Kirjoittaja Tyräkki » 14.4.2019 14:22:18
Ginger, ymmärrän, eihän se viina mitään ratkase tai muuta, mutta, ja taas kerran mutta, kyllähän se tilapäisesti tasottaa. [Älkää ymmärtäkö tota niin, että suosittelisin tai himoitsisin viinaa, mutta en nyt prkl kehtaa toisinkaan väittää, kun alkoholi kuitenkin kemiallisesti on hyvin yleislamaava yhdiste.]
Mä en nyt jotenkin saa sisäistä ristiriitaani ratkastua. Koen huonoa omaatuntoa siitä, että "vihaan" sekä lähisukulaisiani että ystäväisiäni, mutta en mä pysty pakottamaan, harhauttamaan tai huijaamaan itseäni tuntemaan toisinkaan.
Kävin antamassa protestiääneni ja hain ohimennen töitä parin maakunnan takaa. Tosin en kevyellä googlauksella saanu selville onko haku ns. aidosti avoin vai ns. hv- eli haista vittu-haku, jossa tekijä on jo hyvinkin tiedossa. Lisäks sit jos sattusin ton saamaan, tarkottas se joko sitä, että mun pitäs ottaa kohteesta oma kämppä, tai äijän pitäis alkaa myydä tätä "remontoijan unelmaa" ja ottaa joko suoraan taloudellisesti kamalasti takkiinsa, tai elää monta vuotta pelko perseessä korvausvelvoitteita odotellen.
Suota siellä ja vetelää täällä.