helistin kirjoitti:No, sähän olet yks vallitsevien käsitysten stereotyyppi. Kun tänne palstalle jotain erehtyy kirjoittamaan, niin sä vastaat aina noilla itsestäänselvyyksillä, eikä sun kanssas voi keskustelua sen pidemmälle jatkaa.
Kyllä minun kanssani voi keskustella. Olen keskustellut hyvin pitkiä keskusteluja monien kanssa, mutta ehkä kannattaisi katsoa peiliin, osaatko edes keskustella. Muuten kuin solvauksia syytämällä.
helistin kirjoitti:Sillä mun pinnani palaa välittömästi tietynlaiseen typeryyteen. - Mä kerran luin Vihreästä langasta ohjeita kuinka vastaat mikäli keskustelussa törmäät idioottiin, mutta en mä niitä voi noudattaa, koska en mä halua rautalangoista alkaa kaikkee vääntämään, kuten näissä ilmastonmuutosasioissa. - Perehtyisit sinäkin asioihin joskus hieman perusteellisemmin, ennenkuin alat muille saarnaamaan itsestäänselvyyksiä.
Mihin minun nyt pitäisi perehtyä, ja mihin sinä olet perehtyneempi kuin minä? Kerro ihmeessä, jos osaat.
Teikäläisillä on jotenkin niin valikoiva suhtautuminen siihen sananvapauteenkin. Sitä ollaan kovasti mankumassa kun pitäisi saada kylvää rasismia ja törkyä nettiin, mutta sitten kun joku kirjoittaa ihan asiallisen mielipiteen ilman mitään solvauksia, ollaan itkemässä että voi voi ei saa sanoa noin yhyy, kyllä oli typerää ja idiioottimaista kun kirjoitti näkemyksensä.
Siis mikä helvetin vikaa mun kirjotuksessa oli? Oliko siinä idiootti-herjauksia tai typeryyksistä syyttämistä, jotka sinulle on ihan refleksin omaisia? Jos kirjoitan itsestäänselvyksiä, niin minulla on kyllä siihen oikeus.
helistin kirjoitti:Saitko sä jo tähänkin sotkettua vastauksessas litteät maapallot, homot ja kaiken. Vittu, ei puutu kuin Hitlerin hommelit enää, vaik aika paljon tuli aikanaan päästöjä niistä krematoriohommistakin.
Vittua se on juu taas. Sitä kyllä sieltä lentelee kun kanssasi keskustelemaan ryhtyy. Hitler ei ole mikään uhka tänä päivänä, sillä äijä kuoli 74 vuotta sitten. Nykyisin on ihan uudet äijät vallankahvassa samankaltaisin elkein.
Putin sanoo että ilmastonmuutos on länsimaiden salajuoni, Trumppi sanoo että se on kiinalaisten salajuoni. Samaan aikaan tiedemiehet, kuten David Attenborough kertovat ihan oikeita faktoja siitä mitä on meneillään, mutta sehän ei öyhöjä kiinnosta.
Ilmastonmuutosta kun ei voi laittaa maahanmuuttajien syyksi, niin se pitää kiistää.