Olet täällä

Loppuelämän alussa

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Loppuelämän alussa

ViestiKirjoittaja Moguli » 8.1.2020 10:05:58

On se viina vaan vekkuli aine. Olin aika tarkalleen yhdeksän kuukautta juomatta, kunnes viime kesänä viinan himo vei voiton. Kesällä juominen pysyi kohtuudessa, mutta syksyn mittaan muuttui kohtuuttomaksi. Nyt on taas kuukausi menty selvin päin ja päivä kerrallaan jatketaan.

Kun nyt viimeisen kerran olin jäätävässä krapulassa, häpeissäni tärisin ja tuntui että seinä on joka puolella vastassa, niin luin todella ahkerasti päihdelinkin juttuja. Niistä oli paljon apua, joten suuri kiitos kaikille kirjoittelijoille!
Moguli
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja lomapuisto » 8.1.2020 10:55:46

Moguli kirjoitti
Kun nyt viimeisen kerran olin jäätävässä krapulassa, häpeissäni tärisin ja tuntui että seinä on joka puolella vastassa, niin luin todella ahkerasti päihdelinkin juttuja. Niistä oli paljon apua, joten suuri kiitos kaikille kirjoittelijoille!

Suuri kiitos sinullekin kirjoituksestasi! Kirjoitettu vertaistuki on yksi tapa tukea raittiutta. Alkoholi on salakavala ja vahva vihollinen.

Yhdessä olemme enemmän
lomapuisto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja woody » 8.1.2020 14:29:05

Moguli kirjoitti:On se viina vaan vekkuli aine. Olin aika tarkalleen yhdeksän kuukautta juomatta, kunnes viime kesänä viinan himo vei voiton. Kesällä juominen pysyi kohtuudessa, mutta syksyn mittaan muuttui kohtuuttomaksi. Nyt on taas kuukausi menty selvin päin ja päivä kerrallaan jatketaan.

Hei Moguli
Tiedän juuri, mitä tarkoitat. Itselläni juomattomuus jatkui kerran jopa yli kolme vuotta - ja sitten kun kokeilin miltä tuntuisi ottaa se yksi ihana lasillinen viiniä... en päässyt enää lopettamisen makuun. Tästä on nyt vuosia, useita lopettamispäätöksiä takana. Nyt kuitenkin muutama päivä plakkarissa ja olo erinomainen.
Tsemppiä!
woody
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

Edellinen

Paluu Me Lopettajat