Olet täällä

Mitä teet nyt ?

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mitä teet nyt ?

ViestiKirjoittaja helistin » 20.9.2019 07:00:04

Sotken läppäriä sekä kännykkää, jonka kautta tää nettiyhteyskin skulaa, siis sotken siinnä mielessä, että kokeilen kaikenmoisia ohjelmia ja muita sydeemejä. Kännykkä on Kiinasta ja siinä on omat juttunsa, vaikka googlen hommelit sinne oli asennettuna, läppärin ohjelmistot on Ameriikasta ja viruksentorjuntaohjelmisto KGP:n entisiltä työntekijöiltä. Nyt olen asennellut Yandexin juttuja molempiin vempeleisiin. - Jonkinlainen kilpailu näillä kaikilla on menossa keskenään kun yrittää muutella vaikka kännykästä asetuksia sun muita juttuja. - Kohta nää vempeleet on niin sekaisin, että Jr ei suostu korjailemaan enää näitä mun kokeilujani.

Jee, kokeilu on kivaa! Mut kahvia tarvii saada väliin
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 1970 » 20.9.2019 08:27:58

^ NIIIIIN TARVIIIIKIIII ja tulin ite tänne toisen kaupunginosan alueella sijaitsevaan asuntooni nimenomaan juomaan kaffetta, joka niin ihanasti nousee päähän ja sieltä käsin vaikuttaa kaikkiin harkinnanalaisiin asioihin tässä perjantaisessa ja aurinkoisessa päivässä.

Täähän on melkein kuin "vanhaan hyvään aikaan" eli me ollaan lopettamossa turisemassa, ah ah ! Joo, ei kait se spämmäyksen ja sana-assosiaatioiden älywapaa-aikajakso palaa kai enää koskaan takaisin, onneksi ja valitettavasti. Oli se kivaakin, emmäsillä.

Tää on ihan hyvä päivä siinä missä muutkin tehdä ja alkaa tehdä ja olla tekevinäänkin muka jotain muuta...

Semmää vielä sanon, kuten tänä aamuna tokaisin Saunaamoonkin, että kyl tästä Manselan keskustasta tulee valmistuessaan
maailman suomenkielisten taajamien upein ja mahtipontisin, uljain, komein, seksikkäin ja taiteellisesti kohottava sentteri, kylvaan.

Rakentamisvaihe on kääntynyt voiton puolelle ja toden totta sitä remppaa on vjittu ollutkin ja keskustassa asuvana oomme siitä osamme saaneet mekin, naiseni, lapsensa ja meitsi ja koirani, mutta usein se unohtuu, että valmistuminen edellyttää pedanttia bygaamista :idea:

Viis vuotta meni ittellä päästä eroon bentsoista ja tupakista ja viunasesta. Kovia huumeita ei tullut niin paljo vedettyä, että ois ikuna niihin koukahtanut, mutta tietenkin ne rankimmat eli heroniini ois kyl vienyt meikän, kylse niin ihana tuntemus oli, ei niinkään noi nopeet.

Elämä ei oo parasta huumetta, vaan elämä on sellasta, minkälaiseksi sen itse varsin terveenä ihmisenä tekee.
Ja sehän ei missään nimessä ole pysyvää, vaan syöpä ja sen sellaset dementiat sitten tappaa varmasti pystyyn, aikanaan !

:arrow:
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 20.9.2019 19:20:54

Mä olen ommellut melkein koko päivän sitä takkia. Hommaan on liittynyt myös hyvin paljon purkamista! - Kun mä en nyt käsitä miten mä saan tuohon tehtyä kauluksen mahdollisimman vähällä vaivalla. Selkä on aivan paskana moisesta kykkimisestä. Nyt ei kyllä auta muu kuin tehdä se kaulushomma perusteellisesti ja väsätä oikein kaavat siihen. - Periks ei ny anneta, menköön vaikka koko yö tähän kaulusrojektiin.

Joo, aika entinen ei koskaan enää palaa, sitä muistelen mä salaa.....

Oli välillä ihan mukava hullutella täällä lopettamossa Metsien mieskin on nykyisin niin asiallisen totinen ja vakava immeinen silloin harvoin kun täällä käy skriivaamassa.

Mä meen ny jatkaan ompeluksia.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 1970 » 21.9.2019 04:35:31

^ Toivottavasti ei ihan koko yötä mennyt ompeluksissa, naattina kuin pesty kissa. Onko teillä muuten siellä helifarmilla oikeeta skutsihurttaa, kun en nyt muista miten sen asian kaa meni vai onko vasta tuloillaan...

Taas hereil turhan aikaisin eli femman jäljestä, penteles sentään, mut taidanpa tästä ihan kohta hipsutella takaisin lämmitettyyn hetekkaan ja ootella päivänvalon mittavaa esiinmarssia.

No, eihän valo marssi, vaan se tulee erittäin suurella valonnopeudella esiin ja valaisee.

Tästä tulee kaikin keinoin ja sanakääntein lauantai. Tuli jo puolilt' öin, itteasias.
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 21.9.2019 06:06:34

Syön ihan kohta naiseni tekemää aamupuuroa ! Tässä aikuisen miehen iässä ja tänä vuonna puuro on tehnyt miltei rynnäkön elämääni ja hyvää ja ravitsevaa se onkin, rakkaudellisessa hengessä tarjoiltuna eritoten.

Tosirokkarit myöntävät kuuntelevansa toisinaan Abbaa ja kauhovansa erisårttisia ja laadukkaita kotipuuroja raittiutensa vinhaksi tueksi.
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 21.9.2019 07:49:52

Kaffit on tippumassa. Mä luovutin illalla sen ompeluksen ja menin uunin lämmityksen jälkeen kiltisti nukkumaan. Mää en ny ota pulttia siitä ompeluksesta, se saa nyt levätä jonnii aikaa. Seuraavaks kahffin jälkeen on vuorossa kanojen ruokinta ja tipulassa käynti.

Tänä kesän ei sit koiraa hommattu. Sopivia pentuehdokkaita ei oikein ole kaupan kun jossain pohjolan perukoilla. Met hommataan sellanen sopivan sekarotuinen koiranpentele, eikä me makseta siitä sellaista järkyttävää hintaa, mitä noilla pennuilla täällä etelässä pruukkaa olemaan. - Täält tiluksilta on löytynyt pari mestaa, jossa on ikäviä lasinsiruja. Toinen mesta on jo peitetty kivillä ikuisiks ajoiks. Keväällä sit tulee seuraavan kerran harkintaan pennun etsintä.

Haa-haa, Seiskakypä syö siis aamuisin kiltisti ruokalappu nassun alla vauvapuurooo!
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 1970 » 21.9.2019 08:58:44

^ Ehottomasti ja mulla jäi sitten lapsuuden aika monta puurova syömättä ja ´
nyt kuron sitä hävikkiä ja hukkaan heitettyä aikaa kiivaasti ja raivolla umpeen.

Toi uunilämmitteinen torppa on vekkuli juttu sikäli, että siinä uni tuntui poikasena, Kainuun aikoina
kuin rinssin elpaavan pehmoset nettoset ja varmasti se onkin erilailla hummauttava kokemus vieläkin.

Tää kerrosmökkeily on vaan tätä hiekan ja veden seassa lokeroituneena heikonlaista punkkaamista.

Alampa reenaamaan koht´ sillään ja silleen kuittaan tän kuukauden umpeen eli
kyltää systeemi on hyvä; 19 pvää ja tusina reeninkei ja taukoa viikosta jopa kahteen
ja se tusina tehdään joka kuukausi, maksimissa neljä kertaa viikkoon ja näin.

1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 21.9.2019 20:27:48

Oon taas muutamia tunteja päihkäillyt takin kauluksen kanssa. Vihdoinkin sain idean joka voi jopa onnistua, en vain tänään enää jaksa sitä tehdä loppuun.

Elokuviakaan ei jaksa katsoa puhumattakaan sarjoista. Taidan mennä tutimaan.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 22.9.2019 08:25:47

Mun takissani on nyt kaulus siististi ommeltuna!
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 1970 » 23.9.2019 07:50:01

^ Hyvä !

Mitä teet nyt ?

Kirjoitin tämän <= ja olen lukenut sen.

Nyt odotan, että joku lukee <= tämän.

Vakavasti sanoen, tänään toivottavasti alkaa hampilohkeamien hoito, jonka toivon valmistuvan loppuvuoden aikana.
Meenpä koiralenkillä naiseni asunnolle, joka on likempänä hampihoitolaa ja jätän ekan operaation ajaksi hurttani venaamaan.
Naiseni on töissä ja meidän seuraava yhteispesti ajoittunee aika pitkällekin ensi vuotta, mut mitä sitä nyt miettimään sen enempiä,

1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 25.9.2019 17:58:39

Mä olen koko päivän yrittänyt epätoivoisesti, jopa paskaporalla, aukaista tukkoon männyttä WC-pöntön rööriä. - Voi paska, ei voi muuta tähän todeta! - Kaks kertaa olen ajanunna lähimpään taajamaan, jonne on muuten matkaa, ja ostanut erilaisia röörin avauämneputeleita. Mikäli huomenissa ei ole pöntsästä räjähtännä jumit poies jou un tilaamaan paikalle ammattihenkilöstöä, joka taasem maksaa hunajaa.

Koko alkuviikko on mennyt pelkissä paskanpuhdistushommissa. Tää pönttöassii ei kiinnosta muita kommuunin asukkaita pätkääkään, koska ovat kaivon tyhjenemisestä lähtien käyneet vanhassa puuceessä paskomassa. - Tää on kuulemma mun henkilökohtainen helvetti!

Paskaks mäni tääki päivä, mutta ollaanpahan ainaski raittiinna.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 1970 » 28.9.2019 06:12:53

Pano- ja puuropetteri taas aktivoituu, muttei puuroudu.

En kuitenkaan jatkuvasti puhele ittestäni kolmannessa keijossa.

Tästä tulee päivä, tarkennettuna Syyskuun viimeinen lauantai.
Eilinen ja ne reilut parit tuhatta muuta eilistä oli näköjään viunattomia.

Olen ennustaja ja otan rohkeasti kantaa tulevaan: en näe päihteiden turmiollisen kulun
kohtaavan viatonta ja puhtoista elämänpolkuani tämänkään päivän kuluessa.

Tampereen 240 v synttäreitä vietetään n. kymmenen päivän ajan.
Tämä kohtuuvanha lady nuorentuu roimasti raitsikan käyttöönoton myötä 2022.
Tai se on vähän kuin ohitusleikkaus tai potoksia naamaan-operaatio.
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 29.9.2019 15:35:53

Kehityn. Mulla kaatui juuri äsken aivan täysi maitolasi ja sisältö valui esteettömästi
pitkin toimistopöytää aina alahyllylle ja lattialle asti ja kakkos-dikipoksin päällekin,
unohtamatta seinää ja kaitsareita ja läpitte kastunutta paperista kalenteria.

Meikä ei päästänyt ääntäkään, eikä syke kohonnut juuri nimeksikään. Söin vain osan toisesta
leivästä ja hain viileen tyynesti vessasta pyyhkeen, jolla putsasin sattuneen valkoisen tulvan.

Tämä on sitä zeniläisyyttä ja realistista khuuleutta ja himmeetä hermokontrollia, jota haluan.

Sellanen raivoominen ja kirosanojen loputon huuto ei auta asiaa millään tavoin.
Näin on asiat myös tän nykyisen, viileän minäni kanssa, sillä mä
en joka asiasta rieku hallitsemattomasti kuin
joku vjitun kelvoton katukeijo.
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 29.9.2019 18:33:56

Kirjoitan vastinetta Seiskakypälle, joka kehuu cooliuttaan, vaatimattomasti kuten aina. - Valitettavasti Seiskakypä ei koskaan pääse sille tasolle, jolla minä olen. Seiskakypän pitäis ensin hankkia pari poikapuolista jälkeläistä yhtä erinomaisen puolison kanssa kun minä nuo rakkaat lapsukaiseni. - Sillä tavalla ajan mittaan saa aiwan älyttömän cooliuden aikaan, mikäli röökiä on saatavilla sopivin väliajoin.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja lomapuisto » 29.9.2019 19:57:23

Valmistaudun katsomaan elokuvaa Ikitie.

Elä ja anna elää
lomapuisto
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat