Olet täällä

Ylläpitelyä

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ylläpitelyä

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 21.4.2019 18:45:33

Ginger, jotenkin musta tuntuu jopa hieman väärältä tai vähintään rienaavalta pitää elämää ensisijaisesti ja pohjimmiltaan vaan hirveen raadollisena, mutta kun en oikein muutenkaan osaa asennoitua. Ja eihän toi poissulje sitä, etteikö mulla olis usein ihan mukavaa.

Mutta noin niinku loppupeleissä.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 22.4.2019 15:25:32

Sunn..eiku maanantai.

Viimeinenkin pääsiäisvelvollisuus suoritettuna, meillä kävin ihan vieraita, serkku perheineen. Nuohooja ja valokuitukauppias poislukien olivat vuoden ekat kyläilijät. Kankeetahan se oli, kuten aina, varsinkin kun äijän ja serkun äijän tapauksessa 1+1 ei ole kolme, ei edes kaks, vaan hyvin lähellä absoluuttista nollapistettä. Serkku sinänsä on mun ainut jäljellä oleva lapsuudenystävä.

Mutta nytpä sitte pitäski taas vääntää duunimatskuja huomiselle. Paitsi iha ekaks pitäs tehä safkaa.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 22.4.2019 21:13:48

Myöhempi maanantai.

Duunimatskut etäisesti kasassa ja lounasruokaa pitäs olla äijälle ainakin keskiviikoks.

Muuten kyllä hieman epävakainen olo, liikaa edustamista takana. Ja edessä, huomenna pitäis pitkästä aikaa nähdä "ihania ystäväisiä". Onneks kaikkien mielenkiinto kohdistuu varmasti yhteen "kaukaiseen vieraaseen", joten riittänee kunhan vaan leikin mukamas mukana.

Noh, eihän perjantaiehtooseen ole enää sataakaan tuntia. Että kyllähän se siitä sitten taas, en nyt(kään) vaan oikein jaksais.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 23.4.2019 20:52:09

Tiistai.

Kasiks töihin ja kasiks himaan.

Ihanaisten ystäväisten seurue koostu pelkistä naisista ja lapsista, joten homman nimi oli halihalilässynlässyn. Noh, pitsa oli hyvää.

Huome töitä ja treenit, nyt unta.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 24.4.2019 19:17:53

Keskiviikko.

Kasiks töihin, kuudeks kottiin. Nyt omaa laatuaikaa, kun äijä on retkillänsä. Eli pyykkivuoren purkua ja plinkkiä.

Huome vuoden ekat maksalabrat.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 25.4.2019 18:28:08

Torstai.

Ympyrä ei sitten sulkeutunut vieläkään, mun maksa-arvot näyttää yhä siltä kuin dokaisin niin maan perkeleesti. En enää jaksa ihan hirveästi huolestua, katotaan nyt mitä lekuri parin viikon päästä sanoo. Mutta olen mä sillä tavalla pettyny, että jos syynä on ihan vaan maksan elintaparasvoittuminen, niin näköjään lähemmäs 2 v ilman viinaa, vuosi suositusten mukaista liikuntaa ja yli puol vuotta painonhallintaa ei näy missään, ei ainakaan GT:ssä tai ALAT:ssa.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 25.4.2019 18:43:59

Ikävä maksa sulla. Jos se nyt vain on sellainen, joi sitten tai ei.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 25.4.2019 19:33:58

Helistin, ei kai tää kauhean nopeasti tappavaa ainakaan ole, kun en vielä yhtään ole riutunut :mrgreen:

Ja näinköhän mä vieläkään olisin lopettanu dokaamista, jossen olis niin kovast pelästyny.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Ginger2 » 26.4.2019 07:25:59

Huomenta Tyräkki, tosi outo juttu toi sun maksa. Harmillista että hyvistä elintavoista huolimatta arvot edelleen koholla. Nyt odottaisin lekurilta todella asiantuntevaa konsultointia miten toimia jatkossa. Johan tuossa menee elämänhalut, jos elämä on jatkuvaa valintojen tekoa ilman niistä saatavaa hyötyä.

No kyllähän meillä kovasti kerrotaan ettei maksa tykkää makeasta. Joka kerta kun olen syönyt lakritsipussin pohdin oliko tää nyt yhtä paha kuin puoli pulloa viiniä. Joskus taas on fiilis ettei mitään väliä.

Tsemppiä!
Kyllä sä pystyt!
Ginger2
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 26.4.2019 10:32:55

On sulla omituinen maksa.
Tai sitten sulla on labotariossa vihamies joka sabotoi verinäytteitäsi.
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 26.4.2019 15:39:25

Kas kas, labratulokset ihan ylitti jonkun hälytysrajan, kun teekoosta hoitaja soitti ja lekuri palaa asiaan jo kenties ens viikolla. [Mä olen aina saanut hyvää palvelua arvauskeskuksista.]

Jaa-a, mitenhän sitä sitten vknlopun viettäis.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 26.4.2019 18:13:51

No mitähän tohonkin sit sanois, rrkele!

Syötkös sää niitä masispillereitä? Nekään kun ei kaikille käy, vaikka miten sanoisvat, että on hyvin siedettyjä lääkkeitä jne.

Törppö maksa jokatapauksessa.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 26.4.2019 18:57:08

En nyt vieläkään ole ihan aikuisten oikeasti samalla tavalla paniikkihuolissani, kuten sillon joskus tän kaiken maksavammakammon alkuaikoina, mutta meni pe-ehtoosta nyt vähän fiilarit. Luvassa kuitenkin on vähintään epämukavaa odottelua. Ja eiköhän lekurin ekoja kysymyksiä ole, että miten sen alkoholinkäytön kanssa nyt on. Noh, eipä siinä, aiheellinen kysymys, pakkohan niitten on kysyä. Mutta en mä ylpeä tosta leimasta ole.

Onneks tänä viikonloppuna ei tartte sosiaalistella, vähän josko jotain rästipihatöitä sais jossain välissä väännettyä.

Helistin, juu, fluoksetiiniä menee, tosin olen syöny sitä jo tosi kauan ennenku maksalabroissa oli mitään häikkää. Mutta ehkä lekuri vielä ehdottaa sen alasajoa, jos ei muuta keksi.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 26.4.2019 19:32:46

No sitä fluoksetiinia mäkin syön ja olen aikaisemminkin syönyt todella pitkään, eikä mulla ole maksa-arvoihin vaikuttanut mitään.

Tällä vimosella ryyppäyssessiolla avopuolen psykiatri uhkas kerran laittaa mut sairaalaan maksa-arvojen takia. Silloin mulla oli ne pöllölänlääkkeet ja sit mä ryyppäsin aivan sikana kun en kestänyt sitä hillitöntä meteliä päässäni. Silloin mä olin aivan muuten tällä planeetalla, mutta järkyttävä meteli päässä sotki koko elämän aivan sietämättömäksi. Ei sellasta kukaan edes yritä selvin päin sietää. Sillon mulla oli maksa-arvo oli yli 600 jotain. Mut ei se sit mua sairaalaan kummiskaan laittanut. Kehotti vähentämään ryyppäämistä.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 26.4.2019 21:13:06

Olet sä kyllä Helistin ehtiny paljon näkemään ja kokemaan.

Ja kuulemaan :shock:

Sillo ku aikoinaan sain aluesairaalaan lähetteen, mul oli alat yli 500, nyt kyl vaan jotai sataviiskytä, että toki on mahdollista, että taas ja edelleen vaan kattellaan. Mitäänhän ei tolla edellisellä kerrallakaan oikein löydetty.

Noh, tää ilta nyt vaan kulutettu.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat