Olet täällä

Ja viini vaihtui vedeksi....

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ja viini vaihtui vedeksi....

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 6.11.2019 19:10:14

Näin mäkin olen kokenut, että mitä vaateliaampi ja hankalampi potilas jaksaa olla, sitä parempaa, tai ainakin nopeampaa palvelua saa. Pois alta vaan ne ketkä ei jaksa/kehtaa/pysty/osaa/uskalla/ymmärrä.

Sillon ku mul oli maksa-arvot tosi pahoina, yksityinen lekuri olis laittanu mut heti noin pariinkymmeneen labrakokeeseen, joita en kuitenkaan alkanut ite maksaa ja tk-lääkäri "hyväksy" vaan ehkä puolet niistä. Loput, ja muutama lisää, otettiin sitten noin puolen vuoden päästä olin "aluesairaalassa".

[Viive ei mun tapauksessa aiheuttanu mitään vahinkoa, mutta.]
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Ginger2 » 8.11.2019 19:48:54

No niin - rahalla saa. Ens ti mri ja ke tuomio. Julkisella puolella tuskin ovat saaneet mun lähetettä edes postiin tällä aikataululla......ja postin lakko päälle :lol:

Eipä kyllä edelleenkään janota, eikä olis rahaakaan siihen näillä kuluilla. Kammottaa vaan mahdollinen leikkaus. Mut edelleen kyllä arvostan terveyttäni ja liikuntakykyä sen verran, että on taivuttava tohtorisedän näkemykseen. Mikä se sitten onkaan.

Kuivaa kautta vaan kaikille ja varsinkin marraskuun maljattomiin liittyneille.
Kyllä sä pystyt!
Ginger2
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Ginger2 » 9.11.2019 15:05:22

Toiveikas olo. Takana 2 x lenkki, yhteensä yli tunti. Tosin tietty hitaammalla tempolla,mut kuitenkin. Venytykset päälle. Tunne, että kyl tää tästä.

Sitäpaitsi se eilinen yksityisen ortopedi oli aikas namun näköinen ikäisekseen. Sellainen vähän nälkäkurki, mut josta tuli tunne ettei ole pahemmin hermomyrkkyjen kanssa lätrännyt. Mukava sen lisäksi.

Tuli olo, että mäkin voin vanhoilla päivilläni tavoitella päihteettömyyttä ja pitää jo kulahtaneesta habituksestani parempaa huolta.

Viikonloput!
Kyllä sä pystyt!
Ginger2
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Ginger2 » 12.11.2019 06:47:49

Huomenet!
On kyllä ihan töyspäiväistä hommaa omasta terveydestä huolehtiminen. Kun ei tunnu julkinen ja yksityinen puoli seurustelevan toistensa kanssa. Tai sitten mun kohdalle on vaan sattunut erityisen paljon epätietoisuutta/epäpätevyyttä/harmillisia virheitä jne. Vai onko se ihan tätä päivää?

No jokatapauksessa oiva osoitus yrittää pitää päänsä kirkkaana, jotta saisi asioita eteenpäin. Välillä käy kyllä mielessä että voi f*** . Juominen nyt ri kuitenkaan asioita parantaisi ja ketutus jälkeen päin olisi suunnaton. Eli sinnittelyä/kuivistelua ja toivottavasti lopussa mielihyvää.

Toiveikasta tiistaita kaikille.
Kyllä sä pystyt!
Ginger2
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Ginger2 » 14.11.2019 08:48:04

No niin, nyt se on selvitetty, välilevyhän siellä pullistelee...ja aikas isosti vielä, mut onneks tilanne ehkä vähän rauhallisempi nyt. Eli ei vielä puukkoa, seuraillaan.

Se magneetti oli melkein yhtä kammottava, kuin olin kuvitellut. Ne äänet oli tosi pelottavia eikä se tilakaan kovin suuri ollut. Ajattelin, että tämähän on kuin olis arkussa, heh. Mut eniten alkoi pelottamaan että joutuu raapimaan naamaa tai aivastaa tai iskee ahtaanpaikan kammo. No olin psyykannut itseni semi hyvin ja tietenkin tämä päihteettömyys on ollut suurena apuna, ei sinne krapulassa pystyisi menemään. Ja sitten vaan kuuntelin musaa ja ajattelin sitä RAHAA jonka siihen satsasin, niin se kyllä jähmetti mut paikalleen :mrgreen:

Lääkäri oli tosikiva, sanoi vaan että nyt keskityt itsesi hoitamiseen ja ajattelet vain mukavia asioita. Helpommin sanottu kuin tehty, mut totta toinen puoli. Kun olen eliminoinut ikävät lähisukulaiset elämästäni, niin voin todellakin hoitaa vain itseäni. Eikä mun tarttee kantaa tässä kunnossa huolta iäkkäästä äidistäni siellä satojen kilometrien takana. Hänellä on rahaa, sitkeä taistelutahto ja mahdollisuus ostaa hoivaa sen sijaan että juoksuttaisi kettumaista esikoistaan.

Eilen kävi kyl mielessä ajatus, että jos tulokset olis olleet huonommat, niin olisko pitänyt hakee lohtua viinistä? No se meni kyl sit äkkiä ohi, kun muistin taas miten lyhytaikainen ilo se loppupeleissä on. Ja todella arvostan niitä hyviä yöunia, jotka viinin myötä katoaa. Sitäpaitsi selkä on sen verran mystinen juttu, ettei koskaan tiedä millon joutuu turvautumaan lääkkeisiin. Ja alkoholia ja lääkkeitä en samanaikaisesti käytä.

Sää on mitä ikkunasta näkyy. Mut sää on kans vaan asenne. Onneksi vahasin vanhan sadetakkini joku aika sitten. Kohta lähden metsään vaikka sataa. Hyvä musa auttaa, se on aina ollut paras lenkkikaverini.
Kyllä sä pystyt!
Ginger2
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Jorg.Buttgreit » 16.11.2019 10:16:45

Otsikon mukaisesti eräs Wäkevä tän ajan suarnasmies, Weijo Lindoos on sanonut: "Suomalaisissa häissä Jeesus muuttaisi kaikki sen juhlan alkoholijuomat raikkaaksi lähdevedeksi - eikä päinvastoin" sillä tää kansa on ViinanPalvojaKansa
KAIKKI ALKOHOLISMISSA KULMINOITUU KRAPULAAN
Jorg.Buttgreit
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Ginger2 » 18.11.2019 06:43:12

Joo JB, niinhän me varmaan ollaan viinanpalvoja kansaa. Mut mielestäni britit on pahempia. Ikuisia gt:n nassuttajia puhumattakaan bissestä
Kyllä sä pystyt!
Ginger2
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

Edellinen

Paluu Me Lopettajat