Olet täällä

Fixattu fajanssi

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Fixattu fajanssi

ViestiKirjoittaja 1970 » 8.1.2019 18:37:14

^ Moi !

ja heiwaan ja tervehdys Helille, joka on siis originaali nimmari, eikä mikään tahaton typo tältä näppikseltä.

Alkaa vaikuttamaan ammattimaiselta tää sun harrastus ja kai se on kohta verollepantavaa aktiviteettia !

Juu hyvää jatkova vaan, määä ehkä jatkan Saunaamossa, mutten oo oikeestaan päättänyt,
miten kauan heilun tuossa aivan kamalan kauheessa ja hurjan karmeessa huimausainemessissä.

moiwaan, all the best
Twilight Zone - Golden Earring ->
https://youtu.be/ooVKuvmT2uc

aye, vierivä koira ei sammaloidu
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Haley » 8.1.2019 19:39:37

Kiva kun kävit moikkaamassa. Mä kävin kerran suo saunaamosta etsimässä, mut ei siellä silloin ollut sun kirjoituksias. Tuli siinä sitten luettua parista ketjusta muutamat jutut ja kyllä tarvii sanoa, että ei oo kyllä meikäläisen mesta se saunaamo. Kun mä olen vaan tällanen tavallinen alkoholisti. Sen verran on sekakäyttäjän vikaa, et illalla on sit päälle napannut ne nukahtamispillerit ja vanha eukkokin vielä kaikenlisäks.

No nyt olen tehnyt tämän käveleskelylenkin. Odottelen tässä hirvittävää endorfiinimyrskyä, mut en mä vielä ainakaan ole kokenut mitään ihmeellistä orgastista euforiaa tuon lampsimisen seurauksena. Jo pelkkä lähtemisen tekeminen tuotti tuskaa, koska siinäkin tuli jo hiki. Ja koko reisun oli kamala hiki ja hikeentyminen alkaa kutittamaan ärsyttävästi. Lisäksi lähtiessä join runsaasti vettä kovaan janoon ja kävellessä vatsasta kuului ämpärimäinen loiske. Kävelin kioskille ja takaisin. Paluumatkalla viimeiset 300 metriä meni jo sangen kevyesti ja sitten olisi jo kävellyt vaikka pidemmänkin matkan. Mut oli ihan mukava lopulta käveleskellä.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 1970 » 8.1.2019 21:14:35

^ Joo, mut ei se kamapuoli mua niinkään kosketa ja häiritse ja ei roippeen vetäminen maailmasta lopu koskaan.
Ihminen ei persoonana pienenny tai jotenkin ole ratkaisevan erilainen substanssin lajista riippumatta,
paitsi ehkä jos on liimanhaistelija-keijo. Mä totuin erilaisempaan menoon jo
aktiivimallin päihdevuosina, ettei ympärillä aina ollut "tavisjuoppoja".

Syynä viitisen vuotiseen saunomiseen on ollut vähän erilaisessa palstan fiiliksessä ja
onhan mm. paikallinen saunamajuri Winston yksi (1) parhaita kirjoittajia ja vilkkuvaa
välkkyseuraa plinkissä, mitenkään heilin tai muidenkaan karismaa vähättelemättä !

joo ja töihin taas amusella ja sitä ennen koiralenkille
kloku kuudelta kolmen metrin lumipeitteeseen,
näyttää meinaan aika talviselta,
which is nice, emmä sillä !
Twilight Zone - Golden Earring ->
https://youtu.be/ooVKuvmT2uc

aye, vierivä koira ei sammaloidu
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Haley » 9.1.2019 11:40:48

Kuva

Joo, oli pakko läiskästä toi rauskunkuva tohon päälle kun siinä oli niin ihana tausta veden pinnasta.

Kyllähän se olis hyvä seikkailla muillakin sektoreilla täällä, jotta ei ihan jämähdä tässä plinkittelyssäkään.

Raittiina, mutta ei kuitenkaan raivona, olen aamukaffini nauttinut tänäänkin. Nukuttelemaan aloin siinä kahden jälkeen yöllä syötyäni makeaa, eli parit päärynät ja jogurttia hillolla. Hyvät unet ja myöhään tulikin sitten nukuttua. Vähäksi aikaa heräsin kun yötyöläinen tuli töistä. Mä olen viime aikoina käyttänyt melatoniinia vauhdittamaan unen saapumista ja kyllä mun tarvii myöntää lopultakin, että ei se mikään plasebolääke olekkaan. Sitä sais kyllä reseptillä vahvempaakin kamaa, joka ainakin Jr:ään tehosi kuulemma, mutta sitä ei määrätä kuin yli 55-vuotiaiden käyttöön.

Nukahtamislääkkeisiin en koske enkä pidä niitä kotona saatavilla. Niiden kanssa joutuu vaikeuksiin todella helposti mikäli sattuu olemaan jokin todella paskamainen elämäntilanne elettävänä. Mut kun ei ole normikuvioissa mukana, niin ei sillä ole mitään väliä milloin ihminen nukkuu. Silloin nukutaan kun nukuttaa ja syödään silloin kun on nälkä. - Voi hyväksyä itsensä omanlaisenaa ihmisenä myös nukkumisen suhteen, eikä tarvitse tuntea itseään huonommaksi koska ei heti viiden aikaan aamulla ole tekemässä 10 km:n hölkkälenkkiä ennen töihin menoa sekä laatimassa sen jälkeen hurmaavaa aamiaista muille perheenjäsenille, kunhan heidän on aikansa nousta ylös. Lopulta sitten aamussa päästään siihen vaiheeseen kun viet pienemmät mukulat päivähoitoon toiseen suuntaan ja sen jälkeen isommat kouluun toiseen suuntaan ja sen jälkeen sitten laittaudut viehättäväksi ja kiiruhdat töihin. - Joo, mult ei kyllä ole moinen onnistunut ikinä!

Joooooooooooooooooo!
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 0132 » 9.1.2019 15:20:45

Tota lentävää lätyskää en tarvitse mutta lähetä toi enkeli mulle. Aika nami.
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 10.1.2019 09:58:08

Kuva

Tää on jotenkin niin hauska kuva, ettei tälle voi tehdä mitään sabotaasia!

Torstai jälleen toivoa täynnä. Kyseinen viikonpäivä myös lienee yleinen siivouspäivä. Joko tänään pakkausroskavuori keittiöstä siirtyy roskalaatikoille? - Vastahan sitä on marraskuun puolivälistä asti suunniteltu.

Raittiina kummiskin jatketaan myös tänään.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 10.1.2019 10:51:39

Alkaa kiinnostaa jo tuo pakkausroskavuoresi. Tekis mieli antaa viisaita neuvoja sen siirtämisestä mutta vaikenen, itsekin vihaan joka-asian neuvojia. Mielenkiinnolla seuraan miten käy. Käveleekö kasa lopuksi omin jaloin ulos?
Kuva
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Haley » 10.1.2019 19:05:24

Kuva

Jäät on kotoisin Grönlannista ja tanssijan nimeä en kyllä muista.

Moro Juulia. Olisit antanut vaan niitä hyviä ohjeita. Jätekartoitus on kyllä hahmoteltu, mutta viimeistelyä vailla. Lähetän sen postitse kolmena kappaleena haluttuun osoitteeseen.

Helpoin tapahan olisi tietysti lorautella pakkausjätekasan päälle bentsiiniä tai jotain muuta palavaa nestettä sekä tuikata se tuleen, mutta kun se on sisätiloissa, niin siitä tulisi vain pahempi sotku. Toinen tapa olisi tietysti keittiön ikkunan avaaminen sekä vuoren latominen ikkunasta pihalle lähemmäksi roska-astioiden keskittymää. Ai niin, ja vielä parempi tapa olis laittaa pressun pala keittiön lattialle ja ladata roskavuori siihen, sitoa pressu nyytiksi sekä paiskata se ikkunasta pihalle sekä sen jälkeen vetää pussukka roskiksille. - Tää on kyllä paras idea tähän mennessä ja hoituu ripeästi kunhan alkuun pääsee.

Oli tänään tarkoitus matkata hammaslääkärin jälkeen tuonne isompaan kaupunkiin yhteen kenkäkauppaan, mutta onneksi en lähtenyt, sillä naama olikin kyllä kamalan puuduksissa ja kylmä ilma ei tuntunut ollenkaan hyvälle puutuneelle naamalle. Oli sen verran pökkelö olo, että vietinkin päikkäreiden merkeissä myöhään iltapäivälle.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 11.1.2019 10:04:16

Kuva

Ei helskutti sentään! Tänään se pakkausroskavuori on saatava hemmettiin tuolta keittiöstä. Eteiskäytäväkin on täynnä jälleen kaikenlaisia romuja auton perästä ja möksältä. Ja näköjään kaikki tietsikkakotelot ja muut sälät on levitetty ympäri eteissyvennyksestä vaikka mä ne sinne suurella huolella sain mahdutettua. Sit tää Jr ja Jr-vanhempi huutaa mulle kun mä muutaman tyhjän hillopurkin ja jonkun muovirasian säilytän keittiön kaapissa siististi. - Mut kaikilla näyttää olevan omat kotkotuksensa.

Vaik Jr:n budoaari on hirveessä kunnossa niin hänen tietsikoidensa sisukset ja kovalevyjen sisukset ovat suorastaan insinöörimäisen tarkasti järjestettu ja lajiteltu. Mä olen moisesta järjestyksestä suorastaan kateellinen.

Raittiina köpötellään edelleen ja nyt meen röökille ja nauttimaan kahvia lisää.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 11.1.2019 12:43:55

Jos ottaisit tavoitteeksi viedä kerran päivässä sen verran kuin käsissä menee, olisiko kovinkin pitkä projekti? Toinen mahdollisuus on pyytää naapurit talkkoisiin, mutta jotenkin aavistan ettei se ole "sun juttu".
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Haley » 11.1.2019 13:57:09

Olen muuten tuollaista vaihtoehtoa joskus punninnut mielessäni, mutta sellainen toteutustapa ei sovi meikäläisten luonteenlaatuun. Soon tässäkin kohdassa, että kaikki kerralla tai ei mitään! - Hankala luonne. Vaikka näin päättäiskin homman toteuttaa niin se ei toteudu, vaikka laittaisit joka paikkaan muistilappuja, että muista lähtiessäsi jne.....................
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 11.1.2019 22:12:26

Kuva

Viinaan kuollut Rissanen päätyi lopulta kuitenkin taivaaseen vaikka se kiirastulen alussa, jonka hän vietti joulupukin matkassa olikin vielä epäselvää.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 12.1.2019 09:46:20

Kuva

Aihio tälle aamulle.

Kiitollinen saan olla tästäkin lauantai aamusta ilman päihteilyelämän tuomaa masennusta, ahdistusta ja paniikkia. Vaikka ei elämässä ole tänäänkään odotettavissa mitään fantastisia elämyksellisiä euforian lähteitä, niin odotettavissa on aivan mukavan tuntuinen päivä aivan tavallisine kuvioineen suhtkoht terveenä, katto päänpäällä ja sapuskaa kaapissa ilman sen kummempia päämääriä tai tavotteita.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 12.1.2019 12:03:57

Nyt on Rissasella mukavat oltavat. Vai onko?
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Haley » 12.1.2019 12:12:13

Nii-in, onko Rissanen nyt sitten lopultakaan Paratiisissa?

Kurjalta äijä näyttää ja ei hänellä enää varmaan ota eteen ja huono olo muutenkin, viinaa on kyllä tarjolla ja pakkohan sitä on sisuksiinsa sitten latkia kun ei muutakaan voi.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat