Olet täällä

Mitä teet nyt ?

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mitä teet nyt ?

ViestiKirjoittaja 1970 » 11.8.2018 12:07:46

^Juu, siinä hieman painovoimainen laki meni uusiksi.

Testaan palohälytintä. Pihvei paistaessa öljyn rasvakäry nousi niin nopeesti, että herkkä antura reagoi siihen heti.
Tulipa sekin testattua ja olisittepa nähneet koirani ilmeen, kun valmistin pari kiloa pihvejä leivänpäällisiin eväisiin,
jotka kattavat pari seuraavaa viikkoa. Tämän asunnon keittiö on erillinen saarekkeensa ja hurttani seuraa mua
enempi sisätiloissa, kuin varmistaakseen, ettei mikään safkan palanen tai herkkupala vaaaaan jää saamati.

Koiranuitatuspäivät lähentyy sataa ja se alkaa olla sen merkki totutun tutusti, että kesää ei ookaan enää teknisesti niin paljoa jäljellä.
Uskon, että syksystä tulee poikkeuksellisen upea ja kukkien hyvätasoinen kasvukausi jatkuu pitkälle lokakuuta.
Olen saanut todistaa aivan ennennäkemtätöntä kasvua luoteen puoleisella ikkunalla ja joka päivä on kiinanruusu vaatinut huikkaa.
Viirivehkat samoin ovat siirtyneet jatkuvaan nesteytykseen ja niillä on keinonsa ilmaista tarvettaan.

Selitys näin kovalle kuumuudelle täällä on seuraava: Koko itsenäisen Suomen aikana tämä kaupunginosan seutu
on ollut Heinäkuussa keskiarvoltaan kaikista korkein alueellisesti ikinä, joten sitä ei edes voi lyödä paremmaksi
missään muualla tämän valtakunnan rajojen sisäpuolella !

:arrow:
Bentsoitta 2013 - 2015, ja 22.2.2017 alkaen,
selkeenä sulhasena since 8.1.2019, aye !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 17.8.2018 07:11:33

Vietän vapaita ja käyn läpi Musictherapyshit-ketjua, jossa olen sivulla 251/576 ja käytän hyväkseni teknista apua,
jossa sivun numeron voi itse valita ja näin koko telaketjun plaraaminen on helpompaa.

Ja onhan perinteinen kirjamerkkikin käytettävissä. Tuo tekniikka ois ollut tervetullut
kymmenisen vuotta sitten, kun kävin mielenkiinnosta läpi ikiriitelijöiden ketjuja.
Nythän noita tämänpäiväisiä, kahjoja ja kälysiä kähinöitä ei viitti selvinpäin lukea.

Täytyy sanoa, että kaikenlaista kamaa sitä onkin tullut ladattua. Genrejä piisaa ja kaikkia tyylisuuntauksia
on poimittu ja kattaus on laaja ja vain keijot ei pidä elämästä ja musiikista, jonka kirjo on jatzista rokkiin.

Koirailu, kirjoittaminen ja musiikki on lähimpänä sydäntä, sillä latinokiima on aina vain ohimenevä oikku.
Ja kuka sitä nyt meksikolaisen muotovalion kanssa jaksais kaikki päivät viettää ja kelläpä sitä autoa on tai lasta ja koiraa, hä

editz: Ihailen koirani uutta tukkaa, jota käytiin eilen parturissa trimmaamassa ja uinnista tulleet karmeat takut on saatu veke !
Iästä putosi monta pykälää pois ja koirakin näyttää freshiltä ja nuoremmalta ja
yhtä hyväkuntoiselta kuin minäkin ja katsoo silmiin tassua antaessaan.

Niin ja uittaminen ja uintikausi jatkuu, kunnes saan 150 swimmauspäivää kokoon ja
vielä siitä passista puuttuu 46 suoritusta.

ja sitten kohti syksyä

1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helise » 17.8.2018 10:45:38

Vai et sää 7kypä viitsi lukea meidän hienoa keskustelua selvin päin? - Ja mä kun olen yrittänyt pysyä kaidalla polulla siinnä dialoogissa.

Mä olen raivannut tota kiviaidan reunassa kasvavaa ruusupöheikköä sekalaisine oheiskasvistoineen. Saatara eilen hukkui yks työkalu tonne pöheikön reunaan ja mä en ole sitä löytänyt useista etsintäreisuista huolimatta. Kohta mä lähden lainaan viikatteen jostain, sillä täällä on sellainen helvetin iso pitkävartinen viikate, justa samanlainen kuin suurella tuntemattomalla mustalla hahmolla on kuvissa mukana. Se näyttää muutenkin olevan 1800-luvun puolelta. Mä haluun sellasen söpön punavartisen lyhyemmän yhdenkäden viikatteen lainaksi.

Lämpömittarin lukemat on jälleen nousemassa niin korkealle, että hommeleita on paras jatkaa vasta illankuhjassa.
Lue, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei lue.
Ajattele, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei ajattele.
Tee, joka päivä, jotakin, jota kukaan muu ei ole tarpeeksi hölmö tehdäkseen.
On mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä.
helise
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja lizzy » 17.8.2018 11:53:44

Kävin koiran kanssa lenkillä pururadalla (ei kytkettynä :mrgreen: hyi hyi) katson Elämä käännekohdassa YLE areenasta ja nyt leikkaan nurmikon. Eikö sitä siinä:) illalla saunaan ja uimaan!
Tämä päivä - koko elämä.
lizzy
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 17.8.2018 14:59:33

Kipuilen täysin finaaliin treenattuja lihaksia, ja toivon pikaista palautumista. Suunnitelmissa on pieni treenitauko (ainakin viikon), ja tänään tulikin sitten salilla vedettyä ihan tappiin asti, siinä jossain revähdysten ja lihasten rikkoutumisen rajoille asti. Oonkohan mä joku holisti, ha haa.

Istun kirjastossa. Kirjasto 10:ssä indeed, Elielinaukion laidalla. Ulkona paistaa aurinko, kadulla kävelee kivon näkäisiä kesämiehiä ja kesänaisia, kesähenkilöitä. Kesäihmisiä. Tunnen itsenikin nyt kesäihmiseksi, vaikka oon syysihminen myös. Kesäkissa. (älä ota kesäkissaa... väkisin, sanoo sananlasku)

Syksy tulee ja politiikkaa myös TRL (to real life), jestas. Tänään on eräänlainen asiaan liittyvä kokouskin, jonne ehkä jaksan mennä kipeine lihaksineni juomaan kaffia ja syömään pullaa/karkkia. Saa syödä pullaa/karkkiakin kovan treenin jälkeen, kun tarpeeksi protskua on jo vedetty.

Huomenna oisi bänditreenit pitkästä aikaa. Saa nähdä pysyykö keppi kädessä. 8) Tietysti se pysyy, mutta mitä siitä tulee ulos.
¤ Siitä on lähdettävä että tähän on tultu. ¤
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja naama » 17.8.2018 21:35:00

Päivää. Tulin juuri ulkoa röökiltä katseltuani dvd:ltä telkkaria (Game of Thrones), ja päätin kirjoittaa tämän historiallisen ensimmäisen viestini Päihdelinkin keskustelupalstalle. Illat pimenee, ulkona kulkee harvakseltaan autoja, ja mietin kirjoittamista ylipäänsä. Ilmoittauduin täällä Riksussa, missä asun, Kansalaisopiston kirjoittajakurssille. Tähän mennessä ilmoittautuneita on 7, ja kurssia ei järjestetä, ellei vähintään 10 ihmistä ilmoittaudu syyskuun alkuun mennessä. Täytyy yrittää agitoida porukkaa Facebookissa. Aloitin selvän elämän viime sunnuntaina, ja tähän mennessä ei ole ollut hankalaa, eipä toisaalta ollut rahaakaan ryypätä. Varsinainen tulikoe on ensi viikolla, kun saan Kelan tuet. Edellisinä kuukausina ne ovat heti menneet baariin parissa päivässä, vuokran olen onneksi saanut maksettua nyt täällä Riihimäellä asuessani, kohta tulee vuosi täyteen. Mutta juuri tällä hetkellä on hyvä olla täällä himbessä, kaverini kävi alkuviikosta auttamassa mua siivoamaan räjähtäneen kämppäni, pohdin keittäisinkö vielä iltateen. Taidan ainakin varata kirjastosta seuraavan tuotantokauden dvd:n. Aika stereotyyppisiä ihmiskuvia siinä sarjassa, mutta jotenkin fantasiamaailmat ovat aina kiehtoneet minua. Ehkä juominen oli jonkinlaista pakoa fantasiamaailmaan, heh heh. No, nyt se on kuitenkin loppu.
Lumoukset haihtuvat, lakkaamatta...
naama
Miedosti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja 1970 » 19.8.2018 07:21:32

^ Morjeksia vaan, Naama !

17 Elo 2018 11:45 HELI:
Vai et sää 7kypä viitsi lukea meidän hienoa keskustelua selvin päin? => Joo, olen rajoittunut huomattavasti tällä saralla eli en pysty ja kykene selvänäollessa enää lukemaan kaunista vuorovaikutustanne, vaikka se varmasti onkin todella älykästä ja kaikkia läsnäolioita puhuttelevaa ja jää paljosta paitsi, kun ei siihen perehdy ja tulee isompi aukko sivistykseen, kuten suoli24-genren poisjättämisellä.

Kirjoittaja lizzy » 17 Elo 2018 12:53
Kävin koiran kanssa lenkillä pururadalla (ei kytkettynä :mrgreen: hyi hyi)
Sinäkin lissukkani ! Mä teen sitä todella paljon ja jatkuvasti kaupunkialueella, enkä enää ole lukenut vuosiin näitä maakuntasanomien mielipuolisivuja, joita ei kannata kenenkään lukea,
niin paljon siellä on sitä finskiläistä loukkaantumista ja pahaamieltä, että hyvänen aika sentään.
Tiedän tämän, sillä olin yksi niistä kirjoittajista ennenvanhaa ja nyt olen vanha.

Voin huonosti. On ollut täysin alavireinen viikko, eikä olossa ole tapahtunut mitään merkkejä paremmasta, jollaiseksi sitä toivon.
Alkuviikko oli hermoillekäyvää aikaa ja keskiviikkona tulin kipeeksi ja jokin tauti sai kurkun kipeeksi ja nyt on vain henkisesti lahna olo.
Kuin kovien huumeiden haaleeksi mennyt laskuolo tai pitkän dokausputken jälkimaininkifiilis ja tyhjä ja vieraantunut olemus.

Puran edelleen musaketjun kipaleita kuuntelemalla niitä vain lenkillä eli tunteja päivässä. Silti nivaska ei meinaa ohentua prkl millään.
Tein valtavan kattauksen maailman musagenreistä ja tunnen tai tiiän pari Saunaamon tyyppiä, joille puhuin siitä hankkeesta livenä keväällä. Yleisöni on sen jälkeen kaikonnut, mutta me lähettiinkin eri suuntiin. Taiteellisia erimielisyyksiä en havainnut tai egoismia.

Nyt se on sivulla 259. Tuo musasikermien hautuumo
on luultavasti ainoa ketjuni, jonka käyn läpi tai
ylipäätään kukaan käy sitä läpi, jopa
melkein kokonaan.

Ja kun olen päässyt loppuun lähivuosina ja
"valmistun" ehkä jo 2022,
:arrow: aloitan
hetimiten uudelleen,
siis kuuntelusessiot.
Alkupään piiseistä osasta on
tullut sillä välin klassikkoja ja
ja loppupään kipaleet on
ehkä jo arkistoitu siinä vaiheessa
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 20.8.2018 06:19:27

Kulkeudun koko ajan eteenpäin ja lähemmäksi työskentelyyn suunniteltua paikkaa kartalla ja matkaa taitan pirtsakasti iloiten massiivisella joukkojenkokoomis - ja kuljetusvälineellä, joka hoitaa myös joukkojen aamusijoitustehtävän.

Toivotaan, että päivästä ja viikosta tulee ihan normaali ja mukavakin, määrittelemättä sen laajemmin tai syvällisemmin mitä nuo määreet kellekin kulloinkin tarkoittavat.

jouza :arrow:
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Mitä sä teet sille, dille ?

ViestiKirjoittaja 1970 » 25.8.2018 06:53:04

Nytse syö murojen ja myslien yhdistelmää, sillä vanhana sekakäyttäjänä siihen on luontaisesti edellytyksiä.

Diggailen isosti mun uutta, eilen hankittua luuria. Näitä älylaattoja ei nykyaikana tarvii maksaa, sillä pitkä kuluton ja kivuton ja koroton maksuaika takaa pehmeän alostulon muuten melko tyyriistä hankinnasta. Käteistä rahaa ei operaattorit ole hamunneet pitkään aikaan, muttei se kaltaiselleni vastuulliselle talousihmeelle ole mikään harhauttava seikka laisinkaan.

Korealaisen tuoteperheeni kolmas jäsen oli tullut isosti alas lähtöhinnastaan, joka oli viime vuonna donan kieppeillä ja laskua lähtöhinnasta jäi mulle tarkalleen 46.9 % eli 469 rahaa eemeleitä. Tämäinen S8 tasapainoittaa ja uudistaa raittiuttani ja pitää mut mukavasti kauniin 5.8 tuumasen näyttönsä pauloissa, taas jonkin aikaa. Ohi lipuvasta livemaailmasta annan sen turhimman osan kaikota.

Rakastan tätä tekniikkaa ja nettiä ja näitä mainioita laitteita, jotka toimivatkin kuten pitää ja sovellusten viidakko on kiintoisaa tutkia.

Niin ja vietän Makuunin hautajaisia. Kävin yhdessä lähiliikkeessä pari iltaa sitten kahmimassa lääkesokerikarkkia kassit täyteen ja realisoimassa alennukseni. Hlökunnan virallinen irtisanomispvm on 5.9 ja niinä aikoina he myynevät kaiken muunkin moskan alelaarihintaan poijes. Nettiaikana tollanen bisnes on kuolevaa sorttia ja pitkäänhän se myynti on pyörinyt sokerimyrkyn ympärillä.

Mut: tästä tulee päivä
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 25.8.2018 11:32:35

=> Ja tulihan siitä ihan kelpoinen tähän asti ja nyt otan täyteen
numeraalisen palindromin eli kakskytdonaasatakaks, määän ´

:arrow: , :arrow:

1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 4.11.2018 08:03:19

ootan, että joku lukee tämän
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja lomapuisto » 4.11.2018 08:15:28

Minä luin!

Tänään et ole yksin
lomapuisto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Haley » 4.11.2018 08:23:24

Mäkin luin mut en mä ymmärtänt mittään.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 1970 » 4.11.2018 08:25:04

^, ^^ Morjeksia lomis ja Heili ja hyvä, että antaumuksella ja ajatuksella luitte niin ei mennyt hukkaan tuo vaivalla tehty viesti !

Vaikka ite sanonkin, niin parhaat vuosien aikana ilmoille nostamani ja omin pikku karvakätösin bygaamat ketjuni on tämä mitä duunaat-lanka ja positiivista tänään-telaketju, jotka kumpainenkin on alunerin ja aikanaan yön pimeydessä pöllitty Saunasta !

now u
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Mitä menit tekemään

ViestiKirjoittaja 1970 » 4.11.2018 17:54:02

Mitä teet nyt ? tai oikeetaan Mitä sää nyt teit tai Mitä olet mennyt tekemään ?

Lautasmääräisesti komppanian tai patterin parille joukkueelle/jaokselle safkaa tai suurinpiirtein sen verran tuli lukemaksi
yksittäisiä muonaläjiä ja kymmeniä annoksia kuitenkin ja viimeisen erän satsit oottavat viilentymistä pakastamista varten.

Oon kova poika pakastamaan ja pakastan usein duunissakin kuplaveteni, jonka toisinaan muistan ottaa
pois kaapistakin ajoissa ennen muoviputelin silmille ja keijon korville räjähtämistä.
Mähän se todellinen jäämies oon.

=> Viikkoa ajellaan putkeen ja pulkkaan ja korkataan uusi ja tuoreesti lämmin heti pian aamunkoitteessa.
Tänä iltana vielä eräs päivänsankari on lähempänä neljääkybää, kuin viittäkymmenystä,
joka on nykykäsityksen ja ajanlaskun mukaan uusi kolmekymmentä, ainakin naiselle.

Mielenkiintoista, että nämä muutama naista, joita olen halannut viime vuosina, ovat aina nuoremman näköisiä kuin ikäisensä daamit ja yksi oli maastossa korkeintaan 15-vuotiaan näköinen ja suihkussa meni täysillä 12 veestä.
Mut oli kuitenkin aikuinen nainen, jolla kirjasto- ja kelakortti ja
mikä tärkeintä, niin aivan kaikilla on ollut hyvät, hymyt.

Joo ehkä on parempi, että piilotan näppiksen itteltäni,
mukavaa iltaman jatkumåa vainen

1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat