Nyt jo yli 14 vuotta siitä kun tänne ensikerran kirjauduin , ahdistuneena, rajusta morkkiksesta kärsivänä häpeästä ja itse inhosta.
Kuluneet vuodet on tehnyt tehtävänsä ja olen nykyisin sinut asioista jotka pitkään vaivasi mieltäni vaikka olinkin jo luopunut alkoholin käytöstä.
Muistan hyvin kuinka olin kateellinen ihmisille jotka olivat raitistumis päätöksensä tehneet jo paljon minua aiemmin, heitä en saa kiinni mutta perässä tullaan.
Minä olen sellainen itse oppinut raitistuja, toki kävin kolme tai neljä kertaa a-a istunnoissa mutta hyvin pian huomasin että minä en niistä kokoontumista saanut mitään sellaista jota olisin tarvinnut prosessissa.
Päiväni kuluvat nykyisin lehteä lukien ruuan valmistamista netti shakkia pelaten vuoroin konetta/ihmistä vastaan ja pelaajat ovat ympäri maailmaa.
Tanssi on Koronan vuoksi tauolla mutta liikuntaa harrastan noin 2000km vuodessa kuten kävelyä, hölkkää/juoksua pyöräilyä ja hiihtoa ja kuntosali välipäivinä.
Kun itsekseen elelee niin sopu säilyy hienosti eikä voi kukaan loukkaantua käytökseni vuoksi.
Tässä olisi tämän hetken tilanne päivitystä, jos antaa aihetta niin koitan taas vastata kun muistan tämän sivuston.
Toivotan kaikille menestystä omassa taistelussa kun pyrimme kohti parempaa aikaa.