Olet täällä

Fixattu fajanssi

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Fixattu fajanssi

ViestiKirjoittaja 0132 » 1.1.2020 13:05:07

Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 3.1.2020 11:57:49

Käytännöllinen essu videon naisella. Väriltään se on hieman arka kyllä talvikanalan oloihin.

Trumppila on aloittanut vuoden 2020 jälleen oikein rauhan merkeissä. Aivan varmasti tästä alkaa pitkä rauhan kausi eri puolilla maailmaa ja demokratia alkaa kukoistamaan kaikkialla ämericän malliin.

Joo, nyt mä tiedän miten puppeleista saapi kuvia. Vie sinne tarhaan ison porkkanan, niin se koko pesue yrittää yhteisvoimin nakertaa sitä, vaikka porkkana on melkein yhtä iso kuin kaninpoikanen itse on.

Vesisateessa ja kovassa tuulessa sitä on tämäkin raitis päivä etenee kohti iltapäivää ja iltaa, sillä pimeähän tuleekin jo muutaman tunnin kulttua.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 3.1.2020 12:09:35

Malttamattona odotan niitä puppelikuvia. :wink:
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 3.1.2020 13:17:25

Huomiseen menee puppelikuvat, sillä tää ihmisväki on jyrsinyt puppeleiden porkkanat, tyhjä pussi oli vain pöydällä. Myöhemmin haen lisää porkkanoita ja piilotan pupuille oman pussin.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 4.1.2020 10:38:17

Kuva

Ny ei oo puppelin kuvia ko tilal on trumppelin kuva.

Kyllä nyt on päivät sekaisin. Tänään on jälleen lauantai!

Mä lähden ny navettaan tervehtimään väkeä. Raittiina meinaan pysytellä tämänkin päivän, joka pimenee jälleen siinä puolineljän maissa. Olikos sen päivän pituus jotain 5 h 20 minsaa tähän aikaan vuodesta täällä.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

sunnuntai

ViestiKirjoittaja helistin » 5.1.2020 10:25:55

Kuva

Iranin pyhimmän moskeijan katolle on ilmestynyt punainen lippu.

Olen viime aikoina yrittänyt saada selvää Lähi-Idästä, mutta ei siitä erkkikään ota selvää. Sympatiat ovat kyllä Iranin puolella. Saudit pompottaa Usaa tekemään vaikka mitä puolestaan, Israelkin on siinä mukana.

Kun vaan Suomi ymmärtäis pysyä erossa Natosta ja Usasta.

Raittiina myös tänään.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 6.1.2020 17:42:50

Loppiainen ja maanantai!

Raittiina ollaan edelleen. En oikein ole juttutuulella.

Toivottavasti Trumppi hengenheimolaisineen tukehtuu golfpalloihinsa!
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 0132 » 7.1.2020 22:09:52

Tsemppiä sinne.
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 8.1.2020 04:02:22

Kiitti Putkis. Nukahdin eilen liian aikaisin ja nyt sitten olen herännyt klo 2:00 hiiviskelemään taskulampun kanssa ympäri taloa, sillä tuvassa nukkuu vielä jouluvieraspariskunta, siis senior ja naisystävä. Lähtevät tästä lähipäivinä kotiinsa.

Eilen sain delekoitua kanalan siivouksen eteenpäin lahjuksilla. Hommasin lahjusten lisäksi pari kertakäyttösuojapukua ja hengityssuojaimia. - Onneks ei itse tarvinnut osallistua moiseen työrupeamaan. Sylvia, Raineri ja Emo joutuivat nyt muiden kanojen ja Einarin tarhaan. Siellä nyt lienee sitten kysymys nokkimisjärjestyksestä. Illalla kävin moikkaamassa Sylviaa ja Raineria ja pidin heille rohkaisupuheen, heitä ei nimittäin oltu hyväksytty orsille olleskaan.

Puppelit ovat erittäin reippaita ja vilkkaita. Porkkana ja omena maistuu mainiosti. Makeata ei pitäisi kuulemma antaa usein, mutta kun ne niin kovasti pitävät niistä, niin tuleehan niitä annettua.

Kyllä tää on nyt aamukahvin paikka, ei tässä enää uni tule silmään. Raittiina tässä ihmetellään maailmanmenoa.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 10.1.2020 10:53:58

Muinaiset egyptiläiset tulivat siihen johtopäätökseen, että aivot ovat sitä varten, että ne tuottavat räkää nenään. Myöhempinä aikoina on nupin sisältöä leikelty, viipaloitu, kuvattu ja niille on tehty vaikka mitä, jotta nupin arvoituksista päästäisiin selvyyteen. Pitkään sieltä etsittiin sielua, mutta sitä ei ole löytynyt. Nyttemmin sieltä etsitään sitä, mikä tekee ihmisestä elämen, joka poikkeaa muista eläimistä kuitenkin aika paljon. - No, nyt hihkutaan jälleen riemusta tutkijapiireissä, sillä on löydetty uusi aikaisemmin havaitsematon ionien vaihtotapa aivosoluissa. Innokkaimmat ennustavat, että nyt vihdoinkin "minuuden" arvoitus on kenties ratkeamassa. Ja aivot ovat jälleen kerran osoittautuneet paljon monimutkaisemmiksi kuin on luultu.

No onhan ne monimutkaiset kun ei edes alkoholismin perimmäistä arvoitusta ole saatu ratkaistua.

No, mulle on kyllä muodostunut lukemastani materiaalista aivan oma käsitys siitä miksi ihminen saattaa sairastua sellaiseen tilaan, että oikeestaan mikään muu ei enää paljoa merkitse kuin päivittäisen alkoholiannoksen saaminen. Omien tutkimusten pohjana on tietysti omat kokemukset alkoholistin elämän kurimuksesssa, sekä lukuisten muidenkin ihmisten kokemukset, joita olen kuullut AA-palavereissa, sekä aiheesta lukemani tekstit.

Mutta onneksi myös tänään voin viettää päivän raittiina. Päivä kuluu raittiina ilman minkäänlaista aivoitusta, joka toisi mieleen halun lotkottaa tuota myrkyllistä litkua.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja lomapuisto » 10.1.2020 13:23:45

Hei Helistin!

Kiva kun kirjoittelet aivoituksistasi!
Mulla nyt ei ihmeitä, mutta katselen kun orava hyppi pää edellä ja häntä suorana kuusen latvasta maata kohti. Ja mietin sitäkin, että mihin kolmesta kiinnostavasta ryhmästä menisin illalla.

Ensimmäiset asiat ensiksi
lomapuisto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 11.1.2020 09:42:24

nyt sitten olen herännyt klo 2:00 hiiviskelemään taskulampun kanssa ympäri taloa
Oi että joskus vaan ne mielikuvat mitä kirjoitetut sanat saa aikaseksi :lol: ihan parasta!
Believe you can and you´re halfway there.
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja helistin » 11.1.2020 18:26:39

Kuva

Mä tääl räplään lomakortteja, mut tää ei ihan herätä kyllä matkustushaluja. Selvin päin täs kuiteskin ollaan.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 12.1.2020 13:23:33

Ihmissyöjäsaarelleko ajattelit lomautua?
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 13.1.2020 20:31:53

Taivaallahan on selvästi ufo, joka lähettää kärventäviä säteitä! - Eiks mikään suurvalta ole vielä keksinyt sellasta satelliittia, josta voi lähettää vaikka lasersäteitä maahan. Sillähän olis kiva kärväytellä vaikka mitä. Mä ainaskin kärväyttäisin trumppelin tornin sillä.

Meidän jouluvieraiden pitäis huomenna lähteä kotiinsa.

Mä olen jälleen aloittanut ohjelmointikurssin. Saas nähä kauanko tänä vuonna homma kiinnostaa?

Raittiina täs on vietetty tääkin päivä. Mä etin netistä ilmaista venäjänkielen kurssia, mut en löytänyt. Onhan siellä kaikenmoisia matkailukielikursseja, mut ei mua semmotteet kiinnosta olleska.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat