Olet täällä

MinnesotaHoidon "HaukkumisTilaisuus"?

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

MinnesotaHoidon "HaukkumisTilaisuus"?

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 6.4.2021 21:16:31

Olen kuullut siinä hoidossa olevasta tilaisuudesta jossa viikonlopun aikana sinne kutsutut läheiset (tietenkin TAVIS:et) psyykataan haukkumaan sut "haukkumapenkissä" maan rakoon ja piinaamaan sinut suunnilleen hengiltä.. (tai ainakin halutessaan voi tehdä niin) sanon tätä tilaisuutta "Azazelin Kauriiksi" joka sinusta tehdään tuossa tilaisuudessa..

Azazelin Kauris--->16:21 Ja Aaron laskekoon molemmat kätensä elävän kauriin pään päälle ja tunnustakoon siinä kaikki israelilaisten pahat teot ja kaikki heidän rikkomuksensa, olipa heillä mitä syntejä tahansa, ja pankoon ne kauriin pään päälle ja lähettäköön sen, sitä varten varatun miehen viemänä, erämaahan. >> Jakeen lisätiedot
16:22 Näin kauris kantakoon kaikki heidän pahat tekonsa autioon seutuun; ja kauris päästettäköön erämaahan.

Tässä ikäänkuin koko maailman pahuus yllytetään suoltamaan alkoholistin päälle jonka jälkeen se lähtee sitten erämaahan häpeämään
olen kuullut että tuon haukuntatilaisuuden jälkeen on muutamat kävelleet junien alle

Tämä on minusta jotenkin tarpeeton.. sillä TAVIS on varmasti tietoinen aivan täydellisestä YLI-vertaisuudestaan alkoholistiin nähden joten sen ei tarvitse pönkittää egoaan haukuntatilaisuudella
Olen KOIVIKSESTA, Älä siis rupee VINEE:.???? rupeeks Vinee..? HÄ??
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Re: MinnesotaHoidon "HaukkumisTilaisuus"?

ViestiKirjoittaja 0132 » 7.4.2021 20:30:59

Niin, eikös alkoholistilla ole jo kaikkien halveksunta ja viha.
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja zika » 11.4.2021 00:29:57

Niin, alkoholistihan ei tee mitään pahaa tai harmia läheisilleen? Sillehän ei saa sanoa miten asiat on sehän voi vaikka pahoittaa mielensä.
Tarkoitushan on tuossa yksipuolisessa keskustelutilaisuudessa viimeistään saada alkkis ymmärtämään tekojensa seuraukset.
zika
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 16.4.2021 20:38:44

Eihän tuo pidä OLENKAAN paikkaansa - PÄINVASTOIN alkoholisti pitää saada niin HYVÄLLE MIELELLE, että viinaa ei enää tarvitsekaan.. en mä koskaan ole hyvällä mielellä ja Onnen Valtameressä lilluvana juomaan lähtenyt - SUosittelisin ennemmin että tilaisuus vaihdettaisiin sellaiseksi, että kauniita muodokkaita donnia tulisi hyväilemään alkoholistia erogeenisilta alueilta ja tuottamaan hyvää oloa vaikka tällä tavalla;)
Olen KOIVIKSESTA, Älä siis rupee VINEE:.???? rupeeks Vinee..? HÄ??
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja tpi » 21.6.2021 05:52:52

Pjotr-77 kirjoitti:Eihän tuo pidä OLENKAAN paikkaansa - PÄINVASTOIN alkoholisti pitää saada niin HYVÄLLE MIELELLE, että viinaa ei enää tarvitsekaan.. en mä koskaan ole hyvällä mielellä ja Onnen Valtameressä lilluvana juomaan lähtenyt - SUosittelisin ennemmin että tilaisuus vaihdettaisiin sellaiseksi, että kauniita muodokkaita donnia tulisi hyväilemään alkoholistia erogeenisilta alueilta ja tuottamaan hyvää oloa vaikka tällä tavalla;)

:)
juu ja jee
p####ks se mulle kuuluu mitä mä teen
tpi
Miedosti panostava jäsen

Paluu Me Lopettajat