla luokalla kanssani ja sillä oli ruskeat silmät. En ollut siihen rakastunut mutten vihastunutkaan. Ai niin, kolmannella luokalla istuttiin vierekkäin pulpetissa ja se lunttasi kertotaulun kuulustelussa :shock: . Lunttaus oli siihen aikaan maailman pahin synti. Mitähän kuulunee sille Keijolle nyt?
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat