Olet täällä

Fixattu fajanssi

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Fixattu fajanssi

ViestiKirjoittaja helistin » 29.4.2019 16:36:40

Nimimerkkejä olen vaihtanut, mutta vain kirjoittaakseni edelleen samassa omassa ketjussani ja niin, että toiset pidempään palstalla olleet ovat minut tunnistaneet.

En koe mitään tarvetta keskustella kanssasi, varsinkaan enää noiden valheellisten väitteidesi vuoksi. Se nyt vain on niin, että minä tuollaisista valeista sekä niiden jatkamisesta vedän omat johtopäätökseni, jotka ovat sitten pysyviä, eivätkä muutu miksikään muuksi enää koskaan. Tässä tapauksessa se on kaikenlaisen kanssakäymisen täydellinen lopettaminen.

Mielelläni lukisin kaikki kirjoitukset ainakin tästä omasta ketjustani, mutta voithan sä Vadelma käydä täällä kirjoittelemassa tietysti, mutta minä en niitä lue enkä niihin vastaa.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 29.4.2019 17:23:29

[Poistettu henkilökohtaisuuksia -Päihdelinkin moderaattori] menen nyt uudisasukkaana lämmittämään jälleen saunan. Nyt on boilerin yhtä sekoitusnuppia väännelty ja eilisten saunojien mukaan lämminvesi riitti. LVI-häiskän piti tulla tänään käymään, mutta ei ainaskaan vielä ole ilmaantunut paikalle. Muuttoroinaa on edelleen vanhalla asunnolla, mutta kaikki painavat kalusteet on jo täällä. Mieluummin tekisin jo haravointi- ja muita puutarhahommia pihalla kun pähkäilisin vielä vanhan asunnon asioiden parissa.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 29.4.2019 19:23:51

helistin kirjoitti:Ei nimi miestä pahenna, joten Vadelmamulkero, menen nyt uudisasukkaana lämmittämään jälleen saunan..

No tuo on juuri sitä tunnistettavaa tyyliäsi. Sitten jos siitä tulee sanktioita, syytät siitä puolueellista moderointia tai muita kirjoittajia.
En viitsi edes sanoa, millaisia mielikuvia minulle tulee iäkkäästä naisesta jonka viestintä muille ihmisille on tuolla tasolla. :roll:
¤ Siitä on lähdettävä että tähän on tultu. ¤
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja helistin » 29.4.2019 19:42:05

Sauna teki hyvää ja suihkussa riitti lämmintä vettä koko operaation ajaksi. Nyt pötköttelemään. Juomavettä on vielä haettava ämpärillinen sisälle.

Minulleppa se on herttasen yhdentekevää mitä vadelmalle mieleen tulee minusta sekä minun jutuistani.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 30.4.2019 08:44:09

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]
Viimeksi muokannut helistin päivämäärä 30.4.2019 15:38:24, muokattu yhteensä 1 kerran
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 30.4.2019 08:53:52

Nyt sitten Vadelmamunkille tiedoksi, että tällä hetkellä minulle on erittäin tärkeitä asioita hoidettavana. Niin voisiko tätä jauhantaa jatkaa vaikka syyspimeällä uudemman kerran, sillä silloin on taas paremmin aikaa moiseen.

Ja koko jauhanta on aivan turhaa välillämme. Olen Vadelma sinun suhteesi päätökseni tehnyt ja se ei siitä enää jauhamalla muutu miksikään. Ainoa vaihtoehto on välttää kaikenlaista keskustelua välillämme kaikin tavoin. Omalta kohdaltani olen jopa onnistunutkin pitkän aikaa, mutta tuli nyt sitten viitattua tuohon vaalien tulokseen, niin jonkun maailma repesi täysin.

Raittiina vietän tämänkin päivän.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 30.4.2019 08:59:29

No Vadelmamunkki, mihin hävitit sen kirjoituksesi johon vastasin aiemmin!

Miksi hävitit sen kirjoituksen?

Nyt olis toimituksella aihetta puuttua moderointiin tai moderoijaan, koska tuo kirjoitus on kokonaan nyt poistettu!
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 30.4.2019 14:40:24

Niin mihinkähän se kirjoitus katosi ja kenen toimesta?

Palaan jälleen uudisasukkaan arkeen. Putkari kävi tänään paikalla ja ilmoitti pääsevänsä hommiin ensiviikon puolella, joten taloon ei sitten vielä saatu vesiä. Ei haittoo mittään, koska saunalle tulee vesi. Tänään olis varastohyllyn kasaus ohjelmassa. Osia siinäkin on helskutin paljon ja jännityksellä odotan millainen on lopputulos. - Vieraat tuleekin vasta huomenna, koska torstaina on vasta vapaapäivä joillain, joten Vappuaatto siirtynee meillä huomiseksi.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 30.4.2019 15:15:34

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 30.4.2019 15:56:43

helistin kirjoitti:No Vadelmamunkki, mihin hävitit sen kirjoituksesi johon vastasin aiemmin!

Miksi hävitit sen kirjoituksen?

Mitähh? :shock: Minkä kirjoituksen? En minä ole hävittänyt enkä poistanut mitään kirjoitusta mistään. Sinun kirjoituksiahan tässä tuntuu häviävän jostakin syystä.

helistin kirjoitti:Omalta kohdaltani olen jopa onnistunutkin pitkän aikaa, mutta tuli nyt sitten viitattua tuohon vaalien tulokseen, niin jonkun maailma repesi täysin..

Hyvähän se on jos kommentoit vaalien tulosta. Jos minäkin sitten kommentoin sitä, niin tarkoittaako se "maailman repeämistä"? :D Ei, ei se tarkoita. Se oli vain kommentointia, johon minulla on oikeus siinä missä sinullakin. Pidän ihan suotavana, että tuollaisia asioita kommentoidaan, ja että niitä kommentoi muutkin kuin minä. Jos joku on hieman eri mieltä kuin toinen, se ei tarkoita että kenenkään maailma olisi revennyt, tai kukaan olisi riehaantunut.
Ehdotankin, että sitä sananvapautta ja mielipiteenvapautta kunnioitetaan niinkin, ettei toisen mielipiteitä leimata moisilla sanakukkasilla, jos kyseessä on ihan asiallinen ja perusteltu näkemys.
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja helistin » 30.4.2019 18:15:09

Aiwan naurettavaa touhua Vadelmamunkki. Minulla on noista "moderaattorin" asiattomuuksina poistetuista teksteistä otetut näyttökopiot. Voidaan sitten vaikka käsitellä asiaa aivan siellä Päihdelinkin toimituksen yläpuolisen tahon kanssa. Tämä ei nyt sit enää jää tähän. En ole ainoa joka on todennut, että jotain on pahasti vialla Päihdelinkin moderoinnissa.

Nyt on kyllä niin paljon tärkeitä asioita vireillä etten heti kerkeä asiaa hoitamaan, mutta eteenpäin tämä menee aikanaan.

Tämä on sentään yleisistä varoista ylläpidetty sivusto, niin joku rotihan tuohon on saatava.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 30.4.2019 18:32:42

Eikös Vadelmamunkin olisi jo aika siirtyä sinne politiikka & uskonto-ketjuun laatimaan raporttia päivän hallitusneuvotteluasioiden etenemisestä.

Mä sillä aikaa laadin raportteja täältä uudisasukkaan tiluksilta:

Ulkohuussissa ei tarvii enää käydä sanoi putkimies, sillä ämpärihuuhdelumenetelmä toimii vaikka pönttö muuten ei olisikaan ollut pitkään aikaan käytössä. Olenkin sitä pikkuhädällä jo testannut ja toimiihan se!

Mua kyllä nauratti aivan helkutisti se nimimerkki "Mies pöntönreunalta". Jollain oli välähtänyt sopivasti.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 1.5.2019 07:48:37

Vappupäivän aamukahvia nautiskellen on katseltu keittiön akkunasta uusia kotimaisemia. Talossa on öisin sen verran viileätä, jotta aamulla herää pirteänä. Ja tietenkin asiaan vaikuttaa paljolti myös se, ettei ole iltaa viettänyt remuten ja ryypiskellen.

Joo, kyllähän asia on juuri niinkuin toiset nimimerkit ovat kertoneet. Tarkoitushan on tuolla moderaatiotemppuiluilla savustaa minutkin ulos tältä palstalta, mutta toistaiseksi ajattelin keikkua täällä aivan piruuttani vielä jonkin aikaa. Vielä jokunen kirjoittaja on uskaltautunut palstalle aina silloin tällöin, mutta hiljaiseksi on palsta käymässä.

Tääl tarvii nykyään olla varmaan vähintään yllioppilas, mieluiten kannattaa Virheitä tai Kokkareita. Oikeinkirjoitus- tai yhdyssana virheitä ei sallita, puhumattakaan kirosanoista. Suotavaa on myös kaikenlainen jahnustelu sekä jeesustelu.

Koska nuo minun eiliset kirjoitukseni on poistettu asiattomana, oli se pelkkää kiusantekoa moderaation taholta ja minun oletetaan asiasta suuttuvan sekä poistuvan palstalta, en sitä kiusallanikaan tee. Koska kerran aikaisemmin, jo moden suhteen viisastuneena, palautin kuvana, poistettuja tekstejä palstalle, raivosi moderaattori hurjasti, kuinka siitä saa pysyvän porttikiellon palstalle.

En voi muuta todeta kuin että todella naurettavaa puuhastelua toimituksessa.

H2O:kin poistui palstalta sekä juuri pari viikkoa sitten eräs uusi nimimerkki ja molemmat moderoinnin puolueellisuuden vuoksi. Erittäin huvittavaksi asian tekee se, että tällä palstalla muka liputetaan sanavapauden- sekä kaikenlaisten muidenkin oikeuksien puolesta. Säälittävää toimintaa.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 1.5.2019 15:18:32

^ Sä et edelleenkään huomaa mitään vikaa omissa sanavalinnoissasi koskaan?
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja helistin » 1.5.2019 16:49:18

Päivä on jo kallistumassa iltaan ja mä olen fyysisesti aivan romuna. Tuttavan kanssa oltiin yrittämässä siivoamista vanhalla kämpällä, mutta siellä oli edelleen kaaos. Tavaroita ei oltu lajiteltu selvästi ja sitä ei sit ulkaltanut heittää poiskaan suorilla, sanomistahan siitä olis tullut. No en mä kyllä pidempään olis jaksanutkaan. Kaveri olis kyllä jaksanut vaikka huomiseen painaa hommia. Hommaa kuitenkin saatiin etiäpäin.

Pilvet on peittäneet taivaan ja tuuli puhaltaa kovasti. Nälkäkin vaivaa, mut ei jaksa laittaa ruokaa. Taidan vetäytyä unille. Vieraatkaan eivät pääse tulemaan.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat