Tervehdys kanssakärsijät!
En tiedä mistä aloittaa... Alkot kuuluneet aina mun elämään tavalla tai toisella en varmaan ole ainoa. Nyt sitten on viime vuosina tuo läträys lisääntynyt siihen pisteeseen että on ollut päivittäistä ikinä en ole vetänyt änkyräkännejä siihen ei mun pää kestä vaan määrät olleet jotain tyyliin 6-10 (max 12) / vrk.
Ei homma tietenkään parantunut sillä, että jouduin työttömäksi tässä talvella. Itselle hyvinä asioina pidän sen, ettäolen aina pystynyt hoitamaan työni sekä kaikki muut velvoitteet myös tästä riippuvuudesta huolimatta.
Olen nyt tullut siihen pisteeseen tai mennyt jo varmaan ylikin tuo ns. kaappijuoppous, että vaimo saanut tarpeekseen ja eron kynnyksellä taidetaan ehkä olla? Aika näyttää mten käy... Ainoat avoimet juomiset olleet lauantaisin ja silloinkin vaan muutama kalja ja sitten tietty lisäksi "omat eväät" piilossa muilta. On kyllä ollut todella typerää tissutteluu.
Nyt menossa kolmas täysin raitis päivä putkeen, liityin jo tuohon tämän alustan "uusi alku" 30 vrk:n aloitukseen ja ajatuksena on kyllä tästä lähin raitis elämä kun tuo esim viikonloppukaljat tai silloin tällöin juhliminen ei onnsistu.
Tästä sitten eteenpäin ns. päivä kerrallaan!
tsemiä kaikille!