Olet täällä

Minä VANNON ja vakuutan kautta kiven ja kannon..

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Minä VANNON ja vakuutan kautta kiven ja kannon..

ViestiKirjoittaja Jorg.Buttgreit » 15.10.2019 20:50:38

etten ikinä enää ryyppää ja kirjoita pelleilyviestejä tälle foorumille.. :oops: :oops:
Olen pelleillyt tällä foorumilla jo vuonna 2002 ensimmäisen kerran.. :oops: :oops:
niin raittiina aikoina kuin juovina kausina.... :oops: :oops:
olen aloittanu nyt tosisaan raitistumisen enkä halua enää ryypätä tästedes.. ketju jatkukoon yli vuosikymmenten :mrgreen:
KAIKKI ALKOHOLISMISSA KULMINOITUU KRAPULAAN
Jorg.Buttgreit
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

Re: Minä VANNON ja vakuutan kautta kiven ja kannon..

ViestiKirjoittaja Jorg.Buttgreit » 18.10.2019 19:00:54

NA-ryhmässä tuli käytyä.. on IHANAAAAAAAAAAAAAHH<3<3<3<3 olla taas ToipumisenTiellä.. <3<3<3 kyllä sitä pk-seutuaisena kelpaa kun on ryhmää niin erilaista kuin vain olla ja saattaa..toista se ois asua jossain TakaHikiällä missä yhmä on 3-5 kpl 70+ ikäisiä miehiä.. SUosittelisin maalaiskylissä asuvia alkoholsteja tulemaan Helsinkiin raitistumaan.. tämä on Mahdollisuuksien Maa.. aivan kuten amerikka aikanaan
Jorg.Buttgreit
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 0132 » 18.10.2019 20:22:55

Hehhe.
Repäiseppä oikeen kunnon raittius putki.
Metsän siimeksessä raitistunut Putkis.
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Jorg.Buttgreit » 18.10.2019 20:50:49

Luonto salaa känniseltä sen parantavan ja voimauttavan voiman.. ainuastaan selvinpäin voi lähteä luontoterapiaan.. Joskus luen akuankasta vanhoja Roope-Sedän Klondikejuttuja.. kesytön erämaa,hakku ja kultakaivos ja vaskooli.. nokipannukahvia ja lohta joesta..
Jorg.Buttgreit
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Jorg.Buttgreit » 22.10.2019 19:37:18

Olen tullut "AA humalaan" haluan mennä puliukkojen luokse kertomaan AA-sanomaa.. Olen isutnut näinä raittiina päivinä joka päivä palaverissa vähintän kerran..Kaikki palaverit eivät toki olleet kovinkaan iskeviä, mutta on löytynyt sellainen "rytmiryhmä" jossa jutut kolisee kuin kympin lekalla.. Vastaanottimeni ovat avautuneet ja jokaisesta puheenvuorosta imen ennenkuulumatonta Voimaa..
Jorg.Buttgreit
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Jorg.Buttgreit » 28.10.2019 23:04:30

Kylläpäs aika kauan kestää kun on salilla normalivoimissaan juomaputken jälkeen :shock: :shock: :shock: nyt on mennyt kuukausi ja nyt vasta voimatasot samalla levelillä kuin ennen putkea.. Mitä expuliukkobodarit sanovat aiheeseen jos joku sitä rautaa vääntää? :) Joku bodari sanoi yhden viikonlopun rankan ryyppäämisen vievän 3viikon kehityksen? eli 3-viikkoa ryyppyviikonlopusta eteenpäin ei tapahdu mitään kehitystä lihaksis? :shock: on se karsia myrkky fitnekseen toi viina.. :twisted:
Jorg.Buttgreit
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

Paluu Me Lopettajat