Olet täällä

Ylläpitelyä

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ylläpitelyä

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 18.10.2020 13:44:23

Sunnuntai.

En usko, että nautin darrattomistakaan sunnuntaipäivistä ennenku ehkä sitten eläkkeellä.

Eli siis joskus 2050. [Ihan oikeesti, https://www.tyoelake.fi/elakkeet-eri-elamantilanteissa/vanhuuselake-ikaluokilla-oma-elakeikansa/ ]

Eli siis joskus niin hamassa tulevaisuudessa, ettei sen, tai ainakaan eläkkeen, varaan kannattane kauheesti laskea.

En mä vihaa työtäni, vaan ihan työtä ylipäätään. Vaivannäkö vaan ei oo mulle mieleen.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 21.10.2020 19:50:41

No niin, arkiviikko vieritetty kieritetty yli puolenvälin.

Reenii ja varsinki duunii.

Ja unta ihan kohta.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 21.10.2020 20:39:53

Mutta on muistettava myös nk "Raittiuden Roiskeet" joista paljon AA:ssa puhutaan.. Monelle on tullut jo 10v raittiuden aikana senverran "Raittiuden Roiskeita" että pääsee LonkanVetoon jo aikaisemmin kuin mitä työeläkeikä antaa myöten.. :mrgreen: :mrgreen:
Vääjämättömän 3-Askeleen Mies
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 22.10.2020 20:51:50

Hmm, pitäiskö noiden roiskeiden tuoda määrättömästi massia, vai työkyvyttömyyseläkkeen mielenterveysperusteella?

Unta ja uus erä.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 29.10.2020 19:50:00

Torstai ja talviaika.

Duunissa keskinkertaisen kettumainen kausi menossa, mutta onhan tänään tilipäivä ja huomenna perjantai.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 1.11.2020 17:19:14

Sunnuntai ja marraskuu.

Postaustahtini perusteella ketutuskerroin on jonkinverran alkusyksyä korkeempi. Ihan normaaliin vaihteluväliin tää menee toki helpostikin, välillähän mä olen aikani kovinkin ärtyny ja kyrsiintyny. Kunnes sitten taas elämäntilanteelliset ja/tai aivokemialliset tekijät, tai tähtien asennot, muuttuvat sen verran, että oloni asettuvat.

"Firman pikkujouluja" ei saa järjestää, muuten ei koronan toinen aalto(kaan) ole mua toistaseks koetellut. Vähintään osa-aikaisena ihmisvihaajanahan mua ei todellakaan haittaa olla vaan itekseni himassa. Mä olen ylipäätänsä huono kaipaamaan, mutta ihmisiä kaipaan vielä vähemmän. Toki mun on helppo sanoa, kun äijästä on mulle seuraa ihan tarpeeks.

Jahas, parit duunihommat viel tälle ehtoolle.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 8.11.2020 16:21:04

Sunnuntai.

Isänpäivä, äitee soitti.

Töissä vapaasti suomennettuna runttausaika, eli ei oikein ulos, ennenku tulos.

Eipä siinä, aamuisin noin ekan hereilläolotunnin ajan en kykene haaveilemaan oikein muusta kuin ranteiden aukasusta tai kallioleikkauksesta, mutta en mä siis oikeesti tsiikaile esmes samaa ramppia, jolta yks äijän työkaveri muinoin Audinsa kiihdytti viimeisen kerran. Elämänhaluni vaan harvoin herää kovin aikaisin.

Kesällä jo kerran tuhansia kilometrejä takuuhuollon takia matkannu läppärini pääsi taas retkille. Tosin vielä on auki korjataanko sitä enää, vai saanko mä vaan jonkun hyvityksen seuraavasta. Lieneehän se hieman globaalisti kestämätöntä, että noin 2 v 2 kk käytettyä konetta ei ehkä enää kannata korjata, mutta koskas mua olis maailman suuret vääryydet surettanu.

Hiusväri päähän ja duunikone tulille.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 14.11.2020 14:35:29

Lauantai.

Taas on viikko elämästä vietetty.

Yks pakkasaamu, puoltoista migreenikohtausta, joista kokonainen aika kivulias, paljon duunia, ei oikeestaan treeniä. Vknlopuks ei onneks mitään velvollisuuksia (duunia toki vois vääntää, mut en nyt ainakaan tänään), joten olen esmes pelannu http://www.oispakaljaa.com/

Viimesiä perennanraatoja pitäis vielä pihalta niitellä, mutta en nyt ole ihan varma, tapahtuuko se tänä vknloppuna.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 15.11.2020 14:52:48

Sunnuntai.

Lisää kaffetta, silmät luppaa.

Jos hyvin käy, tän "tilikauden"duunistressi on kokenut huipentumansa. Heräsin tänään ilman kelloa ennen ysiä, ja mulla oli duunikone auki jo kympiltä. Aivan poikkeuksellista. En viitsi vielä ajatella, jos hyvin ei käykkään..Äijäkin sanoi mun näyttävän poikkeuksellisen räytyneeltä.

Duunailin vähän myös eilen, vaikka toisin uhosin. Työkaveri kun viestitteli niin kovasti. Mun nykyduunissa on paljon hyvää, mutta toinen lähikollegoista on kyllä mun makuun hieman turhan perusteellinen. Mullahan on tota keikkaa enää puol vuotta jäljellä, joten en usko saavani mitään pysyviä vaurioita , mutta kollegasta kyllä loppuunpalokaasut haisee kauas.

Olen yrittäny relailla, esmes pelailla, mutta tästä vknlopusta nyt ei aan millään tulle virkistävää.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 0132 » 16.11.2020 02:30:58

Heips työläinen.
Luin tuosta läppäri ongelmastasi. Mun nykyinen kone on kolmisen tai nelisen vuotta vanha. Ostin sen muuten palauttamillani kaljatölkeillä silloin aikanaan. Lopuilla palautusrahoilla ostin vielä vaatetuksen. :wink:
Edellinen läppäri oli perushuollossa ja sen piti olla priimakunnossa. Tuotuani sen kotiin kytkin innoissani virran ja odotin että vihdoinkin pääsen taas nettiin. Eikös mitä, päivityksiä ja asennuksia ja ties mitä...
Olin tuolloin vielä aktiivinen alkoholin käyttäjä eikä hermot kovin paljoa vastoinkäymisiä kestäneet.
Ensin jysähti nyrkki näppäimistöön ja seuraavassa sekunnissa repäisin koko näytön veks. Sitten läppäri suoritti tiedonsiirron ilmateitse keittiöstä makuuhuoneen takaseinään. Rauhoittavaa juomista... useita tunteja.
Aamulla kömmin keittiöön nestemmäiselle aamiaiselle. Ensimmäiset kaljat turskautin pöydälle kun huomasin ulkona lintulaudalla olevan läppärini. Muutamat talitintit siinä nokkivat näppäimistöltä auringonkukansiemeniä.
En osaa sanoin kertoa mitä mielessäni tuolloin liikkui.
Tuon läppärin takuu ja päivitykset päättyivät kovin lennokkaasti.
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 16.11.2020 19:39:45

0132, koneesi sai ihan siivet selkäänsä!

Näinkö lienee ihan yleismaailmallisesti elektroniikalle estrogeeni testosteronia turvallisempaa..Muistan meilläkin äijän pistäneen yhden printteriraukan palasiks.

Mutta ainakin työpäivällisesti taas tämänkin viikon töistä viidennes paiskittuna, ei siis sillä tavalla fingerporilaisittain paiskittuna, ja pe-ehtooseenkin reilusti alle 100 tuntia.

Joten olen taas huomattavasti hilpeämpi, kuin vaikka eilen.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 18.11.2020 11:10:05

Kerrassaan mainio kertomus tuo Putkiksen tietsikkaraivarit!

Meil on pahoinpitelyjen kohteeksi joutunut jo useita printtereitä. Nykyään meillä ei sit enää ole minkäänlaista printteriä, paskoja vehkeitä jokaikinen vehje.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

Edellinen

Paluu Me Lopettajat