"Kello on melkein kolme, ja tässä sitä tepastellaan", totes äijä just kalsarit jalassa.
Vaikka ralliretki oli päihteetön, niin koska lähdettiin liikenteesen ennen auringonnousua ja palattiin sen jälkeen, ei sitten tänään herättykään ennen puol yhtä. Mä olen sentään saanu jo farkut jalkaan, äijä ei.
Pahoin pelkään, ettei ikinä koskaan pystytä elämään kuin "kunnon ihmiset", sillai särmästi ja reippaasti ja aikaansaavasti. Äijää tämä ahdistaa välillä kovastikin, ja kyl mäkin haluaisin olla jotenkin enemmän "vastuullinen aikuinen", mutta kun ei niin ei.
Bongasin just äsken yhden äijän etäisen kaverin kihlatun vauvamasukuvan Facesta ja kerroin siitä äijälle. Kysyin vielä, että tuleeko sille paha mieli tuollaisista, kun mä siis olen lisääntymiskyvytön. Äijä sanoi siihen, että ei, eihän hän jaksa pitää edes omista asioistaan huolta. Saati sitten olla jonkun huoltaja.
Juulia, äijäkään ei dokannu, kuvas kyllä, mutta ehkä kovasti Lidlin/Koffin/Pirkan punasilta näyttäneet limppatölkit hämäs plinkkaajat
Mutta nyt pitäs käydä hakemassa jotain einestä, voi hemmetin prkl, niin kovin raskasta.