Olet täällä

Vihdoin olen päättänyt olevani lopettaja

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Vihdoin olen päättänyt olevani lopettaja

ViestiKirjoittaja Cinnamon » 5.9.2018 12:56:13

Olen miettinyt monta päivää, aloitanko tänne omaa ketjua vai en. Tein joskus vuosi sitten vähentäjiin ketjun, mutta poistin sen. Tuli jotenkin typerä olo. Nyt ei ole enää typerä olo, vaan erittäin motivoitunut olo! Tänne rekisteröitymisestäkin on ihan muutaman päivän päästä vuosi aikaa. Omaa alkohoholinkäyttöäni olen nyt pohtinut ja mietiskellyt vakavasti noin 1,5 vuoden verran. Nyt haluaisin vihdoin ja viimein onnistua, ja minusta ihan todella tuntuu siltä, että tällä kertaa se on mahdollista.