Jorg.Buttgreit kirjoitti:Oispas kiva tulla katsomaan kun
Mr. Butt great tulee sitten ensi kesänä katsomaan. Tai syksynä. Itsehän kävin tänä vuonna Uimastadionilla ekan kerran vasta 2. päivä syyskuuta, mutta sitten kävinkin melkein joka ilta sulkemiseen, eli 15.9. asti. Aiemmin kesällä kävin kuntosalilla, jossa on kesäisin mukavan rauhallista.
Arvelisin kuitenkin, että mr. Butt greatille on Stadikalla enemmän silmänruokaa keskikesän helteillä, vaikken minä siellä silloin olisikaan.

Samalla voi todeta ihmiskehon moninaisuuden ja monimuotoisuuden, jonka nähtyään ei tarvitse ujostella omaakaan kehoaan, vaikka se olisi minkälainen.
Tänään istun töissä, kuten eilenkin. Toimistoboogie. Asiakkaita piipahtelee luukulla, puhelin soi ja joskus kysytään vaikeita. Helppoa hommaa kuitenkin kuin heinänteko, vaikka enhän minä tiedä onko heinänteko helppoa. En minä ihan niin maalainen ole ikinä ollut.
Huomenna ei enää tavallista työtä ole, mutta sen sijaan erään oppilaitoksen johtokunnan kokous. Siihen johtokuntaan olen päätynyt politiikan kautta. Sekin vähän kyllästyttää. Siis ei politiikka vaan se johtokunta. Kokouspalkkio kuitenkin motivoi. Viime vuoden kokouspalkkioiden vuoksi sain 130 euron mätkyt.
Torstaina ja perjantaina ei mitään erikoista, paitsi ehkä jotain oma-aloitteista kirjoitushommelia. Kotia voisi siivota.
Lauantaina on Maukka Perusjätkän 40 -vuotistaiteilijajuhlakeikka. Se on hienoa kun saha soi!
Ja hauskaa sekin, että Suomen tunnetuimpiin moottorisahan käyttäjiin lukeutuva Perusjätkä on ehta Stadin kundi.