Olet täällä

Mitä teet nyt ?

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mitä teet nyt ?

ViestiKirjoittaja lopussa (poistunut käyttäjä) » 2.8.2018 13:02:26

Uimahousuja vetelen jalkaan suojatakseni miltei atleettisen kehoni intiimimmät paikat. Sitten astelen jumalallisen ylväänä kohti läheistä vilvoittavaa uimapaikkaa. Arskat päässä tietenkin. Niiden suojista katselen kiimaisten naaraiden himokkaita tuijotuksia.
Tunnen eläväni miehisyyteni parasta aikaa, kaikki naaraat haluaisivat jatkaa sukua kanssani...

-poks-... ymh.. kuka olen missä mitä varten.. :?:
Taisin hetkeksi torkahtaa aurinkotuoliini. Toivottavasti en ole ottanut yhteyttä keneenkään, tai kirjoitellut nettiin :shock:

-Et ole, rauhoittelee päässäni asuva toinen persoonani. Olen muuten alkanut kutsua häntä Pertiksi.
Pertti hymyilee hieman vittuimaisesti> :twisted:
Tuskin mitään pahaa on tapahtunut, Pertistä huolimatta :roll:

Menkää muutkin oikeesti uimaan ja lutraamaan, ketkä kykenee! Pian tää loppuu.
lopussa (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja lopussa (poistunut käyttäjä) » 2.8.2018 13:05:09

Jatkossa: Jos kirjoitan ajattelemattomia, tai typeriä.
Se on sisäisen Perttini syy :lol:

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 2.8.2018 13:08:17

^ En kai minä nyt pieni hento raavaiden miesten kanssa tappelua haluaisi, enkä osannut arvata että viattomaksi ja hauskaksi tarkoittamani letkautus olisi tulkittu taas "kinaksi" tai "tappelukaverin etsimiseksi". :(

Mutta näin se visiin, että kun sanoo hyvää huomenta, niin toinen voikin sanoa "vittuiletsä?"

Ehkä pitää sanoa 'hyvästi selvä päivä', niin sitä ei pidetä kinaamisena.
¤ Siitä on lähdettävä että tähän on tultu. ¤
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja lopussa (poistunut käyttäjä) » 2.8.2018 13:58:19

Älä ny vattupuska ( :lol: ) pahoita mieltäsi.. Etkä oikeasti kai pahoitakaan, uskoisin. Aika samanlainen lienet, mitä minä

Kiva, ettei helle oo uuvuttanut kaikkia. Me kaksi jaksetaan täällä riekkua.
Mutta mun puolesta se politiikasta vänkkääminen on ohi. Me pikkuihmiset kun ei voida tehdä mitään. Toki voidaan aiheeta keskustella. Kumpaakaan mollaamatta.

Kokoomus-Kepu-Sossut jyrää meitin. Suomessa ei ole oikea demokratia, tai jos on, tää kansa on siihen uskoessaan perkeleen tyhmää.
Olen jo vanhana antanut periksi... Joku lapsia ja lapsenlapsia suojelkoon.

Aletaan vänkkään vaikka jumalasta/jeesuksesta :)

Mulla tuosta/noista tietty käsitys, luulen, että sulla, vadelmilla, lienee aika sama.

Uskon johonkin ihmistä isompaan, mutta luterilainen kirkko, eikä sen kaapuniekat ole mulle tarkoitettuja.

Peehana! Täällä jyrisee ukkonen, unohtui uiminen! Se on tehtävä heti kohta pian! Ettei salama lyö ihan päin kuonoa :lol:

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 2.8.2018 14:29:31

Aivan, ja eri mieltä saa olla ilman että se on riitelemistä tai kinaamista. Olisihan mahdotonta, että kaikkien pitäisi olla samaa mieltä kaikesta. Siksipä tohdinkin olla kanssasi eri mieltä demokratian olemassaolosta. Kyllä se on, ja sitä osoittaa jopa se että minunlaiseni pönttö on pystynyt olemaan kunnallisvaaliehdokkaana, ilman mitään isoja taustavoimia tai isoja koneistoja. Jokainen voi tehdä niin, ja itse asiassa mitä pienempi kansa, sen suurempi painoarvo yhdelläkin äänellä on.
Minä näen niin, että myös äänestämättä jättäminen sataa jonkun vallanhimoisen laariin, ja yleensä juuri äärilaitojen. Äärilaidat haluavatkin kansan menettävän uskonsa demokratiaan, koska se antaa enemmän tilaa ääriainekselle ajaa agendaansa.

Mutta: minua saa toki sanoa tyhmäksi, ja ehkäpä tyhmä olenkin. :D

Mutta mitäs me jumalista/jeesuksista? Uskon ihmistä isompaan toki. Ihmistä isompia on mm. norsu, sinivalas, kirahvi, gorilla jne..
Maailma on myös aika iso, vaikka sitä usein sanotaan pieneksi.

Eri mieltä rauhanomaisesti ollen.

t: Pieni ihminen suuressa maailmassa

PS. Näkyikös naaraita rannalla?
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja lopussa (poistunut käyttäjä) » 2.8.2018 22:47:21

vadelmamunkki kirjoitti:Aivan, ja eri mieltä saa olla ilman että se on riitelemistä tai kinaamista. Olisihan mahdotonta, että kaikkien pitäisi olla samaa mieltä kaikesta. Siksipä tohdinkin olla kanssasi eri mieltä demokratian olemassaolosta. Kyllä se on, ja sitä osoittaa jopa se että minunlaiseni pönttö on pystynyt olemaan kunnallisvaaliehdokkaana, ilman mitään isoja taustavoimia tai isoja koneistoja. Jokainen voi tehdä niin, ja itse asiassa mitä pienempi kansa, sen suurempi painoarvo yhdelläkin äänellä on.
Minä näen niin, että myös äänestämättä jättäminen sataa jonkun vallanhimoisen laariin, ja yleensä juuri äärilaitojen. Äärilaidat haluavatkin kansan menettävän uskonsa demokratiaan, koska se antaa enemmän tilaa ääriainekselle ajaa agendaansa.

Mutta: minua saa toki sanoa tyhmäksi, ja ehkäpä tyhmä olenkin. :D

Mutta mitäs me jumalista/jeesuksista? Uskon ihmistä isompaan toki. Ihmistä isompia on mm. norsu, sinivalas, kirahvi, gorilla jne..
Maailma on myös aika iso, vaikka sitä usein sanotaan pieneksi.

Eri mieltä rauhanomaisesti ollen.

t: Pieni ihminen suuressa maailmassa

PS. Näkyikös naaraita rannalla?

Mäkin uskon 'jumalaan/jessee suurempaan. Mun kirkko on jossain keskellä metsää. Jossakin siellä, missä 0132 vaelsi.
Näkyi naaraita rannalla. Se mun heitto oli huumoriksi tarkoitettu. Vanha ukko ymmärtää oman paikkansa.

Demokratia, siinäkin määrin mitä Suomessa toteutuu, on tosi hyvä asia. Minua ärsytttää vain tietynlainen disinformatio.
Sillä yritetään vaikuttaa vaalikarjaan. Puolelta, jos toiseltakin. Demokratiassa kumminkin jokainen yksilö tekee omat valintansa. Mutta kuitenkin. Vaikka kuinka äänestät, samat rosmot pitää vallankahvasta kiinni.
Parempi näinkin, mitä idässä. Siellä putler-demokratia.

En kai oo sua sanonut tyhmäksi :shock: Sorry, jos sellaista... Mun 'pertti' ehkä menneisyydessä, mutta paan sen ruotuun.

-öitä-

ViestiKirjoittaja lopussa (poistunut käyttäjä) » 3.8.2018 08:02:31

Nielen vitutusta.
Mua syytettiin eilen illalla asiasta, mihin en ole syyllistynyt.
Monta kertaa on pitänyt laskea kymmeneen, etten käy tempaisemassa turpaan tämän taloyhtiön kyylää, hallituksen puheenjohtajaa ihan päin kuonoa.
On tämä elämä täynnä haasteita!

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 3.8.2018 08:06:48

^ Edit. :shock: Shit. Asia kannattaa selvittää. Perättömät syytteet on vakava asia.

Allaolevan kirjoitin ennen viimeisimmän viestisi näkemistä, vastauksena eilisiltaiseen.

---

^ Juu ei et minua sanonut tyhmäksi, mutta tulkitsin että sanoit kansaa jos se uskoo demokratiaan. Ja minähän uskon, ja kuulun kansaan. (en kuitenkaan Tapaniin, lol : )
Ja jokuhan ne rosmotkin sinne vallan kahvaan äänestää, ei ne Jumalalta saa paikkaansa (vaikka joku per.s. taisi niin joskus sanoa : )

Suomen stoori on kuitenkin suht koht hyvä stoori ja tosi tarina. Olemme olleet suojassa sodilta viimeiset 70 vuotta, elintaso, koulutus ja elinikä ovat korkealla tasolla. Hyvinvoinnissa oltiin maailman rankingissa nyt sijalla 8., tosin vuonna 2009 oltiin vielä sijalla 4., eli ei kaikki hyvin kuitenkaan.
Meillä ei ole väkivaltaisia mellakoita juuri nimeksikään, poliisia ei tarvitse pelätä, jokainen muksu pääsee kouluun riippumatta vanhempien tuloista, ja minun laiseni deekukin voi vähän skarpata halutessaan ja opiskella vanhoilla päivillään korkeakoulussa tahi hypätä mukaan politiikkaan.
Näen, että tietynlaista mahdollisuuksien tasa-arvoa meillä on, mikä ei tarkoita etteikö epäkohtia olisi, tai etteikö joillakin ihmisillä menisi meilläkin aivan helvetin huonosti. Esimerkiksi kadun kulmissa kolikkokuppi kädessä kykkivillä kerjäläisillä, joihin olemme jo 10 vuodessa tottuneet, kun eivät ole syntyperäisiä kansalaisiamme.

Tämän yhteiskunnallisen puheenvuoron jälkeen aion aloittaa ketjun, joka varmasti liittyy foorumin aihepiiriin. Wait and see.
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Dave2 » 3.8.2018 08:59:58

Laitetaanpa tännekin poikkeuksellisesti jotain kun on hetki aikaa.

Mietin minkälaiset ihmiset Trumppia kannattavat ? Trumppia, joka suoltaa valheita päivittäin puhumattakoon poliittisista toimista ja josta jenkeissä käytetään myös nimitystä Trumpster viitaten tietysti nimitykseen mobster.
Mitä vähemmän tietoa sen suurempi usko.
Dave2
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja lizzy » 3.8.2018 11:28:24

Itsekkäät ahneet häikäilemättömät kuolemattomat (ja tyhmät).
Tämä päivä - koko elämä.
lizzy
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 4.8.2018 07:52:01

Mietin aina välillä latinonaista, joka sotkee päätä ja siksi ehkä sellanen seinäryijyinen tavisriitta ois omiaan
tuomaan turvallisen fiiliksen, mut sehän ois sama jos latinot ois keskenään eli rutiinia.

Koitin näitä ketjun perkeleitäni hävittää, mutta ei ne menneetkään ulapalle,
vaikka yritin joten kellukoot vähän aikaa ennen upottamista sivuston rämepohjaan.

N Y T viimeisiä hullun hellekesän aikoja viettäen ja vastaanottaen viilentyvää ilmamassaa,
joka on aivan samanalaista kuin se kuumakin ilma, mutta tämä on vain kylmää.

Öpedä konsertoi tänä iltana Ratinassa, joten sinne ei taideta iltasella suunnistaa,
ihan liikennelogistisista syistä. Eikä siinä mitään, Costello on aivan helvetin kova keppimies,
mut onhan tuo orkesteri melko jämähtänyt menneisyyden pumppu ja sanoituksellisesti jopa arveluttava.
Bentsoitta 2013 - 2015, ja 22.2.2017 alkaen,
selkeenä sulhasena since 8.1.2019, aye !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 10.8.2018 18:18:05

Noniin. Yritän uudestaan hävittää tämän ketjun, mutta nostamalla sitä ylös sen uppoaminen kestää kauemmin.

Päiväni ei ollut tavanomainen, mutten tehnyt mitään erityisen poikkeavaa tai kahmonut itselleni vanhan elämän ikävyyksiä.
Tsaatana sentään kun nukuin pommiin ja niin ei käy juuri koskaan. Sitä tilannetta klo 06:38 aikani kirottua ja päästellessäni
vaimeina kaikuvia perkeleitä, tein niskalapusta tulevan sotilaallisen uloslähdön ja kävin uittamassa hurttani koskessa puoleen tuntiin.
Oisin toki ehtinyt bussiin ilman koiralenkautusta, mutta viiden herätyksellä sitä aikaa ois ollut paljon enempi muutoinkin.
Kummallista, että mä noin koisaannuin ja nukuinkin niin hyvin, että kernaasti siitä maksoin ylityönä menettämääni vapaa-aikaa.

Hyvinhän se lopulta kääntyi, vaikka jotain kismanpoikasta on ehkä kehittymässä joidenkin ihmisten kanssa, en vielä tiedä. Oon kuitenkin todella tyytyväinen, että saan olla tuossa paikassa ja tehdä aika pitkälti sitä, mitä haluankin logistiikassa ja ajella vaikka trukilla seinään tai ei ehkä sitä sittenkään. Monipuolista ja ennen kaikkea kansainvälistä ihmisten osalta ja muutenkin, joten kävi kyl sillo 2014 tuurikin.

Ihmisen tarvii jossain olla tai kokea jotain mielekästä tekevänsä tai ainakin joskus niin on toivottavaa kullekin käydä
ja näin alkaa olla keväinen passiivispaska tilanne ja edellinen pleisi mennyttä sinilevää ja lakastunutta marjasatoa.

Ottanen kuvan koirani ja lähden senkaa menee ja

:arrow:
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helise » 10.8.2018 19:05:01

Ropeloin gutenbergillä blogs litee vimosilla läppärin akun rippeillä. Puolilta öin saan varavirtayksikön latuusta ja sit saapi taasen pimputella rauhassa jonnii aikoo. Ulkona tuulee ja taivas on pilves vaan kuumaa pitää kummiskin. Mää vanha laiska paska en viitti lähtee ees uimaan. Mikä helkutti muhun on oikeen menny? - Sillä uimista mä olen aina rakastanut.
Lue, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei lue.
Ajattele, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei ajattele.
Tee, joka päivä, jotakin, jota kukaan muu ei ole tarpeeksi hölmö tehdäkseen.
On mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä.
helise
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 1970 » 11.8.2018 08:12:32

Hupenen, sillä 76.60 kg väliaikatuloksena aamupuntarissa ja matkalla seiskafemmaan, jota pidän ideaalisena.
Tällä kertaa pidän sen perkeleen lukeman alhaalla ja pitää vaan kakkia enemmän, kun liikkua ei voi kyl yhtään enempää.

Vietän helletöntä aikaa ja eiköhän Sannan, Susannan, Sannin ja Susannen
nimipäivä sovellu siihenkin ihan hyvin ja onnea vaan osallisille,
nättejä nimiä kaikki, eivätkö mitään naiskeijoja.

ja tästä voi tulla ihanhyvä päivä muutenkin ja
imurointivuoroni taitaa osua tänään arvalla

viikonloppui ja päivänjatkumåita
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 11.8.2018 10:33:42

1970 kirjoitti:... ja pitää vaan kakkia enemmän, kun liikkua ei voi kyl yhtään enempää.

Liitän tämän kuolemattoman viisauden laihdutuspäiväkirjani kanteen.
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat