Olet täällä

Ylläpitelyä

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ylläpitelyä

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 19.8.2019 19:38:58

Maanantai.

Eiliset päikkärit kostautu heti hyvin rikkonaisilla yöunilla, onneks aamulla oli varaa torkuttaa.

Töissä ihan perus, kuten myös muuten.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja HR1373 » 20.8.2019 08:29:25

Sä näytät elävän normaalirumbaa!
HR1373
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 20.8.2019 19:58:21

HR-Helise, kyl maar, onneks ei tartte dokata, eikä rämpiä ruuhkavuosissa. Tämän tason suorittamiseen mulla ruumiin- ja sielunvoimat vielä riittää. Ainakin hetkittäin :mrgreen:

Tiistai. Puol kasilta kohti töitä, reenit siihen päälle ja seiskaks himaan. Eipä tässä sitten juur muuta.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 21.8.2019 19:25:21

Keskiviikko.

Tänään lähin duuniin vasta kasilta, ja reenien kautta ehdin himaan jo heti kuuden jälkeen.

Näin reeneissä ainoan julkijuoppokaverini, joka sekin tosin noin kahenkymmenen katkon ja yhden "laitoshoidon" jäljiltä on toista vuotta nollilla. Tuli jotenkin puhe kaljapöhöstä, ja sain koko raitisteluaikani ekan kohteliaisuuden siitä, että mun ulkonäkö olis dokaamisen lopettamisen jälkeen kohentunu. Eihän siinä sitten menny ku lähemmäs kaheksansataa päivää.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 22.8.2019 16:51:52

Jahas, viikko vieriny jo torstaihin.

Töitä ja Lidl. Äijä retkillään, joten hypin pöydillä päivällistämällä valmissalaatilla jo toista päivää putkeen. Molemmat oli sentään punasella laputettuja, eli enhän mä mikään tuhlaileva laiskuri ole, vaan ruokahävikkiä vastaan taisteleva hurskas luonnonystävä!

Ai niin mutta se ostolakko ei juurkaan kestäny vanhaa kunnon "mä en juo enää ikinä"-lupausta pitempään.

Vknloppu pitää vaihteeks uhrata lähiomaistelulle, äitee se tossa jo soittikin, että kai mä olen huomenna tulossa. Vitutusta tuskin voi välttää, onneks keikka ei voi juur puoltatoista vuorokautta pitempään kestää.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Mirabelle » 23.8.2019 10:24:52

Hei Tyräkki! Sainkin taas reilusti lisää motivaatiota raitisteluun, kun kerroit että kahdeksansadan päivän korvilla saattaa jo saada ulkonäköön kohdistuvan kohteliaisuuden 8) ! Sitä odotellessa (mulla sinne on kyllä vielä matkaa), mukavaa viikonloppua kotikonnuilla.
Mirabelle
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 24.8.2019 17:32:57

Mirabelle, hyvää kannattaa odottaa, vai miten se nyt menikään :lol:

Lauantai.

Melkein vuorokausi lusittuna, reilu puolikas vielä jäljellä. En nyt aivan erityisesti ole tällä erää kärsinyt. Mutta ei nyt nuolaista vielä..
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 25.8.2019 18:29:35

Sunnuntai.

Pääsin liukenemaan porukoilta heti aamupäiväisen atk-tukisession jälkeen, mutta muutenkin päivä menny enimmäkseen velvollisuuksiin. Äijälle on terveellistä, ja suht koht kustannustehokasta, kotiruokaa taas pariks päiväks,ja olen melkein saanut huomiset duuni- ja reenikamat kasaan.

Yritin kattoa kuteitakin, niitä puolihuoliteltuja, jo valmiiks, mutta se nyt jäi toistaseks vaiheeseen, koska kaikista vaihtoehdoista just se harkitsemani vaatiskin näköjään hieman neulaa ja lankaa. Kykenen siihen kyllä, mutta en tiedä onko se tapahtuakseen tänään.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 26.8.2019 19:47:36

Maanantai.

Duunii ja treenii.

Kuten huomaatte, mä olen vaihteeks kauheen vakaa, tyyni ja tasainen. Mahdollista on, että tätä jatkuu koko syksyn, kunnes vuodenvaihteen jälkeen ollen sitten ennen pitkää taas vähintään työttömyysangsteissa.

Mutta seuraavaks jakso murhailua ennen unosia.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 27.8.2019 16:12:59

Tiistai.

Hitaan nihkee päivä. Kuumaa ja kirkasta, ainakin kun migreeni yrittää ja pistää häikimään.

Oottelen yhtä kokousta, mahtaisinko ihan päästä hallituspaikastani eroon. Yhdistystoiminta ei ole sydäntäni lähellä, yhden ainoan kerran en vaan saanut kieltäydyttyä tarpeeks jämäkästi. Siitä olen kuitenkin ihan varma, että toimihenkilöks en ole taivuteltavissa.

Kokousta tulee ikävästi pitkittämään ihana ämmämäinen "voi että kuinka mukavaa nähdä mitä kuuluu ai ku kiva"-lässytys. Ai niin mut sehän on sitä ihanaa sosiaalista kanssakäymistä ja voimaannuttavaa vuorovaikutusta.

Onneks mulla on hyvä muisti, niin voin esittää kiinnostunutta ja tiedustella esmes että miten lahjakkaan esikoispojan ylppärit meni tai millainen oli purjehduskausi. Tai millaista nyt on tarha-arki tai onko koira voinut hyvin.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 27.8.2019 16:25:47

Eikös maar olekkin voimaannuttavaa? - Ihanaa!
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 27.8.2019 20:50:40

Kyl mää nyt olen voi..punut.

Tosin olis liioittelua väittää, että mä tollasissakaan sosiaalisissa tilanteissa ihan koko aikaa kärsisin, saati että olisin jossain ahdistus-/paniikkimoodissa. Pystyn ja kykenen, en vaan viitsis enkä jaksais, koska koen ihmissuhteilun helposti keinotekoiseksi ja keinomakeaksi.

Mutta sitten taas unta, onneks triptaani toimii eikä päätä enää vihlo.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 28.8.2019 07:43:03

Pääsitkö eroon hallituspaikasta? Itse en edes halua mennä esim taloyhtiön tai tiehoitokunnan kokouksiin siinä pelossa, että huolin jonkun nakin mitä sitten kadun jälkeen päin. Vaikka kauheasti arvostan niitä jotka viitsii noita hommia hoitaa.

Mietin tuossa kysymys / vastaus palstaa lukiessani, että me ihmiset miellämme itseämme ja asioita ympärillämme hyvin eri tavalla. Olen saanut mielikuvan sinusta "ei niin kauhean sosiaalisena" ihmisenä. Et hirveästi hehkuta kaveritapaamisia ja vastaavia, toisin kuin minä. Mutta silti kirjoitit että sinulla on lähemmäs 10 (tai alle) läheistä ystävää. Se on minun mielestä aivan hirveästi. Vaikka olen melkoisen aktiivinen sosiaalisesti niin minulla on vain noin 3 läheistä ystävää. En vaan osaa olla niin avoin, että päästäisin kauhean läheiseksi hyviäkään ystäviäni. Vaikka kauheasti nautinkin heidän seurastaan. Kumpi meistä siis on oikeasti sosiaalinen? Sinä jolla on monta läheistä ystävää, mutta et tykkää riekkua kaiken maailman kissanristiäisissä, vai minä joka päästän lähelleni vain pari, mutta olen sitten taas varsinainen kyläluuta, joka ei kestä olla liian pitkään eristyksissä? Näitä elämän ihmeellisiä kysymyksiä :roll: . Joiden vastauksilla ei sitten taas loppupeleissä ole yhtään mitään merkitystä, pääasia että ollaan tyytyväisiä tahoillamme :wink: .
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 28.8.2019 11:25:56

Tyräkki kirjoitti:Tiistai.
Onneks mulla on hyvä muisti, niin voin esittää kiinnostunutta ja tiedustella esmes että miten lahjakkaan esikoispojan ylppärit meni tai millainen oli purjehduskausi. Tai millaista nyt on tarha-arki tai onko koira voinut hyvin.

Jos muisti joskus pettääkin, aina voi kysyä kuinka suoli on toiminut. :mrgreen: :mrgreen:
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 28.8.2019 17:13:30

Juulia, täytyy pitää tuo suolipuoli mielessä, jos joskus tulee sellainen tilanne, ettei säästäkään ole enää mitään puhuttavaa...

Vilma, tein ihan tarkastuslaskennan, ja kyllä äijän ja serkun jälkeen pidän noin kahdeksaa tyyppiä (joita en osaa laittaa minkäänlaiseen järjestykseen) seuraavaks "läheisimpinä ystävinäni". Toki ne alkaa olla sitä mulle, ja mä sitä niille, jo aika "vanhoilla näytöillä". Ollaan "kasvettu erilleen" jo vuosikausia ja mun raivoraitistelu on myös lyönyt lisää kiilaa. Tai siis kuten olen jo aiemminkin myöntänyt, ehkä mua on alunperinkin kiinnostanu enempi bilettäminen, dokaaminen ja ihan vaan viinanjuonti enempi ku varsinaisesti ystäväistely.

Lienen joku näennäissosiaalisesti lahjakas introvertti.

Keskiviikko. Perussettiä, töitä ja treenit. Illan iloks pitäs vähän duunimatskuja vielä vääntää.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat