Olet täällä

10 päivää

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

10 päivää

ViestiKirjoittaja Vera75 » 31.8.2021 19:27:44

Mulla nyt 10 päivää raittiutta ja antabus menee samalla. Kesä-heinäkuun vaihteessa sain oltua 26 päivää selvinpäin kunnes retkahdin ja join paljon. Nyt otan rauhallisesti päivä kerrallaan ja tällä kertaa siis antabus tukena. Toivoisin nyt todella onnistuvani. Vähän flunssainen olo ollut ja tänään kävin koronatestissä ja odottelen tuloksia. Eipä muuta kuin päivä kerrallaan eteenpäin.
Vera75
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

Re: 10 päivää

ViestiKirjoittaja hilppi » 31.8.2021 20:43:08

Hei Vera75, hienoa, 10 päivää on hyvä alku! :) Mulla vasta toinen raitis päivä menossa, ja antabuksen otin avuksi myöskin. Sen avulla onnistuin kuusi vuotta sitten olemaan raittiina melkein vuoden, mutta lääkkeen lopettamisen jälkeen aloin taas pikkuhiljaa lipsua, ja nyt on mennyt useampi vuosi ryypätessä lähes päivittäin. :( Mutta nyt siihen tuli loppu, lopullisesti! Syön antabusta vaikka lopun ikääni, jos ei muu auta! :twisted: Aa:takin harkitsen, vaikka viimeksi se ei oikein tuntunutkaan omalta jutulta. Vertaistuki (muutenkin kuin tämän foorumin kautta) olisi kuitenkin tervetullutta.

Tsemppiä sinulle ja hyvää syksyä! :)
hilppi
Miedosti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vera75 » 11.9.2021 10:18:31

Tänään kolme viikkoa raittiutta :) Olen ollut viimeisen viikon äitini luona kissaa hoitamassa kun äiti lähti lomalle. Huomenna palaan kotiin oman miehen ja eläinten luokse. Aika täällä on mennyt nopeesti ja on ollut minulle hyväksi. Tästä jatketaan raittiina.
Vera75
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Vihdoinonnellinen » 11.9.2021 22:01:45

Elämä vaan on niin paljon parempaa raittiina. Itse olen muutaman kuukauden ollut juomatta ja kaikki vaan parempaa. Rahaa on mennyt säästöön ja sitä myöten huomannut, että aivan älyttömästi siihen tissutteluun kuluu rahaa. Päivä kerrallaan. Tsemppiä!
Ennen "en voi juoda" nykyään "en halua juoda"
Vihdoinonnellinen
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 17.9.2021 10:23:53

Tsempit Veralle ja muillekin ketjuun kirjoittaneille.
Alku on hankalinta, antabuksesta saa rauhoitusta ja varmuutta jatkoon. Kyllä te pystytte, kun on tarpeeksi halua, ja apua löytyy jos tiukoille ottaa. Pitää vain ottaa se apu vastaan. Ei ole mitään häpeämistä mennä esim. a-klinikalle.
Henkisesti mukana, JuuliaS
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Me Lopettajat