Kirjoittaja Tyräkki » 14.5.2019 20:15:32
Tiistai.
Töitä pitkän kaavan mukaan ja reenit siihen päälle.
Ginger, en ehkä vastaa ihan kysymykseesi, mutta ymmärsin just jotenkin sen, että vaikka dokaaminen kautta aikain/koko vuosituhannen aiheutti mulle erinäisiä (kevyitä) ikävyyksiä, mä en oikeastaan millään tavalla kyseenalaistanut juomista. Mokailut ja sekoilut ja darrailut oli vaan välttämätön paha, jonka viinan iloista joutu maksamaan. Enkä mä mitenkään riippuvaisena itseäni pitänyt, ainoostaan vaan huonona kohtuukäyttäjänä.
Ilosena yllätyksenä on tullut se, etten mä sittenkään tartte (tai edes kaipaa) viinaa selvitäkseni elostani, vaikka pidin sitä ihan itsestäänselvyytenä, enkä olis voinu kuvitellakaan lopettavani noin niinku hyvän sään aikana "vapaaehtoisesti".
Tällä hetkellä ainoastaan joissain kilistelytilanteissa tuntuu vähän tekopyhältä ja turhantarkalta olla ottamatta sitä yhtä alkumaljaa, jonka esmes autoilijakin voi näillä promillerajoilla ihan hyvin ottaa. Älkää peljätkö, en ole ottamassa, eikä noita tilanteita mun elämässä riesaksi asti ole, mutta en mä tilanteista nauti, saati halua korostaa "erityisyyttäni".
Koska kyllähän jotain vikaa tai mätää tai hämärää on tyypissä oltava, jossei sille yhtään viina maistu..Ei multa esmes uusista työkavereista kukaan ole mitään kysynyt niinä parina kertana, kun olen niiden kanssa "ollut ulkona", mutta itsekseni olen uutta imagoani pohtinut.