Olet täällä

Arvaa kirjoittajan nimi

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Arvaa kirjoittajan nimi

ViestiKirjoittaja ak47 (poistunut käyttäjä) » 8.1.2018 18:34:02

Ihan ehdoton hupailuvisailu, tai sitten ei :cry:

Tämän hetkiset arvaukseni, luulemani tiedot:
Vadu= Riikka
Helise=Heli
1970=MIka
Maaliskuu2017=Mari
Metsien mies= Antero
Mies metsänreunasta=Veikko
Andanten tiedänkin=muistaakseni Kaarle...tai sitten ei
Kaaleppinen voisi olla Kari
Hannujokuluku on Hannu
Ja Basia pitää arvata:Hanna
Mirtillonkin tiesin, mutta nyt on arvattava:Kerttuli :roll:
Ja tietty tiiän sen yhen, joka ei kai enää kirjoita: soon Rebekka..vai oliko se jokin muu?
Alexa vois olla Alexa ja Vilma Vilma.

siinäpä alkuun.
mitään ei voi taaskaan voittaa, ellei toimitus anna paitoja.
Ja miten sitten voi edes varmistaa, että joku tietää oikeasti.
voihan valehdella, että tiesit tai et tiennyt ja ainakaan oma nimi ei liene toimituksen tiedossa.
ainakin nykyinen s-postiosoite on ihan muulla kuin omalla nimellä.

siis ilman voittoja mennään. itse an ainakaan luultavasti tunnusta jos joku arvaa tai tietää oikein.
eihän tässä ole mitään järkeä koko jutussa.
unohtakaa.
ak47 (poistunut käyttäjä)

Re: Arvaa kirjoittajan nimi

ViestiKirjoittaja 1970 » 8.1.2018 19:04:06

Koko plinkistä tiedän varmaksi neljä, mutta minä olen ainoa, joka on oikein ! Sen olen vuotanut tarkoituksella.
Bentsoitta 22.2.17 alkaen
ja selkeenä sulhasena since 8.1.19 !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Metsien mies » 8.1.2018 20:17:45

Heh täähän on hauska!

Mäkin laitan omat nimiehdotukset;

Vadu= Riikka...tää sopii munkin mielestä hyvin vadelmalle
Helise=Heli
1970=Jyrki tai sitten michael von rokkenroll
Maaliskuu2017=Mari tai Marja tai Marjo...tai Laura
Metsien mies= juntti ...oikea nimeni on vanha ja perinteinen mutta ei antero
Mies metsänreunasta= havukka ahon Veikko... tai Eino tai Martti
Andanten=Antero
Kaaleppinen= Kalle :wink:
Thuja= Tuija
Tyräkki= Tiina
Mirtillo=Mauri
Vilma= Vilma.
Ak= Jussi
Juulias= JuuliaS
Moderaattorit=Untamo, Kullervo, Lisbeth, Minerva, pentti-Aulikki, Lissu, Pirkko-Annikki, ja AnjaPentti 8) :D (nimistänne huolimatta teette hyvää työtä :!: )
:D
Kun on alkuun päästy, niin antaa mennä vaan!!!
Metsien mies
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja ak47 (poistunut käyttäjä) » 8.1.2018 21:24:36

joo, Thuja on Tuija.
mirtillo on likka tai kai nainen jo joten ei oo mauri

ViestiKirjoittaja maaliskuu17 (poistunut käyttäjä) » 8.1.2018 21:58:27

Apua....lähellä olette ja pieni korjaus 17 EI 2017!
Metsien mies on Matti ja ak on Ari tai Heikki.
Tyräkki on Anni.
Lomapuisto on vaikee ja menee arvailujen varaan heitän Lauri.
Mies metsänreunasta on Veikko...samaa mieltä.
Lopuistakin olen aikalailla samaa mieltä
maaliskuu17 (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja exalkoholisti » 8.1.2018 22:30:25

Mä olen senverran Legenda tällä sivulla joten koettakaa arvata nimeni ja missä asun.. :lol: :D
Absoluuttinen Totuus on AINA SIINÄ lahkossa missä olet ITSE
exalkoholisti
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Metsien mies » 8.1.2018 22:36:06

^ Olet Donald ja asut amerikassa... tai pera ja asut lehtiroskiksessa...
Kun on alkuun päästy, niin antaa mennä vaan!!!
Metsien mies
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja maaliskuu17 (poistunut käyttäjä) » 8.1.2018 22:49:32

Olet Timo ja asut Vantaan Hakunilassa.
maaliskuu17 (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja 1970 » 8.1.2018 23:14:08

Pärinä-Perttu, joka ainoana maailmassa pitää itseään legendana, asunee jossain itäpuolella stadia

Mikko tai ihan vaan Pekka tai Tavis-Timo !

Myös hyviä ketjuja bygannu duunari-sälli
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 8.1.2018 23:23:31

Niin ja Kaaleppinen on miehen koko nimi yhteennaitettuna. Kimmo on kaiketi koko plinkin ainoa ihminen, joka on matkassa omalla nimellään. Arvostan rohkeutta.
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja yoru » 9.1.2018 00:42:34

Mun tietääkseni Kaaleppisen nimimerkki ei ole yhteennaitos. Kimmo on kyllä etunimi, mutta sukunimeä ei nimimerkistä pysty millään päättelemään.
Once I pop, I can't stop.

yoru
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja ak47 (poistunut käyttäjä) » 9.1.2018 08:26:18

Anteeks jos sanoin väärin -17.
Minusta lomapuisto on nainen ja Auli.

ViestiKirjoittaja 1970 » 9.1.2018 08:53:28

Näin ainakin minä vuosia sitten tämän asian hänen taholtaan täällä julkisessa tilassa ymmärsin, että on leppisiä
Ja Hän voi tulla oikaisemaan tämän väärän tiedon, jos se sitä on tai minä en ole ymmärtänyt suomen kieltä.

Saunan Iina kertoi kaikille olevansa kirjaimiensa summa eri järjestyksessä ja tuo nainen raitistui isosti ja jatkoi elämäänsä, hienosti kuulemma meneepi.

Basi(lica)n olen tavannut pari kertaa ja hällä on naisen nimi kans ja tarharyhmänaisellakin on naiskirjaimit nimessä, nämä mä 100 % tiedän

Ja lähtökohtaisesti kaikki on julkista, minkä tänne lataa maailman nähtävästi kirjoittaen.

Niin että mitäs läksitte.

Nimi ei oo enne, se on iän tavoin sana.
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 9.1.2018 09:37:03

Vilma oli kissa ja sai nimensä Sorasista :D Tykkään nimestä niin, että voisin halutakin olla Vilma, mutta valitettavasti nimeni on vähän tylsempi.

Lomapuisto on mielestäni mies, joka on esiintynyt julkisuudessakin kertoen alkoholiongelmastaan ja sen voittamisesta. Nimeä en kyllä muista.

1970 on Petri. MM on Juha. Enempää en nyt keksi.
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 9.1.2018 11:13:01

Mika olen, se on jo tullut sanottua taholtani, sillä halusin kipeästi huomiota ja mua voi toki kutsua petriksikin.
Petteri Kristian on lisänimet ja sukunimi on väestörekisterissä ja syntymäpaikka pohjoinen Oulun teollisuuspitäjä -70 keväällä, joten tänä vuonna näyttäisi olevan syntymäpäiväni merkittynä useimpiin kalentereihin jo painatusvaiheessa ja se on arkipäivänä tai pyhänä.

Wilma on "tosielämästä" mun todella hyvä aasialainen työkaverini vuosien ajalta ja fiilasin vähän hänen alkuperäistä ja vaikeampaan nimeään ja kaikki alkoi kutsua tuota ihanaa naista sen jälkeen siten. Pitäiskö kysellä missä hän tänään hiihtää, englantisuomisotkulla. Rakastan häntä - kuin siskoa, joka oli kauan aikaa kadoksissa ja
- katosi taas.

On se nimi kyllä ennekin, sillä mulla on ollut joihinkin naistennimiin aivan kauhia ennakkoasenne.
Se enne ja luuloisuus on siis täysin omassa päääsäs. Jos siis aattelis, että "parhaat" miehet on nelikirjaimisia
ja "mukavimmat" naiset viisikirjaimisia, niin onhan esmes marja-leenassakin ne pyydetyt viisi kirjainta...

Jokin kertoo minulle, että "meidän naisten" nimet tottelevat näitä lausumia ja ovat tuntomerkeiltään tässä nipussa:
Ja olen jopa rakastanut näitä joitain ja punninnut herkällä kielellä tuon kauniin sanan painotuksia, vaikka nättejä ovat kaikki:

Aada, Aamu, Aava, Aija, Aila, Aili, Aina, Aini, Ainikki, Aino, Aira, Airi, Aleksandra, Aliisa, Alina, Alisa, Alli, Alma, Amalia, Amanda, Anelma, Anette, Anita, Anitta, Anja, Anna, Anne, Anneli, Anni, Anniina, Annika, Annikki, Annu, Annukka, Ansa, Anu, Arja, Armi, Asta, Auli, Aulikki, Aune, Auni, Aura, Auri, AuroraBirgitta, Eerika, Eeva, Eevi, Eija, Eila, Eine, Eini, Eira, Elena, Eleonoora, Eliisa, Elina, Elisa, Elisabet, Elise, Ella, Ellen, Elli, Elma, Elmi, Elna, Elsa, Else, Elsi, Elvi, Elviira, Emilia, Emma, Emmi, Enna, Enni, Erja, Essi, Ester, Esteri, Eveliina, Fanni, Floora, Hanna, Hanne, Hannele, Heidi, Heini, Helena, Helga, Heli, Helinä, Heljä, Helka, Helle, Hellevi, Helli, Hellin, Hellä, Helmi, Helvi, Hely, Henna, Henni, Henriikka, Hertta, Heta, Hilda, Hilja, Hilkka, Hilla, Hille, Hillevi, Hilma, Hilppa, Iida, Iina, Iines, Iiris, Iisa, Ilma, Ilmatar, Ilmi, Ilona, Ilta, Immi, Impi, Inari, Inka, Inkeri, Ira, Irene, Irina, Irja, Irma, Irmeli, Iro, Isabella, Isla, Jaana, Jade, Janette, Janika, Janina, Janita, Janna, Janni, Jasmin, Jatta, Jemina, Jenna, Jenni, Joanna, Johanna, Jonna, Josefiina, Julia, Juliaana, Jutta, Juuli, Kaarina, Kaija, Kaino, Kaisa, Kaisla, Kaisu, Kanerva, Karita, Karoliina, Kastehelmi, Katariina, Kati, Katja, Katri, Katriina, Kerttu, Kerttuli, Kielo, Kiia, Kiira, Kirsi, Kirsti, Klaara, Krista, Kristiina, Kukka, Kukka-Maaria, Kylli, Kyllikki, Lahja, Laila, Laina, Lauha, Laura, Lea, Leea, Leena, Leeni, Leila, Lemmikki, Lempi, Lenita, Liina, Liisa, Liisi, Lilja, Lilli, Linda, Linnea, Lotta, Loviisa, Lumi, Lyydia, Lyyli, Maaret, Maaria, Maarit, Maija, Maiju, Maikki, Maila, Maili, Mailis, Maini, Maire, Maisa, Manta, Margareeta, Mari, Maria, Marianna, Marianne, Marika, Marita, Maritta, Marja, Marjaana, Marjatta, Marjo, Marjukka, Marjut, Marketta, Martta, Matilda, Matleena, Meeri, Melina, Melissa, Meri, Merja, Mervi, Mette, Mielikki, Miia, Miina, Miisa, Mikaela, Mila, Milja, Milka, Milla, Mimmi, Mimosa, Minea, Minja, Minna, Minttu, Mira, Mirella, Mirja, Mirjami, Mirka, Mirkka, Mirva, Moona, Nadja, Nanna, Nea, Neea, Nella, Nelli, Netta, Niina, Nina, Ninni, Nita, Noora, Oili, Oivi, Olga, Olivia, Onerva, Oona, Orvokki, Outi, Paula, Pauliina, Peppi, Petra, Pihla, Piia, Pilvi, Pinja, Pipsa, Pirita, Piritta, Pirjo, Pirkko, Pulmu, Päivi, Päivikki, Päivä, Pälvi, Raakel, Raija, Raila, Raili, Raisa, Raita, Rauha, Rauna, Rauni, Rebekka, Reeta, Reetta, Reija, Riia, Riikka, Riina, Riitta, Rita, Ritva, Ronja, Roosa, Rosa, Ruusu, Ruut, Saaga, Saana, Saara, Saija, Saila, Saima, Saimi, Saini, Salla, Salli, Salme, Sandra, Sanelma, Sanna, Sanni, Sara, Sari, Sarita, Satu, Seela, Seija, Selja, Selma, Senja, Senni, Signe, Siiri, Silja, Silva, Sini, Sinikka, Sirja, Sirkka, Sirkku, Sirpa, Siru, Sisko, Sivi, Sofia, Sohvi, Soila, Soile, Soili, Sointu, Solja, Sonja, Sorja, Stella, Suoma, Suometar, Susanna, Susanne, Suvi, Sylvi, Sylvia, Säde, Taija, Taika, Taimi, Taina, Talvikki, Tanja, Tarja, Taru, Tea, Teija, Tellervo, Teresa, Terhi, Terhikki, Terttu, Tessa, Tiia, Tiina, Tilda, Tinja, Titta, Toini, Tuija, Tuire, Tuomi, Tuovi, Tuula, Tuuli, Tuulia, Tuulikki, Tytti, Tyyne, Tyyni, Ulla, Ulpu, Unelma, Ursula, Valma, Valpuri, Vanamo, Vanessa, Vappu, Varma, Varpu, Vaula, Veera, Vellamo, Venla, Verna, Viena, Vieno, Viivi, Vilhelmiina, Vilja, Vilma, Viola, Virpi, Virva, Virve, Vuokko

Ja äijien nimistä ei niin väliä, ne on tylsiä ja karheen rumia - no fence
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Seuraava

Paluu Me Lopettajat