Olet täällä

Arvaa kirjoittajan nimi

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Arvaa kirjoittajan nimi

ViestiKirjoittaja Metsien mies » 9.1.2018 23:57:43

...missä on Itä-Helsinki? :roll: 8)
Kun on alkuun päästy, niin antaa mennä vaan!!!
Metsien mies
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja ak47 (poistunut käyttäjä) » 10.1.2018 05:23:28

selevä peli.
lp on miea ja yoru.
lp on erkki ja twistaa
yoru on heikki
vaan onko bee siis yli 55 vai tajusinko ihan väärin?
silloin än on marjatta tai ilona tai eija tai helena tai minna...joku on sanosin.

biisi ei liity mihinkään taaskaan ja on muutenkin asiaton nykyään, siis suomessa useimmiten:
Juice Leskinen - Poliisikouluun
https://www.youtube.com/watch?v=WCXBYn4AfDc
ak47 (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja 1970 » 10.1.2018 09:07:23

Ikä, nimi ja asuinpaikka on jo haarukoitu tämän sovelluksen käyttäjien osalta melkeinpä kaikilta.

Seuraavaksi kengännumero ja ysipallopelien aloitusvoittojen määrä, sekä sakkolappujen tilanne.

42-44 ja ehkä kymmeniä ysin aloitusvoittoja. Yksi ylinopeussakko ja vanhoilla vihreillä ajo kehä ykkösellä.
Irtosakko huimausaineeksi luokitellusta bentsosta ilman reseptiä, rattiajosta ja pysäköintivirhemaksuja,
joista yhden sain armollisesti naistuomarilta anteeksi kauan aikaa sitten, eikä hän enää muistane minua

Ja kampausjakauksen onnistuneita muutoksia elämän aikana: 1 kpl viime kuussa ja irakilainen mestari duunasi
Bentsoitta 22.2.17 alkaen
ja selkeenä sulhasena since 8.1.19 !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Metsien mies » 10.1.2018 11:04:36

Yoru=Jari tai Jyri
Metsien mies
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja maaliskuu17 (poistunut käyttäjä) » 10.1.2018 16:19:07

..tai Jori
maaliskuu17 (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja tyhjänpyytäjä » 10.1.2018 17:02:37

Metsien mies kirjoitti:...missä on Itä-Helsinki? :roll: 8)

Näkyy olevan pohjoisnavalta suoraan etelään osimoilleen 3300 kilometriä. Näin siis jos oletamme maan olevan melkolailla pallon muotoinen, jota seikkaa täällä tosin taidetaan pyrkiä kyseenalaistamaan. Niin no, suoraan ja suoraan, tarkoitan että kuperalla maapallon pinnalla kuperasti mutta muuten suoraan... eh...
tyhjänpyytäjä
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Metsien mies » 10.1.2018 17:44:36

^...aivan :D ...mutta eikö voi myös ajatella, että itä... tai Länsi....tai Etelä tms...määräydy aina sen mukaan missä itse olemme....eli itä Helsinki muuttuu aina omasta paikastamme riippuen....?
Metsien mies
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja yoru » 10.1.2018 17:48:33

Mun nimimerkki ei mitenkään liity mun nimeen, eikä sitä siitä pysty johtamaankaan. Mutta kiva, että yritätte. Ja että ehdotukset ovat jo nelikirjaimisia.

Kenkä tai räpylä on 46-47. Jos hra 1970 tarkoittaa ysin aloitusvoitoilla sitä, että ysi menee suoraan ekasta lyönnistä pussiin, niin niitä ei kyllä ole yli yhden käden sormilla laskettavaa määrää tullut. Tosin oon pelannu yleensä isommalla määrällä palloja. Joskus jopa snookeria yrittänyt, mutta kovin on haastava peli (iiiso pöytä ja kapeat pussit). Pysäköinnistä on kerran muistettu mua laskulla ja tuoreena kortinomistajana sain rikesakon, kun vähän ulkoilualuella autolla päästelin. Poliisi ei tykänny moisesta. Nopeudesta on tullut vaan yksi muikkari ja sen lähetti mulle akaalainen peltipönttö.
Once I pop, I can't stop.

yoru
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja yoru » 10.1.2018 17:53:51

^^Jos satut metsistä eksymään Märketin majakkasaarelle, toki sille puolelle joka kuuluu Hammarlandin kuntaan, niin missä siinä tapauksessa on Länsi-Suomi, kun Itä-Suomeen kuuluu käytännössä koko Suomi... ;)
Once I pop, I can't stop.

yoru
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja mies metsänreunasta » 10.1.2018 18:03:04

Vai Veikoksi on minua ajateltu.
Ihan hyvä nimi sekin olisi. Mutta ei se ihan oikein mennyt. Semmoinen melko yleinen etunimi minulla kans kuitenkin on, semmoinen mitä nyt ihmiset kakaroilleen antoivat 50-luvulla.

Nimimerkki sitten meillä on kaikilla ihan itse tarkkaan harkittu, semmoinen joka omasta mielestä kuvaa just omaa olemusta, ajatusmaailmaa ja on ihan täsmälleen sitä mitä itse itsestämme ajattelemme.

Ei tämmöisen ihan tavallisen etu- ja sukunimen kanssa tietysti mitään hankaluutta ole ollut, ei siis ole tulllut aihetta vanhemmmille kiukutella että mitäs tuommoisen nimen menitte ikuiseksi kiusaksi minulle laittamaan. Hyvin olen omani kanssa toimeen tullut, vaikken sitä ymmärrettävistä syistä päässyt itse valitsemaan. Olisin kyllä muistaakseni halunnut, mutta just ristiäisten kesken ollessa oli täysi työ ruuansulatuksen ja vaippaan paskomisen kanssa, ja muistin siinä kiireessä sitten senkin että jaa juu, enhän minä vielä osaa puhuakaan, ei tässä nyt pääse eriäviä mielipiteitä esittämään nimiasiaankaan...menköön nyt sitten tuollaisena.

Mutta, pienenä lohdutuksena tosiaan, ainakin nimimerkin plinkkiin saa nyt sitten itsekukin harkita kaikessa rauhassa aivan itse, kuvaamaan itseään parhaimmalla mahdollisella tavalla.

Mutta kysymyksen aihe siinäkin, meneekö viesti perille? Merkitseekö hyvin mietitty ja viilattu nimi muille samaa asiaa kuin itselle?

Miten näitä itse valittuja nimiä täällä tulkitsette? Millaisia mielikuvia ne herättävät?
Mahtaako tuokaan, minun nimekseni valikoimani, metsänreunan mies, tarkoittaa muille hiukkaakaan sitä mitä itselle?

Mitä ne omat nimenne, täällä käytetyt, tarkkaan ottaen itselle sisällään pitävät ja miten sitten muut niiden sisällön näkevät?
mies metsänreunasta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja thuja » 10.1.2018 19:08:39

Ei se ole Tuija. Vai olisko, jos ajatellaan Alwari T:n laulua " ...älä usko Tuijaa, Tuija sua huijaa ...." Viis kirjainta kylläkin löytyy, ainakin sukunimestä.
thuja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja mies metsänreunasta » 10.1.2018 19:49:18

Kun nyt sitten katselin näiden itsevalittujen nimien kirjoa, niin aloinpa epäilemään ettei ihminen ehkä olisikaan paras henkilö itseään nimeämään.

Monesti on nimimerkiksi, eli omaksi symboliksi otettu kyllä niin eriskummallinen sana ja sanayhdistelmä ettei kukaan olisi toiselle, ainakaan mukavalle ihmiselle , semmoista ristiksi laittanut

Oma nimimerkkini tietysti tuntuu itsestä vallan hyvältä. Niin varmasti muutkin ajattelevat omista nimierkeistään.

Mutta, miltä ne muista näyttävät?

Jos saisimme nimetä toinen toisemme uudestaan, niin millaisia nimiä me toisillemme antaisimme?

Joo, tiedän, aina on joukossa niitä joille tällainen ehdotus nostaa heti ilkeyden pintaan, etsitään mahdollisimman loukkaavia nimityksiä ja kampitetaan jos voidaan... mutta ihan asiallisesti, ihmistä positiivisesti kuvaavina, miten nimittäisitte uudestaan näitä "keskustelukerhomme" jäseniä?
mies metsänreunasta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 10.1.2018 20:35:23

Jaa nimiä..

Mä luulen, että yoru on Olli. Ja joku kanavan naisista on Johanna.

Mä en ole Tiina enkä Anni, mutta jotain yhtä aikansa suomalaistavallista kyllä. Ihan tyytyväinen olen äiteen valintaan, neutraali ja harmiton.

Tyräkki kuulostaa luotaantyöltävältä, mutta kukkivat nekin. Tosin myrkyllisiä saattavat olla.

Kuva
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 11.1.2018 08:17:08

Mies metsänreunasta on MARKKU!
jonkun täällä on pakko olla ja hänen ikä sopii siihen aika hyvin.

Enpä muuten tiennyt, että tyräkki on kasvi. Ajattelin nikin juontuvan tyrimisestä.
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Metsien mies » 11.1.2018 09:19:47

Juu Markku sopisi hyvin...tai tarmo...tai jarmo....tais olla tuon ajan nimiä tuo.

Tyräkkiä on käytetty myös huumaustarkoitukseen mm metsästyksessä" entisinä aikoina" .....myös joulutähtikasvi kuuluu tyräkkilajeihin.... :D

...anteeksi viisasteluni....rakastan mm.biologiaa...
Metsien mies
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat