Olet täällä

Fixattu fajanssi

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Fixattu fajanssi

ViestiKirjoittaja helistin » 21.9.2019 08:35:18

Jos tuhotöitä sopii ihastella, niin tarvii kyllä sanoo, että tää lennokki-isku Saudien öljypömpeleihin oli kyllä upea suoritus!

Itse siitä kyllä kärsitään, mutta isku oli kyllä upea.

Tää yks nuori ilmastotäti matkasi purjepaatilla Usaan ilmastotempauksessaan. Muistaakseni paatissa piti olla sit erinomainen miehistö, joka kiiruusti lennätettiin kuka miltäkin puolelta maailmaa rahtaamaan daamia ameriikkaan. Varsinainen ilmastoteko.

Moni kaakku päältä kaunis, sanotaan.

Noo, mä jatkan tänään vissiin ompeluksia ja kinastelen kummuunin muiden jäsenten kanssa. Yksi joukosta on poissa, sillä hän tulee viettämään kuukauden päivät valtiollisessa täyshoitolassa, jossa ulkona sekä sisällä liikkuminen on hyvin rajoitettua.

Kumma juttu, mä en saanut noista muista tautipesistä tartuntaa. Parina päivänä oli nenu kipee ja sain lievän yskän tapaisen. Nää muut oli tosi sairaita pitkään. Vaan maalaanko nyt piruja seinille tällä möläyksellä, ehkä se iskee muhun sit kun flunssakausi on muualla jo ohitse.

Raittiinna ja silleesti männään tänäänski.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 1970 » 21.9.2019 09:25:04

Ottamatta enempiä kantaa saudien tilanteeseen, niin otan heti ja ihmettelen, miten kehnosti jenkit ovat siellä hoitaneet ilmapuolustuksen. Saudi-Arabia on käytännössä jenkkien alusmaa, sillä he vastaavat puolustuksesta ja öljyvana vie suoraan uudelle mantereelle.

Somaliasta lähtöisen oleva yksi työkaverini oli siellä öljyparatiisissa kolme vuotta duunissa ja muistan,
miten se kertoi ihan suomeksi, että voi vittu miten mä vihaan niitä prinssejä :lol:
ja sanomaa tehostaakseen suti kämmenselällä olkapäitään nokka pystyssä :lol:

Uskomaton maailmakolkka koko Lähi-itä, voin sanoa ihan omasta kokemuksesta ja keijolandiaahan siellä piisaa monella tavalla.
Muslimimaitten suurin ongelma on, että ne rähisee keskenään. No, iänikuinen ruutitynnyri voi ihan hyvin ja rauha on aina vähän
lähempänä eiku kauempana. Riippuu vähän näkökulmasta ja aikavyöhykkeestä ja Mossadin viikkoraporteista, ah ah

joo eletään vaan tätä suomalaista arkea taajamassa ja sen välittömässä läheisyydessä, määrätyssä häveliäisyydessä.
Aye, elefantti syödään pala kerrallaan, vierivä koira ei sammaloidu ja elämä on yksilöllistä, mutta ei keijomopolla mahottomia !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Metsien mies » 21.9.2019 13:15:15

Hi Hombret!

Mukava kuulla seiskakypästäkin välillä...eli et ole itseäsi ihan täysin eliölajiston huipulta tainnoksiin vaakamamboillut... kiva huomata että elämäsi kulkee mukavasti...niin sen pitääkin mennä...

Myös Helistimen touhuja ja juttuja lukiessa saattanee huomata, että suht harmoniassa mennään :wink: ...upeaa!

Olette molemmat säännöllisesti ajatuksissa...ja ihan hyvällä...pitäkää lippu myötä tuulessa myös jatkossa!
Kun on alkuun päästy, niin antaa mennä vaan!!!
Metsien mies
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 1970 » 21.9.2019 15:00:26

^ Morjeksia ! jaa, että hormoniassa mennään !

Tuo pöndelän kanaemäntä, helimys-täti väitti että susta on tullut muka kovakin tosikkolainen.
Epälin tätä kovasti mätäkuun kaskuksi ja laskin sen hellimyksen kaipuun ja Metsien Gubben ikävöimisen tiliin...

Kauniisti laitettu tuo ajatuksissaoleminen. Kunhan ei aivan erottissävytteisesti sentään ja sukkahousuissa kontaten tai jotain sellasta.

Juu, elämä heittää erilaiseen vaiheeseen, mutta sitäpä kun ei voi silleen etukäteen aina tietää, mitä tapahtuu.

Sehän se onkin, :wink:
Aye, elefantti syödään pala kerrallaan, vierivä koira ei sammaloidu ja elämä on yksilöllistä, mutta ei keijomopolla mahottomia !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Metsien mies » 21.9.2019 15:19:02

:lol: :lol: :lol: vai on se helisijä sellasia höpissy...totisuus pysyköön kaukana minusta...on vaan niin kauhea hoppu tän elämisen kanssa nykyään ettei meinaa perässä pysyä... ja kun uuden työ kuvion kanssa on astuminen isompiin kuvioihin, niin menoa riittää.

Helistinkin on löytäny uuden kivan harrasteen noista tipusista.... mielestäni huippu juttu!

Aion seiskakypä toimittaa sulle pienen ja tarpeellisen lahjan (tuotteen minkä parissa nykyään toimin...)lähitulevaisuudessa Tampereelle...johkin... palailen asiaan kun ajankohtaista!...ja toki vakaasti oletan ja luotan ettet tuotteen saatuasi paljasta henkilöllisyyttäni...... :wink:
Kun on alkuun päästy, niin antaa mennä vaan!!!
Metsien mies
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 1970 » 21.9.2019 15:52:09

^ Joo, kylse käy, että otan vastaan toimittasi kaupunkiauton tai pihatraktorin tai raitsikan, jossa lukee firmasi nimi.
Tai mikä vaan muu vehje, laite, aparaatti ja koje ja sen sellanen toimintakelpoinen systeemi - etenkin ilmane !

Tää aktiivisuusranneke låpettamossa on vaan tilapäinen,
eikä näin raskaansarjan viestirysää tänne kohta enää
päästetäkään inessiiviin -> selvinpäin ainakaan.

Hellitys on kova skutsilandelan ehtaa kanalamuori, joka jakaa vankkoja vinkkejä oikeaoppisesta munimistekniikasta.
Kehotankin laatimaan seuraavan vuosikymmenen ensimmäseksi kevääksi ja suoraan jyväjemmarien markkinoille
sellasen maalaismallisen ohjekirjasen, ei tarvii olla ihan suurtalollisen toimintaopas, vaan ihan pienviljelijän näkemyskertomus !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 22.9.2019 19:41:47

Metsien käppyrä kirjoitti:Aion seiskakypä toimittaa sulle pienen ja tarpeellisen lahjan (tuotteen minkä parissa nykyään toimin...)

Son varmasti joku seksilärpytin ko ei omin voimin enää jaksa! - Metsien mies kertoi uuden duuninsa liittyvän jotensakkin puuhun. Lienee veistelee kuusesta seksilärpyttimiä sekä myy niitä Tampereen torilla.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 23.9.2019 07:43:29

Jasso, son sit maanantai päivä jota kaikki työssäkäyvät sekä opiskelijat ovat odottaneet koko helvetin tylsän viikonlopun. Auton klasejakin saa kraaputella kivasti.

Käydessäni tuolla hyisessä ulkoilmastossa röökillä, ajattelin, että kukko ja kanat ovat varmaan kuolleet kylmään jo tuolla aitassa, kun ei kiekumista kuulu. Vaan juuri tätä kirjoittaessani alkoi kuulumaan tuttu ääni pihalta. Mä menen nyt välittömästi antamaan heille ruokaa ja tänään sit porukka siirtyy navettaan, vaikka Jr sanois mitä!

PS. Meil oli pikainen neuvonpito ja työnjako. Elikkojen vapaa elämä loppuu tänään ja koko porukka siirtyy navettaan kärvistelemään talveksi.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 24.9.2019 06:59:00

Eilisestä päivästä mä olen suunnattoman ylpeä. Mä raadoin aikaisesta aamusta myöhäiseen ehtooseen erilaisissa talouteen liittyvissä askareissa. Muu kommuunin väki veteli hirsiä kun oli edellinen yö kulunut jännittävissä tietokonepeleissä. - Jeeeeeeeee!

Mä siis rahtasin kaupungista erilaisia kanalatarpeita navettaan ja sit mää siivosin sen isoimman kanalatarhan navetasta. Oli se perkkele raskas keikka, mut onneksi on olemassa 350 litran rakennusjätesäkkejä. Hengityssuojainta olis kyllä tarvinnut siinä pölinässä, mut ei sit ollut messissä. Muulle porukalle jätin sit kanalan sisustamisen puruilla ja oljilla, mut ei sit sekään näemmä onnistunut. - No tänään on hyvä jatkaa siitä mihin eilen jäin. - Voi hitsi, V-käyrä meni kaikkien huippujen ylitse kyllä päivän aikana, mut se menikin niin paljon, että musta tuli todella kylmän rauhallinen, yön nukuin sikeästi kuin karhu talvella.

Tää meidän pahapoika, joka on siellä valtiollisessa täyshoidossa jonnii aikaa, olis kyllä mua jeesannut, mikäli olis ollut paikalla! - Pohjimmiltaan kunnon kaveri.

Itse asiassa vitutti niin paljon, ettei tullut mieleen edes minkäänlainen alkoholi, tai mikään muukaan oloa helpottava ämnes!
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 1970 » 24.9.2019 07:15:06

Huomenia ja morjeksia Heli.

Elä ny ittees tapata tuolla kanalaemännän elämällä.

Taitaa tuo elämäntyyli silti sulle sopia ja siitä olen puhtaasti iloinen puolestasi.
Sä oot tietysti itse omasta puolestasi, samasta asiasta ja varmaan vielä enemmän.

Hyvä, tästäkin tullee taasen päivä ja jatketaan näitä tosielämän tapahtumia, jotka eivät ole harjoituksia, jei ´
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 24.9.2019 07:36:48

Mä olen alusta asti sanonut, että

DAS ARBEIT MACHTS FREI! - Ihan positiivisessa mielessä.

Nyt on sit vaalea ihanaa tuoksuvaa purua kanalan tarha täynnä! - Sen kun suostuisvat sit menemään sinne navettaan jotenkin? Vapaus kun on valttia.

Mä tunnen kuinka mun lihakset elpyy toimimaan ja kroppa alkaa elää jälleen pitkän tauon jälkeen!
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 24.9.2019 10:03:48

Melkein tekis mieli muuttaa sinne sinun uuteen kanalaasi.
Hienoa työtä Helistin.
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 24.9.2019 17:41:27

Halle juokse lujaa......

Kaikki elikot ovat öitsemässä navetassa puhtailla puruilla ja heinillä!
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 25.9.2019 07:02:27

Kuva

Huomenta, odottelen kellon tulevan edes kahdeksan, jotta voipi alkaa hoitelemaan asioita. Tässä onkin jo reippaana puuhasteltu vedenkannon sekä navettahommien kanssa. Mä veikkaan, et näistä tipuista kasvaa helevetin suuria, mikäli isäänsä tulevat. Minusta ne ovat vajaan kolmen viikon ikäisiksi aika kookkaita. Emokana vaikuttaa tympääntyneeltä kun yrittää opettaa moisessa pienessä tarhassa lentämisen jaloa taitoa tipusille. Sulkasatokin vaivaa, kun ei ole päässyt kylpemään eikä matosia kaivamaan. Taidan sille viedä tänään vähän vaikka jauhelihaa.

Joo, mut ny klo on minuutin yli kasin......

Raittiinna myös tänään.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 26.9.2019 06:36:50

Miten mä olin taas jalkeilla jo klo 6 aamulla?

Uutisia on netistä varovaisesti tsekattu, mutta aion pitää kynäni myös tänään kurissa.

Jr kertoi eilen lukeneensa mielenkiintoisen entisen sotakirjeenvaihtajan artikkelin Lähi-Idän tilanteesta. Iran on sen artikkelin mukaan todella paskamaisessa jamassa mm. Saudien & kumppaneiden vuoksi, jotka kiusaa tehdäkseen eivät suostu mihinkään yhteistyöhön Iranin kanssa ja laittavat kamalat verot juomavedelle, joka putkien kautta kulkee Iraniin.

Saudit taas maksavat USA:n YK:n jäsenmaksut ja saavat vastineeksi sotilaallista läsnäoloa yms:n kaltaista.

No, eipä taida enää risteilyaluksetkaan poiketa Helsingissä kun ilmastouskovaiset siellä kanooteillaan tukkivat väylät. Saksalaisturistit olivat kesällä yhdessä haastattelussa sitä mieltä, että he nyt poikkesivat Helsinkiin, koska laiva täällä pysähtyi ja ei tää kaupunki sen enempää heitä kiinnosta kun ovat matkalla Pietariin.

Tästä ilmastohysteriasta on nyt muodostumassa uusi uskonto.

Surullista sillä vaikka tässä nyt lopetettaisiin kaikki teollinen toiminta sekä liikenne, niin ehkä muutaman sadan vuoden kulttua voisi jotain parantumista alkaa tapahtumaan, mutta pitäis sit kyllä harventaa tätä ihmispopulaatiota helvetin rankasti.

Joo, ei tää planeetta mikään tietokonepeli ole joka toimii kun nappia painaa.

Mut varmaan nää ilmastoidiootit saa tuhottua länsimaisen sivistyksen sekä talouden vielä kokonaan, kun talous alkaa kukoistaa aivan muualla kuin täällä. Tänne jäädään kylmään värjöttelemään sekä syödään sit Kiinan ja Brasilian lähettämiä hätäapu soijapapuja. Venäjäkin voi sit lähettää tänne vaikka hapankaalia piruuttaan.

No, ei se kynä nyt pysynyt kurissa, mut tulihan ny vähän purkau`uttua. (hitto kun mä en noista pilkkusista tiiä minkä näppylän takana ne muhii millonkin).

Joo, veskin pöntsä on sit niin tukossa et putkimien on hälyytettävä paikalle. Syykin selvis eilen, sillä kuulemma kosteuspyyhkeitä ei missään tapauksessa sais veskin pöntsään laittaa ja mähän olen niitä sinne heitellyt, vaikka ollaan ämpärihuuhtelulinjalla. - Voihan paska!

Raittiina nyt kuitenkin tänäänkin eletään vaikka alkoholisti olenkin. Mun kohdallani on aivan turha puhua entisestä alkoholistista, koska kyseinen tauti aktivoituu jo siitä ensimmäisestä huikasta sanoi muut mitä sanovat. Tää on niin testattu homma kun vain voi olla mun kohdallani.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat