Kiitos kivoista kommenteista, niitä on aina mukava lukea.
Tämä viikko on mennyt niin rutiinilla, että olen vaan lukenut toisten ketjuja, itsellä ei ole ollut oikeastaan mitään sanottavaa. Uusia plinkkiläisiäkin on tullut, se on hyvä. Uskon ja toivon että saatte apua ja vinkkejä täältä juomattomuuteen, ainakin potkun persuksille lukemalla muiden kaltaisten kokemuksia ja miten he ovat selviytyneet, osa ensi yrittämällä, osa erehdysten jälkeen ja jotkut vielä sitkeilevät vaikean alun kanssa edelleen, mutta yritys ja halu lopettaa on kova, ja jo se on hieno asia.
Minulla tämä juomattomuus on ollut ihanaa aikaa, olen kuin lapsi lelukaupassa. Kaikki on niin uutta ja kaikkea pitäisi haistaa, maistaa ja kokeilla. Elämännälkä on valtava. Kai mun piti vuosikaudet ryypätä että osaisin arvostaa elämää selvänä, nyt tuntuu kuin pitäisi saada ne huuruissa menetetyt vuodet takaisin. Ennen oli kiire juomaan, nyt on vaan nautittava rauhassa kaikesta. Päivät lähtee käyntiin mukavasti pihalla aamukahvia nautiskellen kun koko kylä vielä nukkuu, tai osa on vielä baarissa, sen verran aikaiseen herään.
Raitista sunnuntaita teille