Olet täällä

Fixattu fajanssi

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Alakuloa

ViestiKirjoittaja helistin » 10.8.2019 21:26:17

Alakulo alkoi jo eilen ja aivan aiheesta, josta en nyt täällä voi kertoa sen enempää. Yökin meni aivan kamalalla tavalla hirvittävien painajaisten vaivaamana. Heräsin välillä kolme eri kertaa, vaan nukahdettuani painajaiset jatkuivat. Aamulla oli mieli todella maassa pitkään. Kaiken lisäksi uni alkoi siitä, että olin ryypännyt.

Huonoa fiilistä on jatkunut koko päivän. Vatsakin on temppuillut jälleen. Sellanen nesteuslostepäivä vie jotenkin voimatkin aivan tyystin. Sitä on sit syöty jogurttia pellavansiemenrouheella sekä popsittu maitohappobakteereita sekä juotu teetä.

Ei auta kun uskoa sekä toivoa, että huomenna olisi edes hieman parempi fiilis.

Kanalauutisiin palatakseni, niin männä yönä Jr kävi nurkantakasilla sekä säikähti pihassa hiippailevaa kettua. Heitti sitä kuulemma kivellä. Kanat sekä kukko tekevät turhan pitkiä tutkimusmatkoja lähiseuduille, koska ei ole satanut, eikä pihassa ole syötävää. Kanahaukka päivystää myös joka päivä täällä. Illalla kun laitoin väkeä tarhaan, puuttui joukosta kaksi kanasta.

H-hetket alkava lähestymään. Munista pitäisi kuulua piipitystä jo ennen kuoriutumista. Mutta meneppä tuonne pesälle sitten kuulostelemaan kun rouva on niin hurjana. Pesä munineen kanansa kanssa tulisi siirtää erillisiin tiloihin ennen H-hetkeä. Tässäpä pieni pulma, sillä mä en usko, että rouva haluaa muuttaa yhtikäs mihinkään pesineen ja munineen.

Raittiina retkotan tylsänä vuoteessa potien alakuloa, mutta raittiina kuiteskin. Onhan siinä edes jotain hieman piristävää.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

Re: Fixattu fajanssi

ViestiKirjoittaja 0132 » 10.8.2019 22:34:47

Ikävää että on alakuloa. Kanavarkaitakin vielä. Kolmeko nyt kaikkiaan kadonnut?
Mutta kohta syntyy uusia palleroita. :D Antavat sinulle uutta ilonaihetta. Kuinkas monta munaa siellä haudottavien kasassa on?
Ketulle pitäisi jokin karkoitin saada. :evil:

Laitathan heti kuvia kun ensimmäiset kuoriutuu.

Parempaa huomista toivon sinulle.

Putkis
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 11.8.2019 08:05:16

Auh wiineritnäkee, sanoi saksalainen.

Yllätys yllätys, ne kaksi kadonnutta rouvaa olivattenkin sillä kanatorpassa sisällä ja yllätys hautomassa munia! Eli kaikki 9:n rouvaa jäljellä. Se yks näytti jälleen metsolta soitimella. Mä kävin hakemassa sieltä sinne tänne pyöräytettyjä munia, jotka olivat kylmiä. Munien määrä on laskenut, meinaako ne kaks nyt tosissaan alkaa hautomaan.

Jossain päin sataa mut ei tieteskään täällä. Harmaa pilvipeite on kyllä täyttänyt taivaan.

Yöllä näin unta kuinka kolmas maailmansota oli alkanut yllätykseksi Saksasta.

Raittiinna myös tänään.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 12.8.2019 09:23:25

Viime yö sujuikin jo vähemmän sotaisissa tunnelmissa ja onnekseni en muista noista unista yhtikäs mitään. Mikä onkin hyvä asia!

Mukava sadepäivä meille, mutta sangen ikävä joillekkin muille.

Raittiina myös tämän päivän vietän.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

Munapäivitys

ViestiKirjoittaja helistin » 13.8.2019 07:30:52

Kukko on huudellut jo monta tuntia.

Muna-asiat on menneet aivan sekaisin. Onneksi siellä ei eilen ollut hautomassa kuin yksi R. Hautova. Munia on pitkin ja poikin R. Hautovan lähellä. Tänään menen hakemaan ne. En minä yhtä kanaa pelkää, vaikka kuinka olisi närkästynyt. Munat on aivan sekaisin sisällä keittiössäkin ja nyt en sit tiiä munista mitään ja niitä on paljon. Osa on munakoteloissa eikä niihin ole laitettu päiväystä ja niiden järjestyskin on mennyt sekaisin.

Eilen sateli ja mitä minä näinkään aitan nurkalla sateensuojassa. Näin kyllä uskomattoman näyn, Hra Kukko pelkäsi perseensä upean höyhennyksen kastuvan ja istui kanan päällä niin, että kanan pääpuoli oli kukon persiin alla. - Kommuunin muut ja miespuoliset asukkaat olivat erittäin tyytyväisiä Kukkelin käytökseen. Saman homman kukko teki monta kertaa päivän aikana sadekuurojen aikana. - Voi prkele! jotain rajaa senkin hommiin tulee kun kastelen sen vahingossa vesisuihkulla.

Tänään ajattelin järkyttää muita asukkaita käynnistämällä pölynimurin sekä suursiivouksen, mikäli aurinko ei paista. Pidän tarpeettoman äänekästä kolinaa muutenkin.

Raittiina myös tänään, vaikka vituttaa niin, ettei henki kulje ja vatsa on aivan hurlumhei.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 13.8.2019 10:29:02

Melkoinen keikari-hienostelija tämä teidän Einari :lol: :lol:
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 14.8.2019 08:01:43

Mä aina jossain välissä yritän perehtyä tähän aiheeseen laitteiden suojaus sekä internet-turvallisuus, jota olen tähän asti vältellyt sekä siirrellyt vuosia. Nyt on aika vaihtaa salasanat sekä perehtyä jutskiin paremmin, mikäli niistä mitään ymmärtää.

Mun nettisivulla, joka on pelkästään harjoituskäyttöä varten, on asennettuna parit turvaviritykset ja kyllä sinne yritetään jatkuvasti murtautua wordpressin heikkouksien kautta. Paras oli kun Iranin tasavallan joku instanssi yritti 92 kertaa murtautua. Se oli muuten välittömästi sen jälkeen kun olin laukaissut tällä palstalla mielipiteeni XXXX-leskien mahdollisesta sijoituspaikasta palatessaan takaisin kotimaahan. - Vaikuttaa varmaan vainoharhaiselta, mutta törmätkääs ite vastaaviin hommeleihin useamman kerran.

Kyllä se on just niisku tää Assange ja kumppanit sanoo!

Netti on kuollut ja kuopattu.

Mun syysprojektini liittyy ompelemiseen singerillä. Aloitan heti onnistuneen housunlahkeiden lyhentämisen jälkeen niinkin vaatimattomasta työstä kuin takin ompelu omasta päästä omatekemillä kaavoilla. Netistä löytyy kyllä näppärien naisten neuvoja.

Raittiina myös tänään.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 14.8.2019 08:54:23

^ Jännää muuten, jos siellä Iranissakin seurataan Plinkkiä ja osataan vielä riittävästi suomea tämän seuraamiseen.

Jos näin on, niin minullakin olisi sananen sanottavana eräille mullaheille ja ajatollaheille. Toivottavasti ovat kuulolla ja seuraavat Politiikka&uskonto -ketjua. 8)
¤ Siitä on lähdettävä että tähän on tultu. ¤
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

Attn Vadelmamunkki

ViestiKirjoittaja helistin » 14.8.2019 16:38:37

Kuva

Tämmöttii siellä raporteista löytyy kuin kuvassa raporttisivulta. Ajatteles 92 kertaa blokattu yhtä soittoo siitä yhestä maasta?

Ei mun kitani siittä kiinni mene, että kaikenmoisiin tapauksiin törmää. Mä kerron sit tuloksista kun mun "kokeet" etenee.

Mä hommasin tänään kertakäyttölakanan kaavaämneeks ja lisää nuppineuloja. - Ei oo vieläskään siivottu, joten mitään ei voi lattioille levitellä.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 14.8.2019 19:04:16

^ Mielenkiintoista, mutta mistä kohta tuossa näkyy siis että se hyökkäys on Iranista? :?:

Mulla on muuten myös wordpressin avulla tehdyt nettisivut, joita en tosin ole paljon päivitellyt viime vuosina, mutta joskus vielä päivittelen. Enempi käytän esim. tietosuojavuodoistaan tunnettua Facebookia, jossa olen jakanut mm. materiaalia jossa sanotaan että "Allah is a gay". :D Charlie Hebdon kohtaloa odotellessa siis tässä elellään täälläkin.
Lisäksi kritisoin alvariinsa Putinia, joskus jopa Twitterissä hastageilla #Putin ja #Russia, joten myrkytyksen oireita saattaa myös olla luvassa. :shock:
¤ Siitä on lähdettävä että tähän on tultu. ¤
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja helistin » 14.8.2019 19:48:08

No, eihän tuo kuva ollut kuin esimerkki mitä siellä nyt viimme aikoina on käynyt. Voinhan mä yritää kaivaa jostain arkistosta, mikäli suojaohjelma säilyttää kävijätietoja niin pitkältä ajalta.

Kyllä siinä sit selvästi näkyy Iranin lippu sekä ip-osoitteet sekä instanssi.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 15.8.2019 06:25:35

Alakuloinen aamu jotensakkin. Kukon kiekuminenkin kuulostaa alakuloiselta. Jr meni vasta nukkumaan kun menin keittämään aamukahvit. Täällä nukkuu vieras olkkarin lattialla ja Senior potee sohvalla korkeaa kuumetta. - Kahvimukin kanssa matkasin pihalle röökille ja eteisessä huomasin lasisen kulhon olevan lattialla ja siinä oli jotain. Tarkemmin syynättyäni kippoa huomasin siinä olevan rikotun raa´`n munan sekä mustan suurehkon epämääräisen möntin. Tiemmä kananpoikanen. Tarvii sanoo, että näky oli masentava.

Kyllähän tuolla kaukana idässä ainakin syödään herkkuna munan sisällä kypsytettyä kananpoikasta, mut vaikka liharuoasta pidänkin, en usko pitäväni tuosta ruokalajista.

Hyvää ruokahalua kaikille toivotan raittiina, pysykää tekin juomatonna! - Ainaskin se kanapoikanen olis ollut musta. Siitä tiedämme, ettei kanaset ole käyneet vieraissa.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja HR1373 » 16.8.2019 10:45:55

Mä olen kokenut uudelleensyntymisen ihmeen äskettäin!

Salasanarumba jatkuu sekä moisiin sydeemeihin tutustuminen. Aih ja voih, hommaa on paljon edessä, mutta siinähän syksy kuluu nopeaan.

Vois aloittaa vaikka uuden ketjun, koska tästä ketjusta tulevat kuvatkin tuhoutumaan lähiaikoina. Kurja juttu sillä eihän näista sanallisista läpinöistä paljon kukaan hädissään oleva lopettaja mitään kostu.
HR1373
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 16.8.2019 10:53:19

HR1373 kirjoitti:Mä olen kokenut uudelleensyntymisen ihmeen äskettäin!

Salasanarumba jatkuu sekä moisiin sydeemeihin tutustuminen. Aih ja voih, hommaa on paljon edessä, mutta siinähän syksy kuluu nopeaan.

Vois aloittaa vaikka uuden ketjun, koska tästä ketjusta tulevat kuvatkin tuhoutumaan lähiaikoina. Kurja juttu sillä eihän näista sanallisista läpinöistä paljon kukaan hädissään oleva lopettaja mitään kostu.

Oletko siis Helistin? :shock: :o :(
Mihin muotoon ja elämään olet nyt syntynyt, alieniksi?
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja HR1373 » 16.8.2019 11:24:07

Tere Juulia, pakko tehdä näin sekä jossain vaiheessa vaihtaa mun harjoitussivustoni netissä ja aloittaa uudelleen uudella nimellä, koska noiden palvelimella pidettyjen kuvien kautta saa selville niiden osoitteen.
HR1373
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat