Olet täällä

Fixattu fajanssi

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Fixattu fajanssi

ViestiKirjoittaja Haley » 17.1.2019 13:05:00

Loistava idea. Ei se Juuli markkinoita sotke. Mutta hei kuulkaa, olettekos huomanneet Iltasanomista, että Intiassa miehet viettää Kumbh Mela -juhlaa. Siis miljoonat miehet! - Siinä tuhkassa pyörineet miehet tanssiivat alasti pitkin toreja ja turuja ihan aiwan munasilteen.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005968421.html

Nää miehet on pyhiä, mut niinhän ne kaikki tuppaa olemaan ainaskin omasta mielestään.

Miks ei täälläkin vietetä mela-juhlaa!
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 17.1.2019 13:26:00

Miten niin ei vietetä? Meillähän vaikka missä kaikessa loassa pyörineet miehet heiluttelevat melaansa toreilla ja turuilla niin että pissiä lentää pitkin talojen seiniä :twisted: .

Vielä tuohon siivousjuttuun voisi lisätä sen hyvän puolen, että saisi kerrankin oikein luvan kanssa komentaa jotain miestä siivoamaan. Meillä kotona siitä kun tuloksena on vain riita.
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 17.1.2019 16:55:10

Meillähän mela-juhlaa vietetään koko kesä mökkirannoilla, siihen voivat osallistua naisetkin. Jos omistaa savusaunan niin varmasti nokikin pöllyää :lol:
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Haley » 17.1.2019 21:19:38

Kuva

Nii mut ne melat on hajallaan siellä sun täällä. Ajatelkaas jos paikalla olis vaikka miljoona melaa samalla kertaa!

Täs olis tällainen kiva työpöydän taustakuva. Ajattelin ensin sitä alempana olevaa silmää, mut onneks en nyt kuitenkaan sitä tuohon laittanut.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 18.1.2019 10:13:31

Kuva

No nyt on lumikuningatar ollut hommissa eikä ole laiskotellut jossain etelässä sellaisissa maissa, joissa ei yleensä tapaa lunta sataa. Yötyöläinen antoi mulle tehtäväksi käydä shoppailemassa mestoissa, joissa on lämmin parkkihalli. Taitaa tulla mulle pitkä päivä.

Kuva

Onks tos mestassa aina noin tyhjää työpäivän aikana?

Raittiina tässä ihmettelen, jotta miten helvetissä saan aikani kulumaan kaupungissa niin kauan, että auto sulaa?
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 18.1.2019 10:19:45

Mene elokuviin ja syömään. Siinä vierähtää halposti 3 tuntia.
Mutta Hesassa ei ainakaan kannata mennä Kamppiin eikä muihinkaan Europarkin halleihin. 3 tuntinen maksaa helposti 30 euroa. Esim Sellossa voi pysäköidä ilmaiseksi.
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Haley » 18.1.2019 12:07:17

mies metsänreunasta kirjoitti:Ei elämää saa alkaa rajoittamaan tai johonkin muottiin tunkemaan siksi että joskus on tullut hulluuksia tehtyä.

Onko nyt ihan näinkään?

Perheellisellä työssäkäyvällä se elämä on kyllä aika motissa. Kyllä sitä varmasti jokainen perheellinen joutuu elämäänsä aika tavalla rajoittamaan. - Ja mielestäni tämä koskee niin ryyppääviä kuin raittiitakin ihmisiä!

Siittä olen aivan varma, että moni perheellinen nainen tissuttelee juuri tämän seikan vuoksi.

Tissuttelusta muodostuu sellainen ikioma salainen juttu! Alkuun se toimii helvetin hyvin mutta pidemmän päälle sitten tiedetäänkin mitä siitä seuraa.

Kuulin kerran pätkän ohjelmaa, jossa haastateltiin naisia eri puolilta maailmaa, siitä kuinka elämä on muuttunut. Afrikkalainen nainen siinä juuri kummasteli tätä nykyajan "oman ajan" tarvetta sekä "vapaa-ajan" tarvetta. Nainen mietti sitten omaa äitiään lapsia kun hänellä oli seitsemän ja rouva oli vielä yksinhuoltaja. - Elämän sisältö oli juuri se mitä milloinkin sattui eteen tulemaan. Yöllä sitten nukuttiin ja levättiin.

Minä itse nuorena kuuluin juuri näihin oman ajan parkujiin. Ei näitä juttuja silloin nuorena tajunnut pätkänkään vertaa.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 18.1.2019 18:39:12

Kuva

Upeen tuhon sain tehtyä! - Toi tarvii kyllä vielä työstöä.

Ajelin isompaan kaupunkiin ostarin lämpimään parkkihalliin. Siellä olis saanut sulatella autoa 3 tuntia, vaan kaks tuntia oli ehdoton maksimi minkä jaksoin siellä viettää. Ja kalliiks tuli kyllä reisu! - Mut mitään humpuukia ei tullut hankittua.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 18.1.2019 21:01:41

Kuva

Tään häiskän nimi on Obrian, mut ei hätiä mitiä se on tääl maassa vain kylässä käymässä.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 19.1.2019 09:17:53

Kuva

Inhottava ketjunaihe toi unettomuus!

Mun tarvii sanoa, että mä en enää kärsi unettomuudesta! Mä olen eläkkeellä ja saan elää aivan omassa kuplassani kaikessa rauhassa. Toisin sanoen nukkua juuri silloin kun nukuttaa ja nukkua välillä vaikka aiwan huvikseenkin kun on erityisen tylsää. - Tosin ei tähän tilaankaan ole helppo sopeutua koska ympäristön paine on kova: yöllä pitää nukkua ja aamulla pitää nousta pirteänä ylös siihen aikaan kun kukkokaan ei ole vielä edes hereillä. Ja jos päivällä nukut niin olet tosi vetelys oli sitten eläkkeellä tai ei. Munkin olis jo pitänyt tähän kellon lyömään mennessä olla sauvakävelemässä vaikka umpihangessa vähintään 10 km:n lenkki juoruilevan eläkeläislauman kanssa.

Jaahas, mä taidan seuraaks katsoa uutistarjonnasta, jotta mitä sitä tänään uskaltaa syödä ja miten tänään voi voittaa vaikka lotossa kun vain hengittelee oikein. Koko elämä mullistuu kun juo Mälikkäläläistä porakaivovettä, johon on lisätty Himalajan rinteiltä poimittuja mehiläisen turkeista ravisteltuja siitepölyhiukkasia.

Raittiinna myös tänään.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 19.1.2019 12:33:08

Haley, tuo Obrian on mahtava! Sitä piti jäädä oikein tutkimaan, tuota naamaa. Sinä olet lyhyessä ajassa kehittynyt tosi paljon. Joistakin kuvistasi haluaisi saada taulun seinälle.
Upea vaihtoehto viinan juonnin tilalle tämä kuvataide.

Unettomuudesta ja sen käsittelystä olen yrittänyt ottaa oppia sinusta. Kun olen minäkin eläkkeellä niin miksi en nauttisi sen suomasta vapaudesta? Katsoisi Areenan sarjoja kahteen saakka yöllä ja nukkuisi aamulla melkein yhteentoista? Kuten viimeyönä ja edellisenä tein. :D :lol: Eikä edes hävetä vetelehtiminen.
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Haley » 19.1.2019 12:34:51

Kuva

Aamutoimien ohessa tuli askarreltua kuva, joka sopisi vaikka mainokseksi baletille. Mä en kyllä usko, et noi Sydneyn baletin tanssijat tykkäisvät tästä mainoksesta. Peter Polach niminen tyyppi on taiteillut tuon ihanan paavinuskoisen herran, joka ihailee tanssijoiden esitystä.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 19.1.2019 21:11:39

Kuva

Voi piruparka mihin on joutunut! Kiva työstellä välillä tällattii kuvii.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 19.1.2019 22:22:20

Aika psykologisia nämä kuvat. Tuolla oikeanpuoleisella tyypillä on melkoinen herhiläisjoukko päänsä kimpussa. Miksiköhän?
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Haley » 19.1.2019 22:37:49

Kuva

Ei kait ne mitään herhiläisii oo. Kyl maar tossa kuumuudessa varmaan hikikin lentelee. Mut täs on tällanen kesy kuva yöksi.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat