Olet täällä

GT-arvo yli 450!

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

GT-arvo yli 450!

ViestiKirjoittaja Adastra2 » 11.4.2021 21:38:52

Hei,
kirjoitan kysymykseni läheiseni puolesta. Minkälaisia GT-arvoja teillä lopettajilla on ollut?
Läheiseni kävi maksakokeissa ja GT-arvo oli 459, kun viitearvo pitäisi olla alle 60 miehellä? Siis oikeasti 459!!!
S-ALAT oli viitearvoissa ja S-AFOS juuri ja juuri viitearvoissa.
Mitä sanotte, pitäisikö lähteä jo lääkäriin tai riittääkö, jos laittaa korkin kiinni?
Läheiseni on tissutellut viiniä viime vuodet suurinpiirtein 3 litran laatikko per päivä, joten tulos ei yllättänyt minua. Mies itse oli syvästi järkyttynyt, mikä on erittäin hyvä asia.
Adastra2
Miedosti panostava jäsen

Follow the reaper

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 11.4.2021 23:56:09

Adastra2 kirjoitti:Mitä sanotte, pitäisikö lähteä jo lääkäriin tai riittääkö, jos laittaa korkin kiinni?
Läheiseni on tissutellut viiniä viime vuodet suurinpiirtein 3 litran laatikko per päivä, joten tulos ei yllättänyt minua.

Pitäisi jo lähteä ja pitäisi myös laittaa korkki visusti kiinni ikuisiksi ajoiksi. Siellä miehen maksa (tai munuaiset) huutaa hoosiannaa ja viikatemies kolisuttelee jo kovasti ovenkarmeja.
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

Re: Follow the reaper

ViestiKirjoittaja Adastra2 » 12.4.2021 07:42:40

Mastodontti kirjoitti:
Adastra2 kirjoitti:Mitä sanotte, pitäisikö lähteä jo lääkäriin tai riittääkö, jos laittaa korkin kiinni?
Läheiseni on tissutellut viiniä viime vuodet suurinpiirtein 3 litran laatikko per päivä, joten tulos ei yllättänyt minua.

Pitäisi jo lähteä ja pitäisi myös laittaa korkki visusti kiinni ikuisiksi ajoiksi. Siellä miehen maksa (tai munuaiset) huutaa hoosiannaa ja viikatemies kolisuttelee jo kovasti ovenkarmeja.

Kiitos Mastodontti suorasanaisesta vastauksesta. Korkin vannoi jo laittavansa kiinni (vähäksi aikaa), mutta saa nähdä miten saan miehen lähtemään lääkäriin.. :(
Adastra2
Miedosti panostava jäsen

Re: GT-arvo yli 450!

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 16.4.2021 20:34:53

Mitkähän ois maksa-arvot jos viinin sijaan popsisi päivittäin vaikka 30mg diapamia
Olen KOIVIKSESTA, Älä siis rupee VINEE:.???? rupeeks Vinee..? HÄ??
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Re: GT-arvo yli 450!

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 16.4.2021 23:56:37

Pjotr-77 kirjoitti:Mitkähän ois maksa-arvot jos viinin sijaan popsisi päivittäin vaikka 30mg diapamia

Todennäköisesti jotain väliltä 20-30. Eihän nyt jotain rauhoittavaa lääkettä ja aivot sekä sisäelimet (+mielenterveyden viimeisetkin rippeet) pois liuottavaa todella kovaa huumetta voi ikäpäivänäkään verrata toisiinsa.
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Me Lopettajat