Olet täällä

Hei kaikki aloittelevat lopettajat.

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Hei kaikki aloittelevat lopettajat.

ViestiKirjoittaja madtrue » 13.2.2021 14:06:37

Olen 34v aloittava lopettaja.
Tässä alkuun hitusen päihde taustaani.
Olen käyttänyt monia eri päihteitä +20 vuoden ajan. Alkoholista, koviin huumeisiin.

Olen ollut NS riippuvuus osastolla tammikuun 17 asti , huomenna pääsen kotiin. Minulla alkoi kaksi viikkoa sitten korvaushoito, lääkäri sanoi ettei näe muita konsteja enää kaikki oljenkorret käytetty.
Motivaatio on korkea koska haluan lopettaa tämän jatkuvan oravanpyörän en enää jaksa yksinkertaisesti , lisäksi minulla on pieni poika 3v jota saan nähdä kun pysyn raittiina. Nyt en kyennyt näkemään häntä kesän 2020 jälkeen kunnolla enkä ennen sitä. Päihteiden takia useampi vankeustuomio.

Tämä on nyt minun aloitus kirjoitus pitkään aikaan ja haluan että kirjoitatte,kannustatte tjsp koska olen ihan hukassa. Toivon päihde linkin , Na:ryhmien vertaistuen,avohoidon yms minua auttavan. Haluan elämäni takaisin täysin puhtaana päihteistä. Olen niin väsynyt että täytyy tosiaan ponnistella että pääsen jaloilleni. Tästä se lähtee.
-Rocky Has Left The Building-
madtrue
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

Re: Hei kaikki aloittelevat lopettajat.

ViestiKirjoittaja 0132 » 13.2.2021 20:19:33

Moi.
Juu, iisisti kannattaa ottaa ja pyrkiä käyttämään kaikki apu vilpittömästi.
Helpolta ei tiesi näytä. Toivoa kuitenkin näen.
Huominen on toivoa täynnä! Se Sinulla lienee ratkaiseva päivä.
Älä vaadi, pyydä ja tee asioita jotka vievät oikeaan suuntaan.
Voimia taisteluusi.

Putkis 0132
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja madtrue » 14.2.2021 11:50:30