Olet täällä

Fixattu fajanssi

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Fixattu fajanssi

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 30.12.2018 21:38:23

Haley kirjoitti:Juulia! - Sun olis aika käydä optikolla. Ei se mikään kilpikonna ole vaan sehän on aivan selvästi lentävä hampurilainen :!: :!: :!:

Sitä kaihileikkaustahan minä edelleen odotan, mutta HAMPURILAINEN :?: Ei se ainakaan ihan tuore ole kun on jo noin vihertävänruskea ja valuva...
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Haley » 31.12.2018 09:52:47

Kuva

Kyllä se on ihan ehta ketjun purilainen. Leviää ympäriinsä syötäessä ja vähintään puserolle lörähtää majoneesia, salaattia tai jotain muuta sisustaa. Naama ja kädet onkin pesua vailla syömistä lopettaessa, joka onkin mielenkiintoista mikäli ruokailu on tapahtunut autossa.

Vai Uuden Vuoden aatto? - No, samoissa merkeissähän tuo menee niinkuin muutkin päivät. Sitä kun ei enää vuosiin ole tarvinnut tuhlata rahojaan noihin ilotulitteisiin ja tinoihin. Meistä oli kyllä äärimmäisen mukavaa niiden ilotulitteiden räsäyttely ilmoille!

No mutta kysymyksessähän on juhannuksen jälkeen seuraavaksi juhlituin päivä, vai kilpaileeko sijasta Vapun kanssa. Alkuraittiina tuottaa moiset päivät päänvaivaa monelle, ainakin minulle silloin nuorempana.

Jooooooooooooooooo, mä jatkan kahvittelua ja alkoholitonta elämää!
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 31.12.2018 10:52:06

Kuva

Tuhma puhe on syntiä!
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 31.12.2018 13:36:21

Kuva

Jatkoa aamun arvoitukselliselle kuvalle. Kyl täs nyt tää rusnaaminen saa loppua joksikin aikaa ja on siirtyminen arkisiin askareihin.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 0132 » 31.12.2018 23:20:36

Kuvankaunista vuotta 2019 Haleylle.

Putkanvartija 0132
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 1.1.2019 13:10:27

Kuva

Kuvan nimi on Noplace.

Kiitoksiin Putkanvartijalle ja toivottelen kevyitä rinkkoja vaelluksille vuodelle 2019.

Kuvankaunista tällä seudulla ei ainaskaan ole kun ikkunasta ulos katsoo, joten voihan niitä kauniita maisemia syynäillä vaikka netistä. Lämpimän puolella mennään ja vettä tihkuu hiljalleen.

Pitäiskö tässä nyt sit lupailla jotain erityisiä asioita tällä kuluvalle vuodelle? - Palstan teemaan viitaten lupaan ylläpitää raittiutta kuluvanakin vuonna päivän aina kerrallaan.

Parempaa tätä vuotta itse kullekkin.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 1.1.2019 20:06:39

Kuva

Tässä joutui jo sutimaankin. Hain ympärille tuli jätettyä vesipärskeitä, joista jäi tuo valkoinen väri, mutta ei hätiä mitiä, poistetaan vesipärskeet hain ympäriltä ja kokeillaan uudemman kerran.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 1.1.2019 21:32:02

Kuva

Tää on jo paljon parempi. Tarviis vaan saada toi hai maalatun näköiseks. - Muuten liian kesyn näköinen, mutta se johtuu ainoastaan siitä, ettei sillä enää ole nälkä, kun se on vetänyt juuri sen Ainon naamriinsa. Taidan etsii sellaisen oikein koko hammaskalusto esillä olevan Suuren Valkoisen.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 1.1.2019 22:48:05

Kuva

Nooooo, ny näyttää paremmalle jo. Hampaat höröttää ja kaikkee. Värisävyssä on korjaamisen varaa kyllä.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 2.1.2019 09:53:00

Kuva

Bluehole.

Noh noh, minkäslainen keli tuolla ulkona onkaan! - Vihdoin tänään piti viemän toi pakkauspahviroskavuori keittiöstä roskiksille ja aloittaa vihdoin se siivoaminen, mutta ei käy, ei se käy, sillä ei ole mikään pakko tuonne ulos työntyä. Tarkastellaan tilannetta jälleen huomenissa. Tammikuun 2:n ja jälleen onkin laskujenmaksun hetki käsillä.

Selvä pää :arrow: vähemmän syyllisyyttä :arrow: vapaampi elämä :!:
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 3.1.2019 07:46:42

Kuva

Tänään olis tiistai, mut kalenteriin katsottaessa onkin yllättäen torstai. Pakkasta näyttäis olevan -9,7 astetta. No eihän tässä tänäänkään voi viedä tota pakkausroskavuorta. Mutta onhan meillä paikka niille, nimittäin se helvetin esikartano, josta se roskavuori on alunperin lähtöisinkin. Lyödään vuori takaisin esikartanoon, poissa silmistä poissa mielestä! - Sit pääsee siivot eteneen.

Eilisen päivän askartelin yhden kuvasysteemin parissa pääsemättä perille toteuttamistavasta.

Seuraavaks vois alkaa keksiin noita raitistumispelejä. Vaik silleen korttipelinä, niikus Mustaa Pekkaa, jossa ei voi voittaa, eikä myöskään hävitä ja kuvitellaan ettei pelissä ole ollenkaan Mustaa Pekkaa. Tai sit silleesti virtuaaliklasit päässä keinotodellisuudessa et vaikka juodaan tuopista olutta, niin keinotodellisuudessa se ei olekkaan olutta ja sit kun tarpeeks monta kertaa toistaa sitä itselleen, niin alkaa uskomaan ettei se todellakaan ole olutta arkitodellisuudessakaan. Silleesti tälleesti tolleesti.

Vähän sama juttu kun nämä nuoret maailmanpelastajanaisenergiat ruumiillistuneena pelastaa maailman lehmät maidonryöstämiseltä, koska se kaikki maito kuuluu kuulemma vain vasikoille, et kun joka lehmällä on vasikka, niin se imee ne maidot silleen luonnollisesti. Näin päästään maidonryöstämisestä eroon. Pirskatti sentään, mistäs sitten saa sen protskujogurtin :?: :shock:

Mä silleesti ihan vanhanaikaisesti uskon myös tänään, et mä olen menettänyt pelin alkoholin suhteen ja se on ollut aivan kylmän tylysti lopullinen tappio ja mun on turha kuvitella sen suhteen yhtään mitään muuta kuin että se on lopullinen peruuttamaton tappio. - Siis ei mitään höpertelyjä sen enempää siinä assiissa.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 3.1.2019 13:54:06

Kuva

Tää nyt oli vähän sinnepäin, mut ei kuiteskaan onstunu. Kylläpäs ulkona tuntui kylmälle kun on kykkinyt täällä lämpöisessä sisällä. Kyllä tuo ulkoilu talvella vaatii ikäänkuin totuttelua. Mut kait sit vois nyt ottaa päikkärit tähän väliin.

Mulla on uus idoli. Hän on turkkilainen valokuvataiteilija Huseyin Sahin. Hänellä on sit upeita suurrealistisia valokuvamanipulaatioita. Wautsi mikä mielikuvitus!
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 3.1.2019 15:18:30

Kivannäköinen on tuokin ikkunamaisema. Saat kohta minutkin innostumaan lajista.
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Haley » 3.1.2019 19:23:31

Kuva

No nyt mä keksin joukon nämiköitä tästä kuvankäsittelyohjelmasta ja nyt mä tiedän miten niitä voi hyödyntää. Ne onkin olleet käyttämättä tähän asti. Voi Jee! - Juulia, tää on aivan ihanaa hommaa tietsikalla! Suosittelen kaikille tätä harrastelajia lämpimästi.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 0132 » 3.1.2019 20:48:24

Innolla minäkin odotan seuraavia kuvia.
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

EdellinenSeuraava