Olet täällä

Fixattu fajanssi

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Fixattu fajanssi

ViestiKirjoittaja Haley » 4.1.2019 09:06:09

Kuva

Siirryinkin eilisten harjoitusten yhteydessä jo pulloon ja nesteeseen, joka varmaan kuuluu aiheen perusharjoituksiin. Löysin nimittäin hyvän pullon ja nesteen. Nestettä en nyt ihan saanut säädettyä tähän ympäristöön. Vesilasissa se olisi varmaan kuin kotonaan. Olis tarjolla varmaan ollut muitakin nesteitä, esim olutta ja viintä. mutta palstan teemaa ajatellen eivät ole niitä parhaita nesteitä esitettäväksi.

Kalenterin mukaan on perjantai, vaikka ei sille tunnu. Onneks on pakkanen laskenut, joten teoriassa tänään on mahdollisuus toteuttaa jälleen käytännössä tuo pakkausroskavuoren siirto taloyhtiön sitä varten varatuille erillisille astioille. - Otetaas nyt sit tämä siihen keskipitkäntäyhtäyksen suunnitelmaan mukaan ja laitetaan siihen prioriteetiksi vaikka ykkönen.

Lyhyemmän tähtäyksen suunnitelmiin kuuluu kahvin nauttimisen jatkaminen sekä vuorokauden mittaisella tähtäyksellä raittiina pysyttelyn jatkaminen.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 4.1.2019 10:08:57

Kuva

Nyt näyttää paremmalta. Alkaa hahmottumaan kuinka tuo neste rakennetaan. Tässä kuvassa on selvä virhe tuossa veden pinnassa. - Jes, tästä tänään jatketaan. Eläkeläisellä tarvii olla mukavaa ajankulua, muuten elämä ei ole mielekästä ja elämisen arvoista. Minulle tää netin ihmeellinen maailma tarjoaa joka päivä jotain uutta ja mielenkiintoista. Onneksi olen työelämässä hankkinut riittävät taidot käyttää erilaisia sydeemejä ja sitä myöten tarjoutuu myös mahdollisuus itsenäisesti myös syventää tietojaan ja taitojaan.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 5.1.2019 19:03:55

Kuva
Андрей Ершов

Siin on Andrei näpännä jääpalasta upean kuvan.

Nyt venyi päikkärit kyllä myöhässeeseen. Mut meillähän eletään yövuorossa muutenkin nykysellään.

Oikeestas, taitaa olla tuon migreeninpoikasen syytä tää nukkuminen. Aamulla heräsin aivan hirveään jysäriin.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 6.1.2019 00:37:48

Oheisesta linkistä pääsee Päivi Tasalan blogiin ADHD:stä ja ADD:stä ja siellä sivulle diagnosointikriteereitä.

Diagnosointikriteereitä

Muutama vuosi sitten löysin tämän sivuston ja se on antanut minulle paljon. Se on lisännyt ymmärtämystä omasta itsestä sekä tietyistä vaikeuksista elämässä. Laitan tän linkin nyt tänne omaan ketjuun, etten ärsytä pientä lintusta enempää.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 6.1.2019 11:37:39

Kuva

The Nothingking kurkistelee seinältä. Joo, mä ole jämähtänyt tohon yhteen mun kuvakomboon, jonka olen nimennyt taivasmereksi. Sitä mä nyt sitten tunkeen joka mahdolliseen kuvaan vaikka väkisin, on se niin hyvä kombo.

Ja mitä entinen alkoholisti tekee tänään. No, en mä sinne ketjuun voi kirjoittaa kun mä olen ihan nykyinenkin alkoholisti, tauti on vain remissiossa. Kyllä sen saa kuka hyvänsä puhkeamaan kukkaan, mikäli unohtaa mistä on kysymys tykkänään.

Kun mä näin raittiinakin myönnä olevani alkoholisti, niin mun sisäinen viinapiruni ei pääse muokkaamaan sitä ajatusruletissa väärään suuntaan. - Jos on läpikäynyt sellaisen sairaudentilan kuin minä, niin aivan varmasti tietää, että ihmisen nuppi sisältöineen on todellisuudessa vielä tutkimaton erämaa. Kun on sellaisen tilan kokenut, niin on saanut sisäisen valaistumisen siitä, että aivoissa tapahtuu todella paljon paljon enemmän kuin ihminen kuvittelee. - Herääkin kysymys missä määrin ihmisellä on vapaa tahto?

Mut mun tekemisiäni ei määrä tänään kuningas alkoholi. Toisinsanoen, olen vapaa valitsemaan tekemiseni tai tekemättä jättämiseni ainakin siinä suhteessa. Kyllähän jokaisella ihmisellä on niitä "sisäisiä kyttyröitä", jotka vaikuttavat valintatilanteisiin.

Raittiina tänäänkin.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 6.1.2019 13:56:01

Kuva

Pirteänvärinen kävelijä. On käyty suihkussa, pesty pyykkiä, laitettu ruoka ja syöty. Nyt onkin aika vetäytyä päikkäreille.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 6.1.2019 20:58:43

Onko hän Jeesus vai Joulupukki? Ainoat henkilöt jotka tulivat mieleeni.
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Haley » 6.1.2019 22:11:13

Kuva

No nyt on ylisöpöä kuvaa.

Onneks ymmärsin jättää siitä pois viinaan kuolleen rissasen ja alienin.

Oranssi kävelijä on joku intialainen, varmaan joku guru.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 6.1.2019 22:59:57

Kuva

Söpöilyn jatkoa, mut nyt mä lopetan, sillä uunissa lämpiää iltapalaksi HK:n sinistä.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 7.1.2019 13:22:51

Kuva

Kaupasta tarvitsi raahata kassitolkulla ruokatarvikkeita kun kaik ol melkein loppu. Onneks ei tarvinnut sentää kaljaa raahata vielä lisäksi. Tänään vietän pelkän hedelmä päivän, jos ne antais vähän buustia elämiseen.

Tänään olis myös sopiva keli vihdoinkin toteuttaa pakkausroskavuoren vienti jäteastioille. Tämänhän merkitsin taannoin prioriteetilla yksi omaan keskipitkänajansuunnitelmaan. Projektin takarajana on kyllä juhannuksen tienoo.

Kaupasta tarttui messiin myös rusinapullapitko, josta nautin hyvän osan alkuruoaksi kaffin kanssa.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 7.1.2019 19:31:29

Kuva

Koko päivä on tullut torkuttua. Näillä näkymin tulee ens yökin nukuttua vielä aivan mainiosti. Tarvii nyt vaikka tehdä keittiöhommelit ja yrittää pysyä hereillä jokunen tunti.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 7.1.2019 22:05:32

Kuva

Tää sopis hyvin taustakuvaks nukahtamispillerimainokseen.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 8.1.2019 10:18:49

Kuva

Tää on vähän paremmin toteutettu kuin tuo eilisehtoinen, vaan säätöö tääkin vielä vaatii.

Yö meni nukkuessa vaikka eilinen päiväkin kului pääasiassa nukkuessa. Mä noudatan suomalaista vanhaa sananlaskua, että se on kun rahaa pankkiin laittas kun nuor ihminen nukkuu.

Mut nyt mään laittaan sapuskaa ja teenkin oikein herkkua, joka muhii uunissa pitkäääääääään.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 8.1.2019 18:00:20

Kuva

Koivunoksa sateessa syksyllä sai vähän väriä lasimaalauskokeiluna. Joo, ruoka oli hyvää ja eikös jälleen vetänyt pitkäkseen ja hyvät päikkärit tuli jälleen nukuttua. Teoriassa voisi lähteä ulos kävelylle kun siellä on noin mahtava ilma ja kaunis vastasatanut lumi peittää tienoot. Käytännön toteutus on vain niin vaikeaa edelleen. Mä inhoon kävelyä kävelemisen vuoksi! - Mut mä olen lujasti päättänyt lähteä kylillä käymään kävellen tänään ja sitten raportoida tänne minkälaiset fiilikset on kotiin palattua.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 8.1.2019 18:21:33

No ny o mun makuun just eikä melkein kaunis!
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat