Olet täällä

Ylläpitelyä

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ylläpitelyä

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 10.9.2019 18:06:56

Tiistai.

Töitä ja pään alueelle kohdistuneita toimenpiteitä, lähti niin hammaskiveä kuin hiuksiakin. Yritin myös duunissa rikkoa polveni kaatumalla portaissa. Polvi säästy, mutta säären yläosa sai aika kovan tärskyn. Vastaavia olen toki ottanut kännissä kyntämällä aikoinaan harva se viikonloppu, mustelmilla olin käytännössä jatkuvasti. [Kännisen tsäkällä selvisin melkein aina pelkillä mustelmilla. Yhteen palovamman kanssa menin kerran päivystykseen.]

Seuraavaks pitäs kai vilkasta päivän tehtävälistaa.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 11.9.2019 19:17:39

Keskiviikko.

Kasin pintaan töihin, reenien kautta kuuden jälkeen himaan. Sit pyykit koneeseen ja safkaa sisuksiin, eipä tässä sitten juur muuta tälle päivälle.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 12.9.2019 18:13:32

Torstai.

Töitä ja vähän himahommia. Äijälle on ruokaa taas muutamaks päiväks, ja puhtaita kalsareita. [En joudu elämään kotityöorjuudessa, mutta ruoka ja pyykit on enempi mun vastuulla, äijä sit taas esim..hmm..mites en nyt keksikään mitään esimerkkiä..]

Edelleen ratkasematta on se, missä välissä mä vähän opiskelisin. Arki-iltaisin en näköjään oikein ehdi, enkä ainakaan jaksa. Mutta ihan hetkessä mä saan hukattua myös viikonloput. Noh, katotaan josko täsä joskus kykenisin väkisin vääntämään. Enhän mä moneen kuukauteen ole edes yrittänyt.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 13.9.2019 16:08:11

Perjantai.

Jahas, se olis vknloppu sitten.

Äijä torkkuu, tarkotus olis lähteä vähän luontoretkelle, kunhan herra saa "hetken levättyä".

Muissa ketjuissa on keskusteltu kiinnostavia "paskaduuneista" ja taloudenpidosta ja koulutusmahdollisuuksista, mutta en ole kuplastani lähtenyt niihin huutelemaan. Mähän en ole syntynyt mitenkään korkean sosioekonomisen statuksen perheeseen tai sukuun, mutta asun, oon töissä ja ystäväistelen ainakin yheksänkytäprosenttisesti pelkästään kaiken maailman maistereitten kanssa. En ole tilanteeseen pyrkimällä pyrkinyt, tai pidä sitä hienona tai tavoiteltavana. Mutta hyvä esimerkki sosiaalisesta segrekaatiosta ja kuplautumisesta.

Lisäks saattais olla, että mä en niin usein pitäis itteäni niin epäonnistuneena, jos en olis ympäröity niin hemmetin hyväosaisilla. Tai ainakin näennäisesti sellasilla.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 14.9.2019 20:19:05

Lauantai.

Ainakaan tänäänkään ei tullut opiskeltua. Meiän piti tehdä suunnilleen puolen päivän retki äijän porukoitten mökille ja yhteen tapahtumaan, mutta se sitten venykin yli kymmenen tunnin keikaks. Ihan jeesookoo, ei siinä, mutta mitään muuta tähän päivään en nyt jaksa enää edes yrittää.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 15.9.2019 13:57:43

Sunnuntai.

Rasti seinään, napsuttelin tossa muutama sata sanaa oppimistehtävää. Pitipä ihan tarkistaa, että neljä-ja-puol-sataa.

Täytyy kattoa kuinka pitkiä muut on tehny, ja pyrkiä johonkin ~80 prossaan siitä..

Tosin ei ehkä tänään, pitäs hakee safkatarpeita, ja jos hyvin käy, syödään tänään oikein sunnuntaipäivällinen.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 15.9.2019 20:44:44

Sunnuntaiehtoo, viikon loppu.

Uuteen kierrokseen pitäis vielä vähän valmistautua. Vähintään valkata vaatteet, jotta voin ylläpitää uhoani elokuussa alkaneesta uudesta hyvinpukeutuvasta ja edes etäisesti elegantista elämästä.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 16.9.2019 18:44:42

Maanantai.

Ei mitenkään ihmeellinen päivä. Nukuin pätkäsesti, heräsin huonosti, työtkin vähän takkuili.

Noh, vähän vielä jotain, sitten unta ja uus erä.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 17.9.2019 19:44:57

Tiistai.

Satunnaistakaan lukijaa ei varmaan yllätä, että päivän ohjelmassa oli töitä ja treenit. Kuten huomennakin.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 18.9.2019 18:37:01

Keskiviikko.

Töitä ja treenit.

Ei kai täsä sitte muuta.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 19.9.2019 17:24:47

Torstai.

Töitä ja Lidl.

Vähä jottai duunijuttui pitäs ehkä viel tälle illalle kattella.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 20.9.2019 19:36:14

Perjantai.

Tänäänki töitä ja Lidl, perjantaiboonuksena päikkärit.

Jotain täsä ehkä vielä vähän vois, ehkä.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 21.9.2019 11:19:20

Lauantai.

Numeroautistille merkittävä 2 2 22 -päivä näköjään tänään.

Välillä vähän mietiskelen, mahtaako kuinka moni satunnainen tai vakituisempi lukija ihan odottaa, että koska itseriittonen väärinraitistelija lankeaa ja on vihdoin valmis "tunnustamaan voimattomuutensa" ja "tekemään kaikkensa".

Noh, sehän voi tapahtua ihan koska tahansa. Varaan myös oikeuden olla asioista eri mieltä vuoden tai viikon päästä, tai vaikka jo huomenna.

Mutta en tänään, saammepa nähdä.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 21.9.2019 11:32:04

Moikkaaa

^ Määä niin kovasti äsken hetken ihmettelin, että mikä kaks kaks kaks kaks-päivä oikein nyt on !!??

Toi plinkkilaskuri on kyl ihan paikallaan ja onhan sillä merkitystä,
että missä kohtaa ainakin itse menee tätä omaa
laskennallista laskuaan ja aikakautta ja
onnea vaan näistä tän hetkisistä, kyl

Olen itse monien lukujen ja numeroiden osalta varsin maanisneuroottinen, enkä osaa sitä sen cummemmin määritellä.
Harvemmin se numerologinen pedanttisuus kuitenkaan johtaa tappeluun öiselle nakkikioskille tai ei-toivottoon raskautumaan.
En rakasta lukuja, kuten joku objektiiviviettinen 18 vuotta sitten tuhottuja tuplatorneja tai Eiffelin 300 metrin mittasta ranskisromua.

Täs ois nyt mässyjen osalta vuosikymmenen viimeinen sessio ja sitten raakasti ainakin sen sata (100) päivää ilman lisättyä sokrua.
Lidlin paistokset oli tosihyviä, mutta mä jotenkin kyllästyin siihen viikoittaisostamiseen jo kuudessa vuodessa !

Juu aurinko paistelee hetken aikaa ja elämä näyttää ihan hyvältä, kuten tämä kalenterin seutu syksyihmiselle
ja selitystä en ole sille saanut, että miksi ihmees kevään lapsi halajaa syksyyn, aina uudestaan ja uudestaan

jatkoja vaan tännekin, jeee
Aye, elefantti syödään pala kerrallaan, vierivä koira ei sammaloidu ja elämä on yksilöllistä, mutta ei keijomopolla mahottomia !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja viimeinenpisara » 21.9.2019 11:43:06

Onneksi olkoon! Luin ketjuasi (ja toista Vähentäjien puolella). Tosi inspiroiva ja hauskasti kirjoitettu. Sinä niinkuin ’vain lopetit’ juomisen? Melkoinen saavutus!

Ihan kaikkia viestejä en lukenut (niitä oli tuhansia), miten niiden maksa-arvojen kanssa kävi? Entä otitko/tarvitsitko koskaan Antabusta?
viimeinenpisara
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat