Olet täällä

Onko nyt jo aika?

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Onko nyt jo aika?

ViestiKirjoittaja Alexa » 30.8.2021 07:22:29

Kiitos vinkistä Pjotr-77, täytyy tutustua!
Tänään töihin menossa ja edelleen tuntuu viikonlopun jäljet elimistössä. Hiki, jano, väsy, morkkis ym. No, alkoa ei kyllä tee mieli, joten jotain positiivistakin.
Ihana, aurinkoinen aamu! Näitä en halua enää yhtäkään viettää krapulassa. Mieluiten herään aikaisin aamulla, kiireettömästl. Ehkä vähän ulkoilua, aamupala ja rauhassa töihin. Yksi iso haaveeni olisi aloittaa uinti aamuisin, luonnonvesissä niin kauan kuin pystyy. Toisaalta kylmyys hirvittää.
Onneksi työaikani on sellainen että joinain aamuina jää vähän aikaa myös itselle. Toisina aamuina kello herättää 4:45, silloin ei kyllä ole uinnit tai ulkoilut mielessä.
Toinen juomaton päivä alkaa varovaisen positiivisessa fiiliksessä, joskin edelleen krapulasta kärsien.
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
Alexa
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Re: Onko nyt jo aika?

ViestiKirjoittaja Alexa » 1.9.2021 07:24:08

Aamupäivää! Tässä töihin menossa ja kuivilla olen. Vieläkin tuntuu viime viikonlopun juomingit elimistössä, saattaa kyllä osin johtua kuukausittaisista naisten vaivoista.
Alkuviikko on mennyt suhteellisen hyvin. Olen ulkoillut iltaisin, syönyt reilusti ja nukkunut. Toki unen laatu on ollut aika surkea ja väsymys painaa oikein todella. Sellainen saamaton ja vetelä olo. Toivottavasti tämä korjaantuu jossain välissä?! Nyt täytyy antaa itselleen aikaa ja rauhaa toipumiseen, ei reilun 30n vuoden juopottelua korjata viikossa.
Ensimmäiset juotatuksen haamutkin on kummitelleet. Ne olen karkottanut toistaiseksi voitokkaasti. Tänään 4. selvä päivä, mutta kuka näitä nyt laskee?!
Alexa
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Edellinen

Paluu Me Lopettajat