Olet täällä

Minäkö muka?

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Minäkö muka?

ViestiKirjoittaja Miltaq » 1.4.2021 11:54:55

Onnea meille kolmesta kuukaudesta :D

Tästä on hyvä jatkaa kohti seuraavaa etappia!
Miltaq
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja uusivuosi » 1.4.2021 13:54:54

Yes!! Kuin sulla on sujunut?
uusivuosi
Miedosti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Miltaq » 2.4.2021 12:02:04

uusivuosi kirjoitti:Yes!! Kuin sulla on sujunut?

Kiitos kysymästä :)

Päivät eivät ole veljeksiä keskenään. Jonakin päivänä näen kristallin kirkkaasti asiat ja holittomuuden hyvän elämän ainoana mahdollistajana. Toisena päivänä taas huomaan ajattelevani, et hei hienosti menny 3kk, voisko nyt vähän ottaa ja sit taas jatkaa selvänä..

Tuo on se vaarallinen kohta, kun se oman tilan kieltäminen tulee jostain puskan takaa! Eli paljon työtä, ajatustyötä tämä vaatii. Tietoisuutta siitä miten asiat oikeasti on ja sen hyväksymistä, sen mukaan elämistä.

Olo on hyvä, tasapainoinen ja hyvinvoiva. Nautin joka hetkestä ja silti mieleen joskus tulee, että josko vähän voisi. Ei voi.

Kiitos kysymästä, tässä vastaus :lol:
Miltaq
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja uusivuosi » 1.5.2021 09:14:53

Neljä kuukautta tänään täynnä ja se on hienoa se :D
Vappua juhlittiin ystäväporukalla ja itse kippistelin alkottomilla. Kaikki ystävät ja kylän miehet ovat kyllä ottaneet asian hyvin, kun olen asiasta puhunut. Huomaan, että muutkin samalla miettivät omaa alkoholinkäyttöään (perustelevat?) ja muutama on miettinyt omankin korkin kiinnilaittamista ainakin joksikin aikaa.

Senkin eilen huomasin, ettei humalaisia jaksa kuin tiettyyn pisteeseen saakka, sitten voi itse kyllä luovuttaa ja poistua takavasemmalle. Samalla mietin, kun ihmisiä selvinpäin tarkkailin, että niin se vain moni muuttuu humalassa: joku hiljenee, toinen tulee äänekkäämmäksi jne. Sama kaava yleensä - kerrasta toiseen. Ja samalla mietin millainen olin aina itsekin. Pidän tästä nykyisestä itsestäni enemmän, joten matka jatkuu.

Mukavaa Vappua!
uusivuosi
Miedosti panostava jäsen

Ollut juomatta

Edellinen

Paluu Me Lopettajat